• Hallo iedereen! Voor mijn SOTY verhaal ben ik op zoek naar een cover. Dit is de beschrijving/proloog:

    Al mijn hele leven valt onze stad onder de schaduw van het kasteel. Oneindig hoge torens met rozenplanten die als slangen om het gebouw wikkelen, donker steen dat ooit marmer was en een ijzige kou die van de muren afkomt, dat is wat over mij en de mensen zoals ik doemt.

    Lang geleden, zelfs voordat mijn grootvader was geboren, was dit het kasteel van de koning en de koningin van ons land. Lang geleden, zingen de barden, was dit land vruchtbaar en gelukkig. Lang geleden, voor de vloek.

    Maar nu, nu leven we zoals de normale mensen doen. We verbouwen ons graan, we bouwen onze huizen, repareren onze werktuigen, we trouwen en krijgen kinderen. En hoewel het kasteel er altijd is, is het niet meer dan een gedachte in ons achterhoofd. Of nou ja, voor de meesten van ons.


    Waar ben ik naar op zoek?

    Een niet al te drukke cover (minimalisme is welkom!) met in elk geval de titel "botten tussen de rozen" erop. Aangezien dit een verhaal voor het thema sprookjes is, maar er ook wel horror elementen in zitten, zou ik dit ook graag terugzien. Er zijn verder geen dingen die ik er per se in wil, maar hier zijn wat ideeën:

    - het kasteel uit de beschrijving
    - mijn hoofdpersoon is de zoon van een smid, dus misschien vuur, een aambeeld of een zwaard?
    - rozen
    - botten
    - bloed
    - middeleeuwse stad/gebouwen

    Wat is de beloning?

    De winnende cover krijgt 10 credits!



    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mijn coverskills zijn nog steeds dieptreurig maar ik wilde toch even spieken ghehe. Liefde voor de flaptekst en de titel en ik ben nu al hyped. :33


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oké oké ik heb eens wat rondgezocht wie weet kan je er wat mee :'D






    Oké het lettertype van de tweede heeft gefaald dus als je daar wat mee wil kun je beter maar zelf even prutsen op Picfont


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh! Eindelijk weer eens iemand die een cover zoekt! (: Zal morgen iets voor je proberen.


    Credendo Vides

    Oké, even de eerste waar ik mee bezig ben geweest.


    Ook had ik al even iets geprobeerd met een kasteel, al klopt die natuurlijk nog niet helemaal met de omschrijving. Ben nog druk bezig met de juiste afbeelding te vinden.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oké, even de eerste waar ik mee bezig ben geweest.


    Ook had ik al even iets geprobeerd met een kasteel, al klopt die natuurlijk nog niet helemaal met de omschrijving. Ben nog druk bezig met de juiste afbeelding te vinden.




    Ooooh super cool! Ik kwam deze afbeelding tegen en dit is meer hoe ik het kasteel zie:



    Als de handen skelethanden zouden kunnen zijn, zou dat ook heel fijn zijn. Hopelijk kan je hier iets mee


    Rest in Peace, Son of Gondor

    DreamerN schreef:
    Oké, even de eerste waar ik mee bezig ben geweest.


    Ook had ik al even iets geprobeerd met een kasteel, al klopt die natuurlijk nog niet helemaal met de omschrijving. Ben nog druk bezig met de juiste afbeelding te vinden.


    Can I just say something? Deze covers zijn zo gaaf! Zou je voor mij ook een cover willen maken? 🙈


    [ heaven knows ]

    ik ga kijken of ik hier iets voor kan doen ^^


    obsessive rage

    SonOfGondor schreef:
    (...)


    Ooooh super cool! Ik kwam deze afbeelding tegen en dit is meer hoe ik het kasteel zie:

    Als de handen skelethanden zouden kunnen zijn, zou dat ook heel fijn zijn. Hopelijk kan je hier iets mee

    Het plaatje van het kasteel is premium en beschermd met een watermark, maar kan kijken of ik een soortgelijk kasteel kan vinden. De handen kan ik al wel aanpassen.

    EDIT: Hmm... Ik dacht dat ik het perfecte plaatje voor de skelethanden had in mijn database, maar ik kan hem niet vinden... Dan maar even een andere manier vinden. xD

    [ bericht aangepast op 26 jan 2023 - 22:13 ]


    Credendo Vides

    ThestraI schreef:
    (...)
    Can I just say something? Deze covers zijn zo gaaf! Zou je voor mij ook een cover willen maken? 🙈

    Thanks! <3 En tuurlijk. Stuur me maar een PB, al zit ik er ook aan te denken om weer een coverstore te openen. Al is Q daar momenteel misschien nog te inactief voor.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Het plaatje van het kasteel is premium en beschermd met een watermark, maar kan kijken of ik een soortgelijk kasteel kan vinden. De handen kan ik al wel aanpassen.


    Hahaha, ongelooflijk dat ik dat niet had gespot, maar ik zie het nu ook inderdaad. Thanks so much!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    inktzwart schreef:
    ik ga kijken of ik hier iets voor kan doen ^^


    Oh awesome!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    DreamerN schreef:
    (...)
    Thanks! <3 En tuurlijk. Stuur me maar een PB, al zit ik er ook aan te denken om weer een coverstore te openen. Al is Q daar momenteel misschien nog te inactief voor.

    Oh doee ik heb ook nog wel een aanvraag. Had iemand via Wattpad gevraagd, maar geloof dat die niet zo veel tijd heeft en stiekem zijn de jouwe mooier hehe

    [ bericht aangepast op 27 jan 2023 - 9:38 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    DreamerN schreef:
    (...)
    Thanks! <3 En tuurlijk. Stuur me maar een PB, al zit ik er ook aan te denken om weer een coverstore te openen. Al is Q daar momenteel misschien nog te inactief voor.


    Er zijn wel wat mensen geïnteresseerd in SOTY, dus misschien dat je zo een leuk startpunt hebt?


    Mhm?

    DreamerN schreef:
    (...)
    Thanks! <3 En tuurlijk. Stuur me maar een PB, al zit ik er ook aan te denken om weer een coverstore te openen. Al is Q daar momenteel misschien nog te inactief voor.

    Ik wilde je aanmoedigen toch die coverstore te openen, maar blijkbaar hebben al een aantal anderen dat voor mij gedaan. ^^ Zelfs als er niet veel op afkomt, heb je wel wat mensen geholpen en het lijkt me een stuk handiger in een topic, right?

    In elk geval, het was niet m'n bedoeling zoiets off-topic's te starten, daarom had ik het doorstreept. :'D I'll PM you.


    [ heaven knows ]

    DreamerN schreef:
    (...)
    Thanks! <3 En tuurlijk. Stuur me maar een PB, al zit ik er ook aan te denken om weer een coverstore te openen. Al is Q daar momenteel misschien nog te inactief voor.


    Heel Q wil dat je terug een coverstore opent, Nathalie. Will you answer the call? (wbw)

    OT: ik ga vanavond ook eens proberen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien