• Iemand ervaringen mee? Ik ga hem wss volgende week laten zetten, maar ik ben bang dat hij uitgroeit, omdat dat ook met mijn navelpiercing is gebeurd. Is die kans groot?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sattler schreef:
    Ik grijp net uit automatisch m'n boobs vast omdat ik de pijn nu al voel, HAHA. Dus het is niet iets wat ik zou doen.

    This brrrrr


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het ligt heel erg aan je anatomie. Vergeet ook niet dat je waarschijnlijk lang geen (stevige) BH aan kunt, en dat je ook niet kunt/mag zwemmen de eerste tijd. Ik heb ze zelf niet, maar ken een boel mensen die ze wel hebben. Het zijn lastige piercings, zeker omdat er zoveel contact bij komt kijken (kleren, omhelzen van mensen, dingen dragen, etcetera.) Maar je piercer kan je daar waarschijnlijk heel veel over vertellen!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    I did it omg


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waddeneiland schreef:
    I did it omg


    Overleefd? Hoe was het?


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    (...)

    Overleefd? Hoe was het?


    Het viel me verrassend mee. Iedereen (waaronder ik ook) grijpt altijd meteen naar z'n borst als ie wat hoort over een tepelpiercing maar mijn lip deed achteraf meer zeer. Ja het is even een gemene steek, maar na ongeveer een uurtje branden ben je overal vanaf. Ik voel helemaal niks nada noppes meer en hij is MOOI. Ben er echt ontzettend blij mee!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Omg ik wil ook maar ik heb zo'n lage pijngrens (al viel het met tatoeëren wel mee) ugh


    Spinning around, I'm weightless.

    Waddeneiland schreef:
    (...)

    Het viel me verrassend mee. Iedereen (waaronder ik ook) grijpt altijd meteen naar z'n borst als ie wat hoort over een tepelpiercing maar mijn lip deed achteraf meer zeer. Ja het is even een gemene steek, maar na ongeveer een uurtje branden ben je overal vanaf. Ik voel helemaal niks nada noppes meer en hij is MOOI. Ben er echt ontzettend blij mee!


    Wat fijn om te horen! Ik vind ze ook altijd heel mooi om te zien, maar zou er zelf nooit een nemen ^^ Goed dat het zo meeviel!


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Oeh ik ben zo jaloers. Wat leuk dat je hem hebt genomen trouwens, een van de mooiste piercings ooit in my opinion.


    — Inner peace, it's hard to find. —