• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?





    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik denk dat het vooral is dat ze bij Sydney thuis zijn, en het is toch wel wat lastiger om een personage daar heen te sturen dan naar personages die nog gewoon in of rondom het schoolgebouw zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik denk dat JufAnk en Fonollosa begrepen hebben dat hun delen wat op een ORPG lijken, dus dat hoeft nu niet meer benoemd te worden. Ik stel voor om binnenkort te gaan skippen, maar dan zullen er eerst dates geregeld moeten worden. Wat lijkt jullie een goed idee?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is misschien wel leuk om het op date vragen uit te spelen?


    Spinning around, I'm weightless.

    JufAnk schreef:
    Ja maar niet zo leuk om dat op deze manier en in het Ergernissentopic te zetten. :')


    Dat ging niet alleen over jullie koppel — maar momenteel zitten er in iedere RPG waarin ik zit (en dat zijn er veel, God help me) echt twee, drie of vier ORPG koppels en dat is zooo vervelend. (Dit is niet opnieuw een aanval naar jullie, btw. Ik voelde me hier veilig genoeg om gewoon te zeggen dat het me opviel en als jullie zeggen dat eraan wordt gewerkt dan geloof ik jullie ook meteen. (: Dat heb ik bij andere RPG's totaal niet.)


    •

    Ik probeer morgen of overmorgen te posten! Sorry voor de trage reactie af en toe, maar werk en mijn studie zijn soms killing


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ga gauw posten, zodra ik een beetje puf heb om achter de laptop te kruipen. Ik was deze RPG een beetje vergeten..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zal morgen of overmorgen posten ^^ school is killing me 🙈


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Don't let this die already please.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gaan we hier nog mee door... of?


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Oja ik was aan de beurt volgens mij. Ik heb denk ik pas donderdag weer echt tijd om te reageren, heel misschien morgenavond of dinsdagavond.

    Het helpt ook niet echt mee dat de TS al zolang ineens niet online is geweest, zonder iets te zeggen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    This is so irritating because I was in the mood for this and now it's just dead. (Geen shade naar de personen die wél posten.)


    •

    Ik kan niet posten, omdat ik wacht tho hahah.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik wacht momenteel nog op Reese en Vincent voor ik kan posten


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik had niet door dat ik aan de beurt was, sorry! Ik ben vandaag niet thuis maar morgen post ik!


    Spinning around, I'm weightless.

    Amren schreef:
    Ik kan niet posten, omdat ik wacht tho hahah.


    Mijn fout, sorreh! Ik ga echt gauw posten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'