• En dit keer is het iets positiefs, beloofd.

    Want KIJK. KIJK ERNAAR.


    !!!

    MINI GEIT IN MINI SWEATER OP COMPLEET ZEN CAPYBARA.

    Oké. Oké, ik kan weer ademhalen. Mijn zusje tagde me hierin op Tumblr met de caption "you in picture form" en A) mijn zusje is geweldig, het epitoom van coole familieleden, en B) oh mijn god deze foto vat vrijwel alles waar ik blij van word samen in één afbeelding, holy shit, wat is dit voor fluffy magie.

    Dus nu mijn uitdaging voor jullie:
    1) geef me een foto waarvan je vindt dat hij deze zou kunnen overtreffen qua puur extatisch geluk dat hij doet opwellen in de kijker, en/of
    2) laat me een plaatje zien dat jou hele zijn samenvat (maar waarmee niet op jezelf dumpt; geen trash cans geaccepteerd, wees lief voor jezelf).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OMG dat is echt geweldig die foto ahah you made my day,

    ik heb geen epic plaatje of iets waarvan ik nu zeg dat ik dat moet delen XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha challenge accepted! Maar niet nu, want nu moet ik weg. But I'll be back for this one!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2018 - 17:14 ]


    ars moriendi

    OOOOOOOOH MYYY GOD! cuties! En die blijft ook zo rustig met dat geitjes op zijn hoofd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    EdensGate schreef:
    Haha challenge accepted! Maar niet nu, want nu moet ik weg. But I'll be back for this one!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis



    Niet per se extatisch geluk maar HET IS ZO SCHATTIG HE.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wouw, wat een prachtige foto!
    Ik vind deze ook heel mooi.

    Ik weet niet of ie het overtreft, maar ik moest hem even delen:


    -

    Aaaah die is echt geweldig! Ik heb nu even geen plaatje, maar die komt nog wel!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    1)



    2)



    😂😂😂


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mt , dit maakt m’n dag weer helemaal goed (flower)


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Awh. Ik ga ook even delen;

    1



    2



    3


    26 - 02 - '16

    KingRichard schreef:
    [koe]

    Niet per se extatisch geluk maar HET IS ZO SCHATTIG HE.


    FLUFFY KOE. Ik weet niet of jij ooit die kant op komt (wanneer je überhaupt in Nederland bent, dan), maar net over de grens in Haren staan super dicht bij onze gebouwen in de buurt wat Schotse hooglanders in een wei en die zijn absoluut fantastisch, maar ik ben ook groot fan van dit soort fluffy koe. <3



    ScribbleTheFox schreef:
    Wouw, wat een prachtige foto!
    Ik vind deze ook heel mooi.

    [apen]


    Oh gossie, aw. Erg indrukwekkend, vooral, want zo'n soort zachte foto brengt wel heel scherp naar voren hoe weinig we op sommige vlakken van die dieren verschillen. <3



    Shibui schreef:
    Ik weet niet of ie het overtreft, maar ik moest hem even delen:

    [egel]


    EGEL MET AARDBEI OP Z'N HOOFDJE. Die heb ik eerder gezien maar het is iedere keer een goede ervaring want het is mijn favoriete egelfoto, oh my gosh. <3



    Fielding schreef:
    1)
    [pinguïns]

    2)
    [lama(?)]

    😂😂😂


    1) Niet alleen is dat pure kunst op de allerbeste manier (al die verschillen soorten truitjes! de regenboogsweater!! die met het Penguin Books logo!), maar het is ook nog eens ongelofelijk hartverwarmend, en dat is een absoluut geweldige combinatie. <3

    2) Die gif is inderdaad extreem fab, omg! Ik moet wel toegeven dat hij me sterk doet denken aan Sirius Black om een of andere reden (hij is wit, maar ergens leek het logisch), dus nu kan ik het alleen nog zien als een gif van AU!Sirius die een lama als animagusvorm heeft.



    @ de rest: Ik ben heel blij dat de foto jullie ook blij maakte en erg benieuwd naar wat voor plaatjes jullie hier nog meer zullen droppen. (heart2)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sankofa schreef:
    Awh. Ik ga ook even delen;

    1 [geit]

    2 [rat]

    3 [uil]


    1) Zo een dappere geit!!
    2) Hij heeft?? een heel klein kinderwagentje?? met een NOG KLEINER teddybeertje??? Mijn hart is niet bestand hiertegen, oh hemel.
    3) Hedwig is gewoon zoveel cooler dan Harry zelf, omg. On his way to steal ya girl (and mice).

    Prachtige toevoegingen, Erieka. <3

    [ bericht aangepast op 5 mei 2018 - 23:31 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    Ik zag een egel foto en dacht toen aan deze – dit is mijn favoriete egel foto


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    [egel]

    Ik zag een egel foto en dacht toen aan deze – dit is mijn favoriete egel foto


    !!! OOK EEN HELE GOEDE. Hij is zo tiny? Omg. <3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan