• You. Are. Amazing. <3

    Anna, we moeten weer meer gaan praten, maar dat neemt niet weg dat ik jou een geweldige, fannatastische persoon vind :Y)

    Too late D: Maar Laura, je bent echt super aardig, jouw ogen zijn erg pretty en ik ben blij met jou als collega ^^

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 20:07 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xan - misschien moet ik maar gewoon een keer naar Belgenland komen om jou te knuffelen. Je bent echt een geweldig en caring person!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt! Oké, nu kan ik je een compliment geven! Je hebt echt lieve complimenten aan mij gegeven, dank je wel. Jij bent ook een warm persoon, lief en waarschijnlijk een gezellig persoon!


    One Who Travels A Higher Path.

    Idk of ik het al eerder had gezegd, anders zeg ik het gewoon opnieuw want het is waar — je aesthetics zijn on point


    I just caught the wave in your eyes

    You are heel gezellig!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 20:31 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik ga Plagiaat plegen en hetzelfde zeggen: you are heel gezellig too

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 20:32 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Volgens mij ben jij echt een super tof persoon om mee te praten en gezellig mee in de late night Q squad te praten en weet ik het allemaal.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je hebt echt prachtige melkflessen Britt


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Love je profielfoto


    I just caught the wave in your eyes

    Yu je hebt bijna 10000 posts yo, ga ervoor

    nee ik vind je gewoon tof =D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké, ik heb nog niet zo heel veel van je gelezen maar je bent echt waanzinnig goed in schrijven en ik vind het super tof om je als collega te hebben want je bent eerlijk een fijn persoon :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik vind het zo knap van je dat je ook bent gestopt met roken !! You go girl !


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je bent zo’n gezellig en grappig persoon Rick!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik vind je aarsvogel theme echt leuk (:


    I just caught the wave in your eyes