• Hoi!

    Ik zoek een cover voor mijn story, op een moodboard heb ik een beetje de vibe kunnen vastzetten, ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

    Moodboard & Vibe Klik
    Titel Bad Reputation
    Type Onbekende personen en Nederlands talig.
    Genres Drama, romantiek
    Boek omslag




    She had fire in her veins and ember in her eyes


    De familie Reyes. Een gezin wat bekend staat om zijn successen in de juridische wereld, welvarendheid en de spontane verdwijning van hun toenmalige achttienjarige dochter. De zoektocht naar Talia Reyes, de jongste dochter, duurde niet lang. Welgeteld twee maanden en zestien dagen. Alle tranen en wanhopige gebeden waren als een rookgordijn voor de waarheid. Een waarheid die de familie absoluut wist.

    Het is 2012 wanneer Talia besluit haar rol als zwart schaap van de familie daadwerkelijk waar te maken en haar koffers pakt. Ze vertrekt naar New York, de stad die nooit slaapt. Zo jong, onwetend en onschuldig als ze is, komt ze al snel met de verkeerde mensen in aanraking. Het kost haar zes jaar om een reputatie op te bouwen, waar menig niet trots op is, maar Talia niet kan deren. Ze is een vechter, met een liefde voor haar vrijheid en een neus voor problemen.

    Problemen zijn als de zesentwintigjarige Jasper Jones' middelnaam. Waar hij ook komt, volgt chaos en als een echte koning van de stad is dat precies waar hij van geniet. Het duurde zes jaar voordat zijn ogen eindelijk op Talia vielen, maar toen dat eenmaal gebeurde, lieten ze haar ook niet meer los.

    And that sounds like a recipe for a beautiful disaster.

    Faceclaims Scarlett Leithold voor Talia en Stephen James voor Jasper
    Wat voor cover zoek ik? Ik zoek een simpele cover met een scherp, duister randje. Iets was de gangster aesthetic goed uitstraalt. Het verhaal speelt zich af in New York, het heden. Wat ik misschien wel mooi vind is beide personages op de cover, misschien niet direct met hun gezicht erop, maar de zijkant oid.
    (Heb je meer informatie nodig kun je daar altijd om vragen dan krijg je PB)
    Cover moet verticaal, met de titel erop. Mijn naam hoeft er niet bij.

    Meer informatie nodig, vraag er gerust naar!


    Ik heb nog een extra beloning voor degene die voor mij van die 'vibe' plaatjes kan maken die de aestetic van het verhaal goed vergeven, diegene kan ook 9 credits verdienen :')

    link naar verhaal

    MT! Had wel weer zin in een cover edit


    I just caught the wave in your eyes

    Ik probeer morgen iets! (Het is wel even geleden dus moet er weer even inkomen)


    The soul needs autumn.

    De titel kan er ofc nog op maar dit heb ik atm


    I just caught the wave in your eyes

    ArabelIa schreef:
    MT! Had wel weer zin in een cover edit


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik had een bepaald (donkerder) beeld voor ogen, maar urgh het lukte maar niet omdat ik niet het juiste plaatje vond dus ben ik voor deze minimalistische optie gegaan.
    Vanavond zal ik nog eens een poging wagen. (:


    The soul needs autumn.

    Deze covers zijn allebei al niet normaal goed :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hier is de tweede cover. (:


    The soul needs autumn.

    Ik heb ook iets geprobeerd, maar ik ben er eigenlijk niet zo blij over...

    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 19:03 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Heb je al tijd gehad om naar de covers te kijken? (:
    Maandag heb ik wat vrije tijd en dan kan ik eventueel wat aanpassingen doen/een andere cover maken als je wilt. (:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2018 - 8:53 ]


    The soul needs autumn.

    Wauw wat een mooie covers ! Omdat ik in eerste instantie een simpele cover had gewild ging mijn oog naar die van Grace! (de 2e versie) maar daarop vind ik het lettertype wat wegvallen op de witte gedeeltes helaas.
    Die van Orville vind ik jammer dat hij niet zo scherp is, tenminste zo leek dat op mijn scherm. Verder heeft ie wel die badass vibe!
    En die van Arabella wauw.. ondanks de drukte heb je toch élk element er in verwerkt, rook voor mysterie, de wapens en een stukje passie ^^

    Vind het erg moeilijk, oeps

    FearlessFire schreef:
    Wauw wat een mooie covers ! Omdat ik in eerste instantie een simpele cover had gewild ging mijn oog naar die van Grace! (de 2e versie) maar daarop vind ik het lettertype wat wegvallen op de witte gedeeltes helaas.
    Die van Orville vind ik jammer dat hij niet zo scherp is, tenminste zo leek dat op mijn scherm. Verder heeft ie wel die badass vibe!
    En die van Arabella wauw.. ondanks de drukte heb je toch élk element er in verwerkt, rook voor mysterie, de wapens en een stukje passie ^^

    Vind het erg moeilijk, oeps


    Is het zo beter?
    Het witte gedeelte tussen de twee irriteert me een beetje, geen idee waarom.

    Ik heb echt liggen vloeken op die titel



    The soul needs autumn.

    FearlessFire schreef:
    Wauw wat een mooie covers ! Omdat ik in eerste instantie een simpele cover had gewild ging mijn oog naar die van Grace! (de 2e versie) maar daarop vind ik het lettertype wat wegvallen op de witte gedeeltes helaas.
    Die van Orville vind ik jammer dat hij niet zo scherp is, tenminste zo leek dat op mijn scherm. Verder heeft ie wel die badass vibe!
    En die van Arabella wauw.. ondanks de drukte heb je toch élk element er in verwerkt, rook voor mysterie, de wapens en een stukje passie ^^

    Vind het erg moeilijk, oeps


    Ja, terwijl ik de cover maakte twijfelde ik al of je de drukte wat zou vinden haha. Ik zal kijken waar ik de titel kan zetten en eventueel nog wat anders proberen (: tenzij je sowieso al meer neigt naar die van de rest, het is namelijk wel wat werk haha


    I just caught the wave in your eyes

    ArabelIa schreef:
    (...)

    Ja, terwijl ik de cover maakte twijfelde ik al of je de drukte wat zou vinden haha. Ik zal kijken waar ik de titel kan zetten en eventueel nog wat anders proberen (: tenzij je sowieso al meer neigt naar die van de rest, het is namelijk wel wat werk haha


    Ik wil even zeggen dat ik je cover echt onwijs gaaf vind en echt jaloers ben op jouw talent! (flower)


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    (...)

    Ik wil even zeggen dat ik je cover echt onwijs gaaf vind en echt jaloers ben op jouw talent! (flower)


    Aww thanks :3 that really made my day. Ik heb dat juist met jouw cover (en ik zeg dat niet enkel omdat je mij zojuist hebt gecomplimenteerd). Hij is relatief simpel maar echt heel mooi, love the concept en ook heel goed uitgevoerd!


    I just caught the wave in your eyes

    ArabelIa schreef:
    (...)

    Ja, terwijl ik de cover maakte twijfelde ik al of je de drukte wat zou vinden haha. Ik zal kijken waar ik de titel kan zetten en eventueel nog wat anders proberen (: tenzij je sowieso al meer neigt naar die van de rest, het is namelijk wel wat werk haha


    Hij zou niet anders hoeven! De drukte bevalt eigen wel, als je alleen zou willen kijken of je de titel er ergens mooi op kan krijgen?