• Ok, I might've spammed the last one to open this one.
    Ik wilde gewoon een lievige gif invoegen, ok. Hehehe.

    Spread the loooove.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2018 - 14:17 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hey Rickert! Ik vang de laatste tijd nog wel eens op dat t niet altijd even chill gaat, maar je blijft toch doorgaan en dat vind ik echt heel stoer van je. Je bent een sterk persoon. You will make it. Things will be alright. Je bent geweldig en een geweldig leven is wat je ook verdient. 'Cause you're Rick. 😎


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind jou zo'n leuk persoon!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Uiterst vermakelijk profiel. :Y) Ik vind je echt een leuke aanwezigheid op Q!

    Ik vind nog steeds dat je het enorm verdiend hebt om mod te worden en ik weet zeker dat je een uitstekende aanvulling bent op het team! c:


    Caution first, always.

    Je komt op het forum altijd zo aardig over :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Love je username en Spinvis, ik zou je graag betee leren kennen haha (:


    And then we'll see it.

    Ah jou username is echt top. Ik hou van koffie en yessss. Je hebt altijd lieve reacties op t forum! c:


    The truth is out there.

    Je sig is sowieso goals! Maar jij geeft ook echt hele lieve complimenten en volgens mij ben jij echt een schat van een mens! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Respect voor de bemiddelaars (Y)

    En je profiel ziet er uit alsof je er veel aandacht aan besteed hebt: erg mooi!


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Ik vind het heel fijn dat je 123 posts heb. En je sig is mooi!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty jij bent super cute en aardig. Ik vind jou ook echt dapper en ik bewonder je echt ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat geef je leuke complimentjes altijd, je komt echt super super aardig over. Goede aanwezigheid op Q , Q is beter af met jou als user/mod :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mooie signature Rick!

    sorry kon het niet laten


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Lonne. You’re super pretty. Even with exploded hair.


    MIRTE- jij bent echt lief en MOOI en je hebt een goede smaak in boeken ehe.


    What’s tasty in Busan?