• "You are gifted."

    "A grace send from god."




    GRACELING




    In het land van Lurai bevind zich een klein kamp, verstopt in de Kaî wouden. In dit kamp bevindt zich een groep van speciale mensen. De mensen in de koninklijke stad, die niet ver van het kamp is, noemen deze mensen de begaafden of Gracelings. Deze begaafden zijn in dit kamp terecht gekomen het moment dat de koning doorhad dat ze een gave hadden. De koninklijke familie kijkt neer op hen die gaves hebben, sinds ze niet weten hoe sterk deze mensen kunnen worden. Dit zorgde voor veel onrust in het begin, aangezien geen enkele ouder zijn of haar kind wilden opgeven. Nu is het haast de norm dat je je kind verafschuwt als het een gave heeft. De begaafden zijn hierdoor haast niks meer dan een probleem, maar de koning wil ze binnen hand bereik hebben mocht er ooit iets mis gaan in het land. De begaafden zijn nu haast zijn elite force en hij zou er niet aan denken om hen ooit te laten gaan. Ondanks dit zijn sommige van zijn familieleden zeer geïnteresseerd in hoe de begaafden nou eigenlijk zijn en dit kleine groepje van koninklijk bloed besluit om naar het kamp te komen om de begaafden met hun eigen ogen te zien. Niemand weet hoe dit zal gaan en of de begaafden zich wel aan hun eed houden dat ze nooit iemand van de koninklijke lijn pijn zouden doen.




    Geschiedenis:

    De eerste begaafden die het koninkrijk kende had geprobeerd de grootvader van de koning te vermoorden. Verblind door macht en hebzucht kwam de begaafden erg dichtbij, maar hij werd op het laatste moment vermoord door de koninklijke wachters. Hierdoor zag de koning hoe sterk de begaafden wel niet konden zijn en besloot ze ver weg van het publiek te houden, maar dichtbij genoeg voor zichzelf.


    Rollen:


    • Vrouwen // begaafden:
    ~
    ~
    ~
    ~

    • Mannen // begaafden:
    ~
    ~
    ~
    ~

    • Vrouwen // koninklijke familie:
    ~
    ~
    ~

    • Mannen // koninklijke familie:
    ~
    ~
    ~



    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd (18+ voor de begaafden):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Gave (Alleen voor de begaafden. Denk bijvoorbeeld aan pyrokinese, telekinese, wees creatief):
    Koninklijke status: (Alleen voor de koninklijke familie. Bijvoorbeeld: koning, prinses etc)
    Relaties (Je personage kan al andere mensen kennen doordat ze allemaal samen zijn opgegroeid, dit geld voor de koninklijke familie en de begaafden):
    Extra:


    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.



    Omgeving:

    Het speelt zich af in een groot bos omringd door grote rotsformaties en rivieren. Dit verhaal speelt zich ook af rond de 17e eeuw, hierdoor is alles nog niet aangeraakt door de mensheid qua technologie en is er amper lichtvervuiling, waardoor de sterrenhemel goed te zien is.


    Gave's:


    Topics:

    PT*
    ST*

    *In the making

    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 10:06 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Volgens mij is het niet de bedoeling dat je drie RPG rollentopics opent als ze nog geen speeltopic hebben (zie regels).


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Illyrians schreef:
    Volgens mij is het niet de bedoeling dat je drie RPG rollentopics opent als ze nog geen speeltopic hebben (zie regels).


    Het is al wat jaren geleden dat ik op Q ben geweest. Mijn excuses!

    Edit: Ik heb een bericht uitgestuurd of de andere twee kunnen worden verwijderd.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 10:10 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    (...)

    Het is al wat jaren geleden dat ik op Q ben geweest. Mijn excuses!

    Kan gebeuren, het is ook een relatief nieuwe regel.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ik like this one! Even een mt, ik denk hier nog even over na! (Want helaas, tijdtekort eigenlijk)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik weet niet of je nog mensen zoekt of dat je dit topic wil laten sluiten, maar ik zou anders graag een begraafde man willen ^^


    We were the forever that didn't last

    nvm

    [ bericht aangepast op 8 juni 2018 - 15:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.