• Heb even gezocht, volgens mij is dit er nog niet
    Ik wilde dus iedere week een user uitroepen tot user van de week. Niet voor een prijs of zo, gewoon voor de eer ^^
    Dus hoe werkt het? Jullie nomineren users en elke week wordt er iemand geeërd ^^
    Ik ga maandag weg dus zaterdag volgende week de eerste ‘winnaar’.

    Nominees:


    Lionaire ; omdat ze terug is van vakantie
    Okoye; she deserves it, since she is amazing
    TaeTae, goede mod en schrijver, aka gewoon een toffe peer
    DaVenestra, omdat ze zo geweldig is (:
    Hooverphonic en Ryme, omdat ze me (Koffie)onwijs goed hebben geholpen en nog steeds doen!
    Horrorkid Ze is geweldig , aardig, ze staat voor je klaar en is pretty.
    PsychoViolinist Omdat ik (wolfram) haar al heel lang ken en ze heel open en accepterend is.
    InMyBlood Omdat ze zo actief is.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2018 - 21:02 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik heb dit al eens gezien: 'De week van...'. Een van de mods beheerde dit dan, meen ik me te herinneren?


    oi, suzy

    Ik wil graag Lionaire nomineren :) Cause she's back from holiday and we need to celebrate that. (Ze is al wel ff terug maar toen bestond dit topic niet.)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Spunlay schreef:
    Ik heb dit al eens gezien: 'De week van...'. Een van de mods beheerde dit dan, meen ik me te herinneren?

    Klopt, er was inderdaad een tijd dat de Qrew dat deed. Maar dat is al een tijdje versloft.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deze plan is er al van Qrew en hebben we al meermaals uitgevoerd. Alleen vanwege drukte is het helaas versloft en op de achtergrond gekomen. Ik denk dat het beter is, om even een berichtje te doen aan een mod of het goed is als de users dit willen overnemen. Anders krijgen we in de toekomst misschien een warboel. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Zal ik doen.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Het is geregeld. Laat de nominees maar komen ^^

    [ bericht aangepast op 26 mei 2018 - 21:36 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Okoye, because dúh. She deserves it, since she's amazing. ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DaVenesta, omdat ze zo geweldig is (:
    Ik had haar username verkeerd geschreven oeps

    Hooverphonic en Ryme, omdat me onwijs goed hebben geholpen en nog steeds doen!

    [ bericht aangepast op 27 mei 2018 - 10:08 ]


    And then we'll see it.

    TaeTae, bc Laura is zo'n bae. Nee, jk, dat is ze wel, maar ze in een goede mod en een amazing schrijver. Ze zet zich erg goed in voor eigenlijk alles en ze is tof. Als een peer. AKA Laura is een peer, daarom moet ze user van de week worden. Ye.


    look at the stars, look how they shine for you;

    InMyBlood want het maakt mij vrolijk hoe actief jij bent.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Plagiaat schreef:
    InMyBlood want het maakt mij vrolijk hoe actief jij bent.

    Awhh ❤️


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Plagiaat schreef:
    InMyBlood want het maakt mij vrolijk hoe actief jij bent.

    Aah ja mee eens!


    And then we'll see it.

    Ik nomineer Horrorkid,
    Ze is geweldig , aardig, ze staat voor je klaar en is pretty. She needs to win.


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    InMyBlood schreef:
    Het is geregeld. Laat de nominees maar komen ^^

    Fijn dat jij dat project verder gaat doen. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Fielding schreef:
    Okoye, because dúh. She deserves it, since she's amazing. ❤


    Je bent een lieverd. ❤️


    The truth is out there.