• Jawel! Nadat mijn vierkant meer dan anderhalf jaar aan een stuk hier heeft rondgezweefd met een kerstmuts op, besefte ik vandaag weer eens dat het midden juni is en dus geen Kerst. Zo'n helder moment waarop je merkt dat je al maanden niet meer Last Christmas op de radio hebt gehoord, weet je wel.

    RIP kerstmutsvierkant (rond december 2016 - juni 2018)



    En daarom - houd je vast, tromgeroffel, bereid je voor - is het kerstmutsvierkant nu vervangen door een snorvierkant. Ik zou dat hier wel groots kunnen onthullen, maar ik heb het al eens eerder gebruikt en er staat links van al mijn posts een spoiler, vrees ik.

    Voor een gedetailleerde geschiedenis van hoe mijn vierkant er in het verleden al uit heeft gezien, kun je mijn profielfoto logboek raadplegen. Hebben jullie nog leuke suggesties voor wat er in de toekomst met het vierkant zou moeten gebeuren? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    No clue, maar jouw pasfoto is hella fine xD


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ondanks dat het nog steeds een vierkant is ga ik echt moeten wennen, denk ik :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Konijnenoren met Pasen. :3

    Leuk dat je er een logboek van bijhoudt. :d Maar ik mis precies de foto met het visje dat het vierkant kust van Emmadag. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    FINALLY! THANK YOU SO MUCH! _O_
    I LOVE THE FREAKING MUSTAGE!!! 💪


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahaha deze is geniaal! Misschien wel mijn favoriete vierkant tot nu toe (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    I love it!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Classy!

    Naaahhww, ik ga de kerstmuts missen denk ik (huil) ik vond 'm zo cute!

    Komt ie met kerst terug? ;)


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Love the monocle!

    En ik stem op vampiertanden bij Halloween.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles