• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Uitstelgedrag aan het vertonen, maar ik wet serieus niks om op te schrijven. En youtube is altijd een afleiding dus of ik ga het vanavond doen of morgen.


    Physics is awesome

    Ugh I forgot how awesome Westworld is.


    The truth is out there.

    Ik heb echt zin in bier.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lol, die moeilijke ex-collega is vervangen door een net zo moeilijke collega. Ik weet niet wie van de 2 erger is.. Maar goed dat haar contract maar tijdelijk is. Ze gaat niet mogen blijven. :’)


    Ik wil een tuin vol egels

    Gisteren naar de dokter geweest voor mijn knie en drie keer raden wat er nu pijn doet. Ook nog ongesteld dus ik ben een beetje chagarijnig. O en blijkbaar is mijn puist tijdens het wassen van mijn gezicht kapot gegaan en kwam ik er thuis achter. Terwijl er op werk ook een spiegel is. Staat zo raar als je ineens opgedroogd bloed op je wang ziet zitten.


    Physics is awesome

    Ja, ik ga m'n vriendje dus enorm erg missen nu hij weer naar huis is :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I still believe there's hope, though.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hm. Nu met de stilte en de rust, is hst alleen maar moeilijker geworden om de rust in mezelf te vinden en te houden. Anderen missen is echt niet iets wat ooit makkelijker zal worden denk ik.


    The truth is out there.

    Schrijfffff, Inge


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    What’s the point if all there is is pain and suffering?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil niet slapen. Maar toch ook weer wel en de ochtend komt alweer vroeg. Ugh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet echt niet meer wat ik voel..


    26 - 02 - '16

    En ik maar denken dat de alchohol me zou helpen me beter te voelen. Not.


    •

    Ik hoop dat iedere klapmongool die vannacht, met of zonder scooter, herrie heeft lopen maken, z'n fucking nek breekt.


    There are poems inside of you that paper can't handle