• volgens mij staat dit in het verkeerde subforum, maar ik ben niet zeker

    Ik heb dus een probleem, of ja ik vind het dus een probleem. Ik lees namelijk graag verhalen op Quizlet, maar mijn ogen kunnen het niet zo goed aan om lang naar een scherm te kijken. Op zich heb ik prima ogen hoor, maar ik vind het gewoon heel vermoeiend en ook niet fijn lezen, zelfs niet met de helderheid op z'n laagst. Voor mijn studies drukte ik echt altijd alles af (sorry boompjes), maar eh ik kan toch moeilijk elk Quizlet verhaal dat ik wil lezen gaan printen haha

    Dus als ik nu een verhaal lees, gaat het redelijk traag, vooral bij lange hoofdstukken, omdat ik dus niet te veel wil lezen in één keer. Voor één of andere reden heb ik het probleem niet zo als ik op het forum zit of covers aan het maken ben, het gaat dus echt puur om het lezen van lange stukken tekst op een computerscherm.

    Nu dacht ik plots, hebben e-readers niet zo'n ander soort scherm dat rustiger is voor je ogen? Ik wil er al heel lang één, maar heb het tot nu toe nog niet gekocht. Met een e-reader kan je op het internet, maar zijn er hier al mensen die het gebruikt hebben om iets op Quizlet te lezen?

    Dit is een maak het forum levendiger topic, maar ook echt een serieuze vraag


    The soul needs autumn.

    TrippaSnippa schreef:
    Die functie is ook in chrome beschikbaar vgm google is je beste vriend :)


    Inderdaad! Je hebt gelijk, heb het even opgezocht en je moet gewoon een extra extensie toevoegen aan je browser en je hebt dat knopje ook in chrome.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2018 - 12:19 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.