• De nieuwe Q is awesome - in my opinion. MAAR. Ik ben zo ontzettend in gevecht met de breedte van m'n storycover en de codes en shit. Oké, lemme explain. Vroeger had je een minder brede ruimte om mee te werken dan nu en ik ben zo ontzettend aan het stuntelen. Nu waren mijn lay-outs vroeger ook niet goed, maar nu is het ronduit pathetic.
    Is er iemand die me uit m'n lijden kan verlossen en óf een toffe lay-out voor een nieuw ideetje van me wil maken óf me even kan vertellen wat ik moet doen, want het ziet er niet uit. Whoops. Het moet epic worden, want m'n verhaal wordt ook leuk. STRUGGLES.

    Hopelijk help ik met m'n struggles ook de activiteit van Q, want dat is - net als ik - pathetic. Yesssss.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oh geez ik voel je struggle gewoon maar kan je niet helpen want ben er zelf ook hopeloos slecht in. D:


    The truth is out there.

    DIE GIF!
    Ehh, ik heb geen idee, ik moet dit zelf ook nog gaan uitzoeken. Maar dat doe ik wel gewoon zodra de boel bij mij weer werkt :') Dus ik mt it even voor hopelijke oplossingen (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Na een tijd gestruggled te hebben, is het me toch gelukt. Even shameless selfpromo en het resultaat showen. Toedels.

    00:15


    look at the stars, look how they shine for you;