• Hey lieve leden,
    Ik ben ontzettend lang niet meer op Quizlet geweest. Ik herinner mij dat het forum altijd een plek was waar iedereen elkaar hielp. Bij deze doe ik beroep op alle lieve behulpzame internationale(vooral Belgische) studenten hihi.
    Ik ben momenteel onderzoek aan het doen naar internationalisering van mijn eigen school: Fontys Hogeschool Communicatie in Eindhoven. Hiervoor zijn wij op zoek naar internationale studenten uit Europa die hebben gestudeerd in Nederland(minor/bachelor etc). Als je hebt gestudeerd op het Fontys is het helemaal geweldig! Ik zou jou graag een paar vragen willen stellen over je keuzeproces. Ook als je mijn school niet kent, kom ik graag met je in contact.
    Super bedankt!
    Groetjes Sandra


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wat grappig, ik heb daar ook gestudeerd voor een paar maanden, zelfde opleiding.
    Kan je helaas niet verder helpen, succes ermee (:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wat grappig, ik heb daar ook gestudeerd voor een paar maanden, zelfde opleiding.
    Kan je helaas niet verder helpen, succes ermee (:

    Waarom ben je er mee gestopt? ;o


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ben Belg, maar heb helaas niet gestudeerd in Nederland. Nog veel succes met je zoektocht (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wilhelmina schreef:
    (...)
    Waarom ben je er mee gestopt? ;o