• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?





    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ashryver schreef:
    Mt - ik ben ziek en dood en ik heb even geen inspiratie maar morgen ofzo stuur ik Reese naar Phoe en Jules c:


    Beterschap c: dan wacht ik even met posten tot na mijn werk/avond :3

    E: misschien morgen avond zelfs pas, werk walst overal overheen

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 17:32 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Illyrians schreef:
    @Amari, misschien kan Lux naar Aziz komen? Ik weet niet of je nog een beetje feeling hebt voor hun vriendschap en zo? Dan heb je in ieder iets om te schrijven.


    N'ah that's so sweet. <3
    Ik stuur Lux momenteel naar Amani, omdat Cheryl dat vóór jou al heeft aangeboden.
    Maar Aziz en Lux moeten binnenkort wel meeten hoor, bro's.


    •

    Amari schreef:
    (...)

    N'ah that's so sweet. <3
    Ik stuur Lux momenteel naar Amani, omdat Cheryl dat vóór jou al heeft aangeboden.
    Maar Aziz en Lux moeten binnenkort wel meeten hoor, bro's.

    Yes, they should!


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Als ik een personage over had was ik nu zo hard gaan cockblocken oeps


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik probeer morgen of woensdag weer te posten met Ezra!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Guys — Roman & Sydney zijn een massive ORPG aan het worden sorrynotsorry. :W


    •

    Daar komt nog wel verandering in hoor.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ^ I hope so want dit is echt niet cool. (':


    •

    Ja maar niet zo leuk om dat op deze manier en in het Ergernissentopic te zetten. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Amari schreef:
    Guys — Roman & Sydney zijn een massive ORPG aan het worden sorrynotsorry. :W

    I agree though, het is wel vrij erg ORPG nu.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    The message is clear. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sorry dat we tijd hebben om dagelijks te posten I guess? :’D


    El Diablo.

    Het gaat niet zozeer om de kwantiteit maar om de (on)mogelijkheid voor anderen om mee te doen/bij jullie personages te komen.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Niks onmogelijks aan, het is niet alsof ze de hele rpg bij elkaar zullen zijn. But hey, what do I know.


    El Diablo.

    Het is gewoon goed om daar in ieder geval wat meer rekening mee te houden, denk ik.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.