• Coverstore & More
                                                                                             








    Welkom

    in

    mijn

    coverstore!


                                                                                                                     

    Intro
    Hi there! Wellicht komen ik of mijn covers je bekend voor. Dat kan kloppen, gezien ik voor ik een jaar op inactief ging een heel actieve covermaker was hier op Q. Gezien ik weer terug ben wil ik het maken van covers ook weer oppakken, want ik vind het heel leuk om te doen. Plaats daarom vooral een aanvraag (:

    PS: Naast covers, banner en crackships kan ik vaak ook andere edits maken met photoshop. Als je dus iets bijzonders zoekt kun je het altijd vragen en dan zal ik kijken of ik je kan helpen.


    Regels
    Helaas moet ik eerst beginnen met wat regels. Ik vind regels ook niet leuk, maar om chaos en misverstanden te voorkomen zet ik die van mij toch even onder elkaar:

    1. Ik doe dit omdat ik dit leuk vind en het een hobby is, ik wil dus niet dat het een verplichting wordt;
    2. Heb daarom geduld, de ene keer zal het sneller gaan dan de andere, ook afhankelijk van hoe druk ik het heb;
    3. Er komt een stop op aanvragen zodra er vijf mensen op de wachtlijst staan. Dit klinkt misschien als weinig, maar ik doe dit om te voorkomen dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien en dingen ga afraffelen.
    4. Kraak mijn werk alsjeblieft niet af. Als je dingen graag anders ziet, overleg dat gewoon met mij en dan pas ik dat aan/probeer ik iets anders;
    5. Ik trek in principe niemand voor. Enkel bij een belangrijke deadline kan ik een uitzondering maken, maar geef dit dan duidelijk van te voren aan. In alle andere gevallen werk ik gewoon de wachtlijst af;
    6. Wees zo duidelijk mogelijk met je aanvraag, anders kan het zijn dat ik je aanvraag moet weigeren/je cover niet wordt zoals je wilt;
    7. Houd je gastenboek en dit topic in de gaten. Ik overleg graag tijdens het proces. Drafts zal ik in je GB plaatsen en enkel de definitieve cover wordt in dit topic gepost;
    8. Mocht je de cover niet meer nodig hebben, laat het mij dan alsjeblieft op tijd weten, zodat ik geen onnodig werk doe.


    Invullen
    Crackships
    • Wie {Faceclaims}
    • Sfeer {Eventueel met gifs}

    Covers & Banners
    • Cover/Banner {Als je specifieke verhoudingen wilt, vermeld die er dan ook bij}
    • Titel {Wil je deze erop? Als je een specifiek font wilt zet dit er dan bij, met de naam/link naar dafont o.i.d}
    • Username {Wil je deze erop? Als je een specifiek font wilt zet dit er dan bij, met de naam/link naar dafont o.i.d}
    • Afbeeldingen {Als je die niet hebt, wees dan duidelijk in wat je zoekt. Als je die wel hebt kan het zijn dat ik alsnog naar andere zal zoeken}
    • Sfeer {Een moodboard bijvoegen mag altijd}
    • Eigen idee {Dit is niet verplicht, maar laat het me vooral weten als je zelf al iets in gedachten hebt}
    • Extra {Schroom niet om specifieke eisen te stellen, dat maakt het voor mij alleen maar duidelijker}


    Wachtlijst [0/5]
    Mee bezig
    Afgerond

    1. Island — cover
    2. Eiland — cover
    3. Island — cover
    4.
    5.


    Extra voorbeelden

    [ bericht aangepast op 7 juni 2018 - 21:02 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Heeey dat is mijn cover voor één van mijn verhalen en de cover uit mijn coverwedstrijd (wbw) anyway, ik ben compleet verliefd op jouw covers dus MT.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Heeey dat is mijn cover voor één van mijn verhalen en de cover uit mijn coverwedstrijd (wbw) anyway, ik ben compleet verliefd op jouw covers dus MT.


    Hahaha ja klopt, ik vind die één van de best gelukte
    – and that's sweet (:


    I just caught the wave in your eyes

    MT, ik heb nog een gaaf idee voor een story liggen en foto's editen is echt niet mijn strong suit :')


    What’s tasty in Busan?

    MT, jij maakt echt mega mooie covers (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    -

    [ bericht aangepast op 21 juli 2018 - 19:21 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Als ik vanavond tijd hebt, komt er vanavond een aanvraagje van mij^^ (waarschijnlijk wel een supervage tho)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Je covers zijn zo pretty Yu!
    Het is dat ik ze zelf kan maken, anders had ik een aanvraagje ingediend (:


    We were the forever that didn't last

    Island schreef:
    Als ik vanavond tijd hebt, komt er vanavond een aanvraagje van mij^^ (waarschijnlijk wel een supervage tho)


    Surprise me :3


    I just caught the wave in your eyes

    Wayo hoe awesome zijn jouw covers wel niet (krul)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    • Cover/Banner: Cover
    • Titel: Z (maar ik ben nog niet extreem zeker, dus is het misschien mogelijk om een cover met en zonder titel te maken?)
    • Username: Liever niet op de cover
    • Afbeeldingen: Ik heb geen idee, I'm so sorry :c (I told you dat het een vage aanvraag zou worden.) Bij de meeste verhalen heb ik wel een klein ideetje ofzo, maar bij deze weet ik echt niet wat ik op de cover wil. Om je toch een beetje een idee te geven waarover het gaat, ga ik even een beetje vertellen waarover het verhaal gaat, anders heb je echt geen idee denk ik :')

    Anyway, het gaat over een soort monstertjes, Z's. Ze zien er precies uit zoals mensen, maar ze moeten hersenen eten om niet compleet debiel te worden. Ze kunnen opteren voor dierlijke hersenen (legaal), maar dan zitten ze wel vast aan een serieuze leerachterstand. Sommige Z's jagen op mensen of gaan graven leegroven (illegaal, natuurlijk) en zij zijn matig tot overdreven intelligent (naargelang hoeveel hersentjes ze eten) en ze mengen perfect onder de mensen. Er is een organisatie opgericht die op deze Z's jaagt en mijn hoofdpersonage zit in deze organisatie, omdat hij wraak wil nemen op zijn papa, die door een Z een trauma heeft opgelopen waardoor hij in een instelling is beland. Zijn bff is eigenlijk ook een Z en aan het eind van het verhaal komen ze tegen elkaar te staan, er zit dus ook wel wat verraad in het verhaal enzo.

    • Sfeer: Een beetje duister mag wel, het is geen happy verhaal.
    • Extra
    - Ik vind een simpele cover wel iets hebben, maar als je iets leuks weet te doen met twintig lagen ofzo, mag dat ook haha :')
    - Ik snap het als je de aanvraag zou weigeren, want ik weet zelf ook niet wat ik ermee zou moeten, zelfs al had ik photoshoptalenten
    - Ik heb ergens anders ook een aanvraag lopen (voor mocht je dat gezien hebben ofzo, ik ga het niet heel shady verborgen houden XD), maar die ga waarschijnlijk terug intrekken wanneer ik weet of mijn aanvraag geaccepteerd wordt, omdat ik er nog niet veel van heb gehoord en ik wil geen twee aanvragen voor dezelfde cover lopende hebben, zo nodig is de cover nu ook weer niet :')
    - Het verhaal is puur voor mezelf en de cover is puur als eigen motivatie, dus er zit zeker geen haast achter
    - Als je vragen hebt ofzo, shoot :')

    [ bericht aangepast op 5 juni 2018 - 19:37 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Pfoeh — zeker een uitdaging, maar ik ga m'n best doen voor je! Zijn die Z's dan wezens die zich ook in mensen kunnen veranderen? Of zijn het meer dingen als vampiers (antropomorfen)?


    I just caught the wave in your eyes

    Wasikowska schreef:
    Wayo hoe awesome zijn jouw covers wel niet (krul)


    & Melissa, naww thanks girls (:


    I just caught the wave in your eyes

    Mamilapinatapai schreef:
    Pfoeh — zeker een uitdaging, maar ik ga m'n best doen voor je! Zijn die Z's dan wezens die zich ook in mensen kunnen veranderen? Of zijn het meer dingen als vampiers (antropomorfen)?

    Meer zoals vampiers ja^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oké, oké, jouw covers zijn amazing. Ik moet mijn kans grijpen.

    • Cover/Banner {Als je specifieke verhoudingen wilt, vermeld die er dan ook bij} || Cover ^^
    • Titel {Wil je deze erop? Als je een specifiek font wilt zet dit er dan bij, met de naam/link naar dafont o.i.d} || Soms ook niet
    • Username {Wil je deze erop? Als je een specifiek font wilt zet dit er dan bij, met de naam/link naar dafont o.i.d} || Nope, thanks
    • Afbeeldingen {Als je die niet hebt, wees dan duidelijk in wat je zoekt. Als je die wel hebt kan het zijn dat ik alsnog naar andere zal zoeken} || Ik heb zelf geen afbeelingen, maar in het verhaal staat een roodharig meisje centraal met een passie voor cinematografie. Ook moet de cover herfst uitstralen, maar nog steeds aesthetically pleasing en minimalistisch zijn? I don't know, man. Ik geef mensen graag een challenge. Dus, herfstvibe, gingergirl en films/ cinemografie. OEH, misschien is het tof om eigenlijk een movieposter te maken, maar dan als bookcover. Wow. Mocht je dat een idee vinden; haar naam is Mila de Vos. Misschien iets om haar van bovenaf? te zien, terwijl ze met blaadjes strooit ofzo?
    • Sfeer {Een moodboard bijvoegen mag altijd} || Zie above
    • Eigen idee {Dit is niet verplicht, maar laat het me vooral weten als je zelf al iets in gedachten hebt} || Zie above
    • Extra {Schroom niet om specifieke eisen te stellen, dat maakt het voor mij alleen maar duidelijker} || Zie above

    Als ik as usual onduidelijk ben geweest, beantwoord ik met alle liefde alle onduidelijkheden en vragen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mag je twee aanvragen doen? Deze is voor m'n nanoproject en volgens mij echt vijfduizend keer simpeler dan de vorige :')
    • Cover/Banner: cover
    • Titell: Het is een vrouwenwereld (maar again, niet zeker, een versie zonder titel wordt gewaardeerd)
    • Username Nope
    • Afbeeldingen: Dit keer heb ik wel een idee (yay me). Ik zou graag het symbool van een vrouw: zo eentje of zo het toilet sybooltje (die dus), maar dan in zo'n neon lichtgevende stijl (dit dus). Dat wil ik in het roze tegen een duistere achtergrond. Het is maar een idee, voel je vrij om het zelf op te vullen c:
    • Sfeer: Beetje magic, maar met een duister randje
    • Eigen idee: zie boven (zo trots dat ik een eigen idee heb, yay), ik weet wel niet in hoeverre dit mogelijk is, je mag ook je eigen invulling gebruiken.

    Mocht er nog iemand anders met een aanvraag komen, mag die gerust voor, want ik heb like net een aanvraag gedaan :')

    [ bericht aangepast op 6 juni 2018 - 20:49 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.