• Yep ik zoek stories met dat specifieke thema en ook als hoofdthema. Ik heb behoefte aan iets anders dan het basic boy meets girl en zo.
    Liefst geen fanfics, tenzij ze echt heeeeel erg goed zijn :')

    So, drop ur gay stuff pls


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij mij hebben ze vaak maar een minirolletje, dus daar heb je niet veel aan. Maar Titanium van SonOfGondor is echt een aanrader. (:

    Het is niet zo dat de hele story erom draait maar je moet 'm gewoon lezen. ;p

    [ bericht aangepast op 23 juni 2018 - 10:07 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kan nu geen link plaatsen, maar ik heb een Story genaamd Heerlijke Verwarring met dat thema ^^


    Stenenlikker

    Ik heb de Q toegevoegd. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hoooiiii, ik ben zelf ook net begonnen met een story !!
    Dean heet het ;)
    Transgender story, Met drama, romantiek, angst etc....


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik schrijf zelf een waargebeurde story over mijn ervaring als trans guy hier een linkje ^^
    https://www.quizlet.nl/stories/163123/deans-transitie-van-vrouw-naar-man/

    [ bericht aangepast op 23 juni 2018 - 12:11 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    JufAnk schreef:
    Ik heb de Q toegevoegd. :Y)


    HAHAHA thaaanks


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Croweater schreef:
    Bij mij hebben ze vaak maar een minirolletje, dus daar heb je niet veel aan. Maar Titanium van SonOfGondor is echt een aanrader. (:

    Het is niet zo dat de hele story erom draait maar je moet 'm gewoon lezen. ;p



    Aaaw thanks! Ik heb nog meer verhalen met lgbt+ thema's, en ik denk dat ik ALEX(ANDER) het thema het meest terugkomt. Ik kan nu niet linken, want ik ben op mijn telefoon, sorry, maar ik houd dit topic ook even in de gaten!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Shit, dit heeft me zo enthousiast gemaakt dat ik al mijn andere projecten heb laten vallen en full time hiermee aan het werk ben. Oeps.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Eiland schreef:
    Shit, dit heeft me zo enthousiast gemaakt dat ik al mijn andere projecten heb laten vallen en full time hiermee aan het werk ben. Oeps.


    Goooodd let the gay flow through you (wbw)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb trouwens een verhalenbundel met klasgenoten voor iedere pride, op een gekke manier. Harry Potter, Bambi, Peter Pan, Gaylord of the rings, etc. We zijn alleen niet erg ver ermee en we doen er amper wat aan, dus het kan wel lang gaan duren. Voor wie wilt: Fandoms of the Gays.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2018 - 17:48 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    ik heb wel een gxg fanficserie op mijn profiel hier staan (op wattpad houd ik alles beter bij tho haha), maar is dus wel een fanfic ;/

    [ bericht aangepast op 23 juni 2018 - 18:40 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Bump. Verhalen op Wattpad mogen ook, eigen of van anderen


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb net een verhaal aangemaakt in dat thema. Vergeetmenietje (zit op mn gsm dus ik kan moeilijk een link plaatsen sorry)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dit is mijn bxb - gxg lijst op Wattpad.
    Misschien dat daar iets tussenstaat... helaas is deel 1 van de Blue Moon Series in die lijst niet compleet, omdat die uitgebracht is.
    - Mondo Pastello and If I fall zijn denk ik wel mijn favorieten na de BM series.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik schrijf zelf wel een guyxguy fanfiction maarja, het is fanfiction. Ben zelf ook wel op zoek naar dit dus MT.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 22:25 ]


    The truth is out there.