• THE BOLD TYPE


    To having adventures. And making mistakes.
    To sleeping with the wrong people and the right people.
    And to unleashing holy hell.


          Hallo feministische badasses van Q. —
          Ik begrijp niet waarom niet iedereen loopt te fangirlen over deze epic serie, maar iedereen moet NU The Bold Type gaan kijken.
          Houd je van feminisme? Houd je van motivatie? Houd je van powervrouwen? Damn — Houd je van jezelf goed voelen simpelweg door een tv serie te kijken? Potdomme dan vliegsvlug zet deze serie aan op je scherm en ga er van genieten, totdat je buikpijn hebt van het lachen en de tranen over je wangen rollen.

          The Bold Type gaat over drie allerbeste vriendinnen — Jane, Kat en Sutton — die alle drie voor het grote vrouwentijdschrift Scarlet werken. Binnenin de tv serie gaan ze tijdens hun extravagante levens in New York op wilde ontdekkingstocht om zichzelf te leren kennen — hun eigen stem, hun gevoelens, hun (vele) liefdes, hun passies, hun seksualiteit, et cetera.
          The Bold Type zit vol onderwerpen die zó herkenbaar zijn voor veel vrouwen, maar waar nog steeds een taboe overheen hangt in de maatschappij — denk aan biseksualiteit, homoseksualiteit, onzekerheid, orgasmes, verkrachting en werkdruk. Bij The Bold Type is niets verkeerd, want wij — vrouwen — zijn bold.

          Wie is nog meer fan?








    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


    Sattler schreef:
    (...)

    HAHA. Het is zooo awesome niet waar? Who's yo fave?


    Mijn fav is denk ik echt wel Sutton hahaha; :'D wie zou jij van alle mannen doen wbw? c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Entertainer schreef:
    (...)

    Mijn fav is denk ik echt wel Sutton hahaha; :'D wie zou jij van alle mannen doen wbw? c;


    Eh, what about allemaal? (wbw)


    Sattler schreef:
    (...)

    Eh, what about allemaal? (wbw)


    GEHEHEHE omg, I love dis can I join, senpei?. No u g2 pick one :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wow Mirte. Wow. :') Ik ga het kijken als ik tijd heb. (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Entertainer schreef:
    (...)

    GEHEHEHE omg, I love dis can I join, senpei?. No u g2 pick one :'D


    Dan ga ik dénk ik voor Pinstripe.
    Alhoewel Kat ook gorgeous is. Voor haar zou ik ook geen nee zeggen.


    Sattler schreef:
    (...)

    Dan ga ik dénk ik voor Pinstripe.
    Alhoewel Kat ook gorgeous is. Voor haar zou ik ook geen nee zeggen.


    Kat is idd very pretty. :Y) Maar ik snap wel je keuze voor Pinstripe gezien meeste ervaring sht this one was too easy x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Entertainer schreef:
    (...)

    Kat is idd very pretty. :Y) Maar ik snap wel je keuze voor Pinstripe gezien meeste ervaring sht this one was too easy x'D


    HAHAHA. Ja maar lol, hij mag mij wel eens laten zien wat hij allemaal kan. Wat dat betreft ben ik echt een Jane.


    Sattler schreef:
    (...)

    HAHAHA. Ja maar lol, hij mag mij wel eens laten zien wat hij allemaal kan. Wat dat betreft ben ik echt een Jane.


    Ja man maar even serieus. Ze hebben nog niet eens tijd om zichzelf uit te kleden of Jane kreunt al ik dacht oke.... I want what she is having? :'D What is this secret dish on the menu? x'D gehehe


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hoe kunnen ze ons in vredesnaam een jaar laten wachten op een nieuw seizoen ('; I want more like RN.!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya