• Voor het eerst heb ik het op tijd in de gaten dat het mijn Quizlet verjaardag is.
    Vandaag zit ik 8 jaar al weer op Quizlet.
    Quizlet zelf wilt het niet geloven en vindt dat ik:
    7 jaar, 12 maanden en 36 minuten hier rond zwerf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Volgens Q is je verjaardag ook pas op 14 december ;)


    What’s tasty in Busan?

    Infires schreef:
    Volgens Q is je verjaardag ook pas op 14 december ;)


    Nu voel ik echt mij even heel dom maar 7 jaar en 12 maanden is toch gewoon 8 jaar??
    Ik zit nu oprecht even heel erg te twijfelen aan mijn rekenskills XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Nu voel ik echt mij even heel dom maar 7 jaar en 12 maanden is toch gewoon 8 jaar??
    Ik zit nu oprecht even heel erg te twijfelen aan mijn rekenskills XD


    Als je met de muis van je laptop/computer op het aantal maanden/jaren gaat staan naast 'geregistreerd', dan krijg je zo'n miniscuul pop-upje met daarin de exacte datum van registreren.
    Ik was op 4 juni alweer 8 jaar op Q en heb me vandaag dus 8 jaar, 5 maanden, 1 week en 2 dagen geleden geregistreerd. Blijkbaar zit ik volgens Q al 8 jaar, 5 maanden, 3 weken en 3 dagen op Q > een verschil van 2 weken en 1 dag. Ik heb het idee dat de interne klok (heet dat eigenlijk ook zo??) van de site niet helemaal lekker is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Misschien komt het omdat ik al meer dan 10 jaar op Q zit met een geregistreerd account, maar bij mij komt alleen het jaar er op? (BV toen ik bij IrishNialler keek, zag ik alleen maar 7 jaar er opkomen).

    Maar het klopt inderdaad dat de klok op Q niet helemaal gelijk loopt. Er zijn al eens pogingen ondernomen om deze goed te zetten, maar dat was na een paar dagen weer niks van te merken (of er kwamen bugs van, dat weet ik niet meer zo goed).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gefeliciteerd (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Tragically schreef:
    Misschien komt het omdat ik al meer dan 10 jaar op Q zit met een geregistreerd account, maar bij mij komt alleen het jaar er op? (BV toen ik bij IrishNialler keek, zag ik alleen maar 7 jaar er opkomen).

    Maar het klopt inderdaad dat de klok op Q niet helemaal gelijk loopt. Er zijn al eens pogingen ondernomen om deze goed te zetten, maar dat was na een paar dagen weer niks van te merken (of er kwamen bugs van, dat weet ik niet meer zo goed).


    Ahh op die fiets hmmm. Ik heb hem van de badges. Als je naar de badges gaat dan helemaal onderaan is ie.

    Voorheen dacht ik altijd December maar dat kan dus ook, daarom zat ik altijd verkeerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Ahh op die fiets hmmm. Ik heb hem van de badges. Als je naar de badges gaat dan helemaal onderaan is ie.

    Voorheen dacht ik altijd December maar dat kan dus ook, daarom zat ik altijd verkeerd


    Vandaar dat ik het niet zag. Ik heb bij je stats gekeken. (Lijkt me een logischer plek om het daar te zien i.p.v bij je badges, maar oké. Om heel eerlijk te zijn vergeet ik steeds dat er badges zijn (zip) ).

    [ bericht aangepast op 14 nov 2018 - 1:36 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bijna gefeliciteerd dan! (blush)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2018 - 10:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bijna gefeliciteerd!

    Dat er 12 maanden staat is blijkbaar iets nerd-technisch. Zodra de 12 maanden 'voorbij zijn' ben je daadwerkelijk 8 jaar op Quizlet!
    Dus over een maand verwachten we een nieuw topic. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! *O*

    Scandal schreef:
    Bijna gefeliciteerd!

    Dat er 12 maanden staat is blijkbaar iets nerd-technisch. Zodra de 12 maanden 'voorbij zijn' ben je daadwerkelijk 8 jaar op Quizlet!
    Dus over een maand verwachten we een nieuw topic. :Y)
    Haag zul je zien dat ik het dan vergeet XF


    Change is for weirdos ~ Niall Horan