• Als eerste, ik weet niet of dit onderwerp in dit topic thuis hoort.
    Als tweede, ik ga binnenkort met een vriend en een vriendin van me spacecake maken!
    Voor mij en die vriendin is het de eerste keer, ik heb al gelezen dat het effect van 20 min tot 2 uur op zich laat wachten en dat je tot die tijd niet meer dan 1 plakje moet nemen.
    Wat zijn jullie ervaringen en welke effecten hadden jullie van spacecake?

    P.s
    Ik zit op kamers en het is een niet zo grote kamer, weten jullie iets wat we in de tussentijd kunnen doen?

    Maar 1 plakje cake tegelijk, wat is dat voor iets barbaars! Maak een tweede cake die je wel mag eten? hehe. Maar serieus though, blijkbaar krijg je honger als je high bent, dus misschien wel goed om wat "cleane" cake op achterhand te hebben. + Als je voor de eerste keer high wordt, zou ik niet je kamer verlaten. Je zou in de tussentijd spelletjes kunnen spelen misschien?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heel veel eten inslaan :p En dan gewoon gaan eten in de tussentijd. Of geurkaarsjes aan enzo.
    Ik heb zelf nooit spacecake genomen, heb begrepen dat je nogal snel overdoseert en dan voel je je niet lekker meer 😅 Wel gerookt, vooral de eerste keer was echt lachen haha. Veel plezier ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Spacecake zelf nooit gehad maar wel genoeg geblowd en andere dingen geprobeerd. Zorg gewoon dat voor de tijd je huis netjes aan de kant is je wat fijne zitplekken hebt eten drinken in huis haalt etc. (Dit gewoon omdat het je eerste keer is en een fijne omgeving een pre is.) Voor de rest wat je kan doen gewoon spelletjes muziek maken/ luisteren praten. Laat maar weten wat je er van vind ben benieuwd :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Één plakje maar? Neejoh, lekker royaal nemen. Dan wordt het pas leuk. :')


    ars moriendi

    Weetje wat je moet doen als je vet high bent.

    Oude cartoons uit je jeugd kijken, zoals Spongebob of Angry Beavers ofzo.

    EdensGate schreef:
    Één plakje maar? Neejoh, lekker royaal nemen. Dan wordt het pas leuk. :')


    hahaha om mee te beginnen

    Lol ik las toevallig vandaag een artikel over de eerste Nederlanders die aan Spacecake gestorven waren doordat ze een hele cake gegeten hadden. Dus ik dacht eigenlijk dat dit topic daarover zou gaan hahaha.

    Succes met het bakken van de cake, en inderdaad, bak een tweede... maar dan een gewone


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wil het echt nog eens proberen, lol. Veel plezier!


    There are poems inside of you that paper can't handle