• Als je een bericht plaats bij een forum kan je kiezen voor ‘Geen notificatie van reacties na mij’, ‘Alleen een notificatie van de eerste reactie na mij’, en voor ‘Notificaties bij elke reactie na mijn bericht’. Persoonlijk gebruik ik af en toe de optie voor een berichtje van het eerst volgende bericht, dat vind ik handig als je bijvoorbeeld een vraag stelt of iets dergelijks.
    Echter heb je soms meerdere gesprekjes binnen een topic, en wordt er door de eerste reactie na mijn bericht gereageerd op iemand anders.

    Daarom vroeg ik me af of het mogelijk is om een optie ‘Notificatie van eerste quote op mijn bericht’ te krijgen.
    Ik weet niet of dit mogelijk is en of er überhaupt meer animo voor is, maar wie weet. Zou zoiets kunnen?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik zou zoiets wel fijn vinden eigenlijk, ik zou het bijna standaard gebruiken. Voor als iemand wat verduidelijking wil, een leuk gesprek of met mij in discussie wil gaan.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Yes, voor!


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    Yes, voor!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    EdensGate schreef:
    Yes, voor!


    26 - 02 - '16

    EdensGate schreef:
    Yes, voor!


    Maar misschien dan wel alleen in het geval als die persoon zelf ook nog reageert anders krijg je nu een heleboel irritante notificaties zonder nuttige toevoeging :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    EdensGate schreef:
    Yes, voor!

    Revenger schreef:
    (...)

    Maar misschien dan wel alleen in het geval als die persoon zelf ook nog reageert anders krijg je nu een heleboel irritante notificaties zonder nuttige toevoeging :')

    Hoe bedoel je? Wat ik eruit begreep was dat je een notificatie zou krijgen wanneer iemand op jou heeft gereageerd, zoals ik nu op jou doe. Dan is het toch altijd nuttig? C:


    ars moriendi

    Misschien een optie om het aan of uit te zetten per bericht? Beetje zoals er nu al is voor gewone reacties.

    Dan kun je notificaties aanzetten als je een discussiepunt post, maar uit als je gewoon "ja" zegt en iedereen dat quotet :Y)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Misschien een optie om het aan of uit te zetten per bericht? Beetje zoals er nu al is voor gewone reacties.

    Dan kun je notificaties aanzetten als je een discussiepunt post, maar uit als je gewoon "ja" zegt en iedereen dat quotet :Y)


    Dat bedoel ik inderdaad ook! Dat is dan naast de dingen die er nu zijn, dus ook nog steeds 'geen notificatie', van alles ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    EdensGate schreef:
    Yes, voor!


    made a list of my regrets and you were the first, love

    EdensGate schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je? Wat ik eruit begreep was dat je een notificatie zou krijgen wanneer iemand op jou heeft gereageerd, zoals ik nu op jou doe. Dan is het toch altijd nuttig? C:


    Het gebeurt tegenwoordig minder, maar sommigen quoten ook gewoon zonder iets toe te voegen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nog een kleine update hierover, dit staat op de suggestielijst. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Nog een kleine update hierover, dit staat op de suggestielijst. ^^


    Ah, fijn om te horen ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.