• Zie nu pas dat je signature ook echt goals is :3


    I just caught the wave in your eyes

    Ik blijf echt je username goals vinden, Yu en je bent vet gezellig ook ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xan - de leukste Belg die ik hier ooit op Q ben tegengekomen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ah, Britt, je bent zo leuk. Je bent echt een grappig mens. I like you. EN! In het echt ben je nog knapper dan op de foto. Girl, ik wist niet dat het mogelijk was, maar blijkbaar wel.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Girl Anna wij wonen al drie jaar in dezelfde stad en nog altijd heb ik je niet gezien. Ik kom wel een keer naar de Mac toe. (wbw) You are a very cool dude


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty ik vind je echt heel stoer dat je zo naar Amerika bent gegaan, en verder ook altijd leuk met je te praten je bent super aardig en hebt hart voor Q en dat is nice (headbang)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leuke nieuwe username! (:

    OH MY GOD, HÉ. Super lang niet gezien! Je bent nog steeds belachelijk knap en je tekent als een god.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik vind het heel leuk om je een beetje beter te leren kennen, je bent heel aardig and a great person :3


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vind het altijd geweldig om met je te praten, je bent echt heel aardig en we draaien er ook nooit doekjes om hoe het gaat. Dat is super tof dat dat kan.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je nieuwe profiel is echt leuk!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Een hele mooie diepe sig, maar ik denk ook dat jij een diepgaand persoon bent! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Je bent echt gewoon aesthetics an sich — love it


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vind je usernames like echt altijd zo ontzettend geweldig. En daarnaast denk ik dat je een top bemiddelaar bent en geef je altijd superlieve complimentjes ^^
    Whoops, te laat. Bij jou moet ik zeggen dat ik je profiel, username, signature en alles tesamen echt prachtig vind en op het forum kom je op me over als een enorm lief persoon c:

    [ bericht aangepast op 29 mei 2018 - 21:17 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Delphine! Waarom heb ik je al zo lang niet meer gesproken? I really like you. Je bent een schatje en ik merk dat we vrij veel op elkaar lijken hahaha. Heel vaak zeggen we dezelfde dingen oid en ik vind het geweldig. Je bent een cutie.


    look at the stars, look how they shine for you;