• Stichting Carnivora is een opvangcentrum voor exotische dieren (met name reptielen en amfibieën), die "op straat" terecht zijn gekomen nadat hun voormalige eigenaren niet langer meer voor ze konden óf wilden zorgen. Veel van deze dieren zijn impulsaankopen die -doordat hun voormalige eigenaren de verzorging/verantwoordelijkheid hadden onderschat- verzwakt, verwaarloosd en/of getraumatiseerd bij ons binnen zijn gebracht.

    Om bewustwording te creëren en impulsaankopen terug te dringen geven wij educatie in de vorm van arrangementen op basisscholen, het voortgezet onderwijs en buitenschoolse opvangcentra. Naast incidentele donaties zijn wij geheel afhankelijk van de inkomsten van onze educatieve arrangementen. Doordat de scholen en BSO's hun deuren hebben gesloten i.v.m. de Corona maatregelen, vallen onze inkomsten volledig weg.


    Onze dieren, die zoveel verschrikkelijke dingen hebben meegemaakt in hun leven, verdienen het niet om de dupe te worden van deze enge en onzekere tijd. Wij weigeren om onze dieren aan hun lot over te laten en vragen jou om je in te zetten voor dieren in nood.


    Door jouw bijdrage (klein of groot) kunnen wij onze dieren blijven voeren en de stroomrekening blijven betalen. Help ons bij het redden van meer dan 150 onschuldige dieren, die zeker in deze moeilijke tijd alle aandacht en liefde verdienen. Mocht je geen geld te besteden hebben... Geen probleem! Je kunt je steentje bijdragen door zoveel mogelijk mensen op onze organisatie en inzamelingsactie te attenderen.

    Het mooiste van alles is dat Stichting Dierenlot het eindbedrag VERDUBBELD!
    Jouw donatie is dus het DUBBELE waard!


    GEEF nu en HELP hulpbehoevende opvangdieren!

    [ bericht aangepast op 5 april 2020 - 15:23 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    MT. Arme diertjes, ik zal zien wat ik kan doen!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Unlaced schreef:
    MT. Arme diertjes, ik zal zien wat ik kan doen!

    Same. Het is altijd zo triest om dit aan te zien en dat men zo met dieren omgaat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uh, klopt het trouwens dat alle linken hierin teruggekoppeld zijn aan dit topic? Want ik wilde de donatie checken en kwam niet veel verder dan dat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Uh, klopt het trouwens dat alle linken hierin teruggekoppeld zijn aan dit topic? Want ik wilde de donatie checken en kwam niet veel verder dan dat.


    Dat is vreemd... Om de een of andere reden pakt hij de correcte URL link niet.
    De juiste website is: www.geef.nl/nl/actie/help-hulpbehoevende-opvangdieren/donateurs

    EDIT:
    Ik ben erachter wat het probleem was; https:// ontbrak aan de url-link waardoor Quizlet de website niet kon linken.
    De linken werken nu wel. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 april 2020 - 15:24 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    (...)
    Dat is vreemd... Om de een of andere reden pakt hij de correcte URL link niet.
    De juiste website is: www.geef.nl/nl/actie/help-hulpbehoevende-opvangdieren/donateurs

    EDIT:
    Ik ben erachter wat het probleem was; https:// ontbrak aan de url-link waardoor Quizlet de website niet kon linken.
    De linken werken nu wel. :Y)

    Ah, vandaar. Gelukkig dat het nu is opgelost. Ik zal eens kijken wat ik voor jullie kan betekenen.

    [ bericht aangepast op 6 april 2020 - 17:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.