• Hey lieve leden,
    Ik ben ontzettend lang niet meer op Quizlet geweest. Ik herinner mij dat het forum altijd een plek was waar iedereen elkaar hielp. Bij deze doe ik beroep op alle lieve behulpzame internationale(vooral Belgische) studenten hihi.
    Ik ben momenteel onderzoek aan het doen naar internationalisering van mijn eigen school: Fontys Hogeschool Communicatie in Eindhoven. Hiervoor zijn wij op zoek naar internationale studenten uit Europa die hebben gestudeerd in Nederland(minor/bachelor etc). Als je hebt gestudeerd op het Fontys is het helemaal geweldig! Ik zou jou graag een paar vragen willen stellen over je keuzeproces. Ook als je mijn school niet kent, kom ik graag met je in contact.
    Super bedankt!
    Groetjes Sandra


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wat grappig, ik heb daar ook gestudeerd voor een paar maanden, zelfde opleiding.
    Kan je helaas niet verder helpen, succes ermee (:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wat grappig, ik heb daar ook gestudeerd voor een paar maanden, zelfde opleiding.
    Kan je helaas niet verder helpen, succes ermee (:

    Waarom ben je er mee gestopt? ;o


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ben Belg, maar heb helaas niet gestudeerd in Nederland. Nog veel succes met je zoektocht (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wilhelmina schreef:
    (...)
    Waarom ben je er mee gestopt? ;o


    Nou, teveel bitchy meiden tbh, ik voelde me niet fijn bij de hele cultuur en sfeer van de school en studenten. Ik denk dat ik hier in zuid-limburg veel meer op mijn plek ben, in plaats van al die gestresste leraren die je na een minuut te laat op afwezig schrijven. Ik moest elke dag 1 uur en 45 minuten heen en weer terug en de roosters waren ook niet echt optimaal. Had wel eens tot half negen in de avond toets en dan moest ik de volgende dag om half negen weer op school zijn. Mijn klas was kut en mijn projectgroep was nog erger. Mijn moeder was destijds ziek met borstkanker en kreeg nog chemo's dus alles was sowieso heel erg stressvol. We moesten voor een project een avond in de stad eindhoven zijn en toen we klaar waren met ons ding toen zei het groepje tegen mij dat ik best wat eerder weg kon gaan, dat deed ik dus en toen kreeg ik na de hand van de docente te horen dat ze had gehoord dat ik eerder weg was gegaan...en dat was 'niet de bedoeling'. Nou dan voel je je ook in je rug gestoken. Kortom, reistijd, klasgenoten, cultuur en rooster waren gewoon allemaal vrij shit.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou, teveel bitchy meiden tbh, ik voelde me niet fijn bij de hele cultuur en sfeer van de school en studenten. Ik denk dat ik hier in zuid-limburg veel meer op mijn plek ben, in plaats van al die gestresste leraren die je na een minuut te laat op afwezig schrijven. Ik moest elke dag 1 uur en 45 minuten heen en weer terug en de roosters waren ook niet echt optimaal. Had wel eens tot half negen in de avond toets en dan moest ik de volgende dag om half negen weer op school zijn. Mijn klas was kut en mijn projectgroep was nog erger. Mijn moeder was destijds ziek met borstkanker en kreeg nog chemo's dus alles was sowieso heel erg stressvol. We moesten voor een project een avond in de stad eindhoven zijn en toen we klaar waren met ons ding toen zei het groepje tegen mij dat ik best wat eerder weg kon gaan, dat deed ik dus en toen kreeg ik na de hand van de docente te horen dat ze had gehoord dat ik eerder weg was gegaan...en dat was 'niet de bedoeling'. Nou dan voel je je ook in je rug gestoken. Kortom, reistijd, klasgenoten, cultuur en rooster waren gewoon allemaal vrij shit.


    Dat klinkt idd niet echt als een feestje. Dat is gelukkig niet hoe het er nu aan toe gaat en mijn klas is gelukkig wel leuk haha. Ik zit wel in een speciale klas(20+), dus misschien helpt dat.. Rooster is nog steeds soms wel shit hahaha. Ik moet zelf ook 2 uur heen en 2 uur terug helaas ;(


    Shit happens but pee happens a lot more.