• Of toch niet :X
    Want ik heb een nieuwe zonnebril gekocht, en deze heeft roze glazen. Mijn vorige had dat niet, dus is het weer eventjes wennen. Want steeds als ik een stuk van mijn lichaam zie is daar een rode zonnebrilgloed en denk ik steeds dat ik verbrand. Is dus niet zo. Maar wel eventjes schrikken steeds. En dat terwijl ik al 1000 keer een zonnebril op mijn snufferd heb gehad, tjongejonge.

    Stommiteitjes waar we weer eventjes aan moeten wennen. En die hebben jullie vast ook, aangezien de zomerse lifehacks na een half jaartje wel weer vergeten zullen zijn. Dus, waarbij hebben jullie al weer gedacht ‘oh ja, dat vergat ik weer even’?


    ☀️⛱☀️

    🌤 fun fact: in dit bericht staat 6 keer het woord weer, en dat leek me leuk genoeg om even te vermelden :Y) 🌤


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Jep. Ik had een zonnebril met best wel bruine glazen en ik was altijd heel blij dat ik bruin was geworden, totdat ik de zonnebril weer afzette. -_-


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    En dat je dan binnen komt en je zonnebril afzet, en dan pijn in je ogen krijgt van hoe fel en licht alles is, dat heb ik altijd, bah.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb eigenlijk nog nooit een zonnebril gedragen?
    Misschien een uurtje op gehad haha. Maarja ik raak die krengen altijd kwijt.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Mijn faal was dat ik een complete dag op nieuwe teenslippers gelopen heb zonder ze ff in te lopen. Au. 😂


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •