• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Oh. Today went by quickly. Oops.


    The truth is out there.

    britten gaan zes pond extra moeten betalen om de eu binnen te kunnen!!!!111!!! ya kinda knew that'd happen didn't ya?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hmm, geen reactie van ze terug. Zal wel niet welkom zijn dan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vanmorgen hoofdpijn, maar de douchestraal verhielp het goed en nu is het terug. Als dit komt dankzij de oefening van woensdag toen ik in de kou moest staan en lopen, dan ben ik niet blij.


    Physics is awesome

    Ontzettend leuke dag gehad, maar ik heb nu hoofdpijn.... Why?? :W


    One Who Travels A Higher Path.

    I'll be okay. I hope. Sigh.


    The truth is out there.

    Beste Koningsdag ever. _O_


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cringecringecringe
    Ugh :')

    Ondanks jou met je stomme gedrag was het toch een leuke koningsdag!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Bwaaah, ik moet werken dinsdag maar er zijn weer stakingen in het OV +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh dear ik heb like een cursus zoenen nodig of zo (A)

    Also: I miss her so goddamn much already ugh

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 21:35 ]


    This ain't no place for no better man.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Naar bed gaan en mogelijk geconfronteerd worden met dingen waar ik niet mee geconfronteerd wil worden of wakker blijven en ook geconfonteerd worden met dingen waar ik niet mee geconfronteerd wil worden. Man man man wat een wild arsenaal aan keuzes weer.


    The truth is out there.

    Mathilda schreef:
    britten gaan zes pond extra moeten betalen om de eu binnen te kunnen!!!!111!!! ya kinda knew that'd happen didn't ya?


    Omg ja? "Deze beslissing die we hebben genomen waarvan iedereen zei dat het consequenties zou hebben blijkt nu consequenties te hebben!! :ccc"


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah ja ik was vergeten wat voor extreme kluizenaar/alcoholist ik ben zonder familie die around is of een hond die uit moet. Sowieso de komende twee weken minimale human interaction, not so good. Maar is voorbereiding op hoe het gaat zijn na de zomer.


    The truth is out there.