• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    I had almost forgotten about the whole cosplay shit. But now it's back and I feel like a failure again.


    This ain't no place for no better man.

    `Heb respect voor je ouders.´
    Jaaaaaaa, maar wat nou, als de ouder in kwestie absoluut geen respect voor hun kind toont. Like, niks. 0,0%. Noppes, nada.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het is ziek dat volwassen mensen opmerkingen maken over Amalia. Ze is 14, for god's sake. En ze noemen haar dik, vet. Jezus.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Liefde is een extra kipnugget in je doosje vinden.


    She's imperfect but she tries

    KingRichard schreef:
    Het is ziek dat volwassen mensen opmerkingen maken over Amalia. Ze is 14, for god's sake. En ze noemen haar dik, vet. Jezus.


    Eens, omg. Ze is lekker mollig maar een heleboel kinderen zijn dat. Als je 14 bent ben je echt nog niet van je babyvetjes af hoor. Gewoon een gezonde meid, helemaal niks mis mee.


    The truth is out there.

    Die relatie claims voor het begin van een RPG zijn zo vermoeiend lastig. Ik ben altijd bang dat als ik niet actief kan zijn dan dat ik in de RPG facking lonely ga zijn. Sip


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je gewoon eens naar mij luistert, dan luister ik ook naar jou. Want hoe vaak luister ik wel naar jou en jij niet naar mij? Je luistert niet zodat jij kan zeggen dat jij gelijk hebt en als iemand anders het dan uitlegt dan begrijp je het wel ineens. Gewoon beter luisteren of aangeven dat je me niet begrijpt, want dit schiet me echt in het verkeerde keelgat.


    Physics is awesome

    Hij heeft zo'n gelijk. Waar zijn alle bands die ik niet ken? Ik wil iets anders dan die 15 nummer die je elk uur weer hoort :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik haat dit gevoel van onzekerheid. Of ik wel leuk genoeg ben. Wel goed genoeg. Like, I don't wanna be anxious about people perhaps not liking me. It's tiresome.


    She's imperfect but she tries

    De hele week weer om half 6 opstaan. Moet er wat voor over hebben he. :')

    Na een lange tijd weer beginnen met lezen en damn wat heb ik het gemist. Dit boek is echt al aan het begin hartbrekend, meh.. maar ontzettend goed!


    One Who Travels A Higher Path.

    Tad schreef:
    Ik haat dit gevoel van onzekerheid. Of ik wel leuk genoeg ben. Wel goed genoeg. Like, I don't wanna be anxious about people perhaps not liking me. It's tiresome.


    Je bent leuk en goed genoeg. Als iemand echt iets doet om je aan het twijfelen te brengen, dan zijn zij slecht bezig en niet jij. Je kunt niet altijd iedereen tevreden stellen dus kies wat voor jou goed voelt.


    Physics is awesome

    Ik zie t echt niet goed meer zitten. Die wachtlijsten duren zo tyfus lang. En begin met de dag meer mensen kwijt te raken.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik wil dit gaan goed doen en ik ben bang dat ik ga falen. Ik weet dat de kans groot is dat het niet gebeurd, maar dan zie ik wat ik in de sollicitatiebrief heb geschreven en wil ik eigenlijk compleet opnieuw beginnen. Dus ik laat hem rusten tot morgen.


    Physics is awesome

    Mimimimi ik ben toch wel trots op deze foto. Het zijn de kleine dingetjes die mijn dagen goed maken c:


    26 - 02 - '16