• Ik heb zo direct hier een debat over. Misschien kunnen jullie meningen mij inspireren. Thoughts? :')

    Jonge doe je eigen huiswerk hahahaha

    Misschien iets over dat mantelzorgers al het werk wegnemen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind van niet. Zorg is op het moment een drama, hartstikke duur en vrijwel onmogelijk te regelen. Mijn moeder werkt/werkte in de zorg en moest alles aansturen, daarbij had ik een oudoom (haar oom) bij wie zij vrij vaak langsging en ze zorgde dus een beetje voor hem, tot hij uiteindelijk naar een verzorgingshuis ging. Hij had wel thuiszorg later, dus ik vind niet dat het de professionals werk afneemt, want die hebben het druk genoeg.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zeker niet. Ik werk in de thuiszorg en er vormt zeker geen dreiging van mantelzorg. Het is momenteel ontzettend druk bij ons en we komen eerder handen te kort dan dat we ze teveel hebben.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eledhel schreef:
    Jonge doe je eigen huiswerk hahahaha

    Misschien iets over dat mantelzorgers al het werk wegnemen?


    Ik doe mijn eigen huiswerk al? Heb al veel argumenten + tegenargumenten klaarstaan. Wilde alleen kijken of ik iets miste.

    Ik denk het niet. De werkdruk ligt, naar wat ik meekrijg van familie die in de zorg werkt, gigantisch hoog.


    26 - 02 - '16

    Feriha schreef:
    (...)

    Ik doe mijn eigen huiswerk al? Heb al veel argumenten + tegenargumenten klaarstaan. Wilde alleen kijken of ik iets miste.

    Was ook maar een grapje! Succes ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind van niet. Toen mijn broer 3 weken in het ziekenhuis was deed mijn moeder zorgen voor het wassen, plassen, eten etc. Zo hoefde de zusters alleen de medische zorg te doen ipv ook psychische en lichamelijke zorg. Hierdoor hadden zij meer tijd voor anderen. Dit vonden ze heel fijn is ons verteld.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben het niet met de stelling eens, maar vindt het wel leuk om even avocaat voor de duivel te spelen.

    -Mantelzorg neemt werk weg
    -Mantelzorgers hebben geen studie of opleiding gedaan voor de zorg die ze leveren. Hun zorg en advies kan dus niet getest en bewezen zijn. Dit slecht voor de zorg ontvangende.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2018 - 14:38 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.