• Als er een nieuw (of bestaand) probleem zich voordoet, gelieve dan een nieuw topic aan te maken en niet meer in dit topic. Staat het toevallig op de To-Do-List, geen probleem! Dan sluiten we het mogelijks voor ons persoonlijk overzicht, maar voegen we dat topic extra toe aan het desbetreffende item op de lijst!
    Ook nieuwe suggesties ter verbetering blijven welkom!


    Topic 1

    Zoals je inmiddels gezien zult hebben is Quizlet overgestapt op een nieuw design.

    Waaaat? Veranderingen?? Arghh! Waarom is dat nou nodig?
    Het oude design was niet mobile first waardoor we 2 aparte versies moesten onderhouden (desktop en mobiel). Daarnaast werd de indeling door het steeds uitkomen van nieuwe soorten creaties voller en voller. En het was sowieso voor een wat frisser uiterlijk.



    Wat is er precies nieuw
    Naast de uiterlijke verschillen is vooral de navigatie op de schop genomen. Met de nieuwe navigatie moet het makkelijker worden om leuke creaties te vinden. Ook zal het werken aan je eigen creaties minder ingewikkeld worden.

    Zijn er dingen die verdwenen zijn?
    Uiteraard zijn er wat dingen veranderen. Dit is vooral gedaan om Q overzichtelijk te houden. Bij alle links is nog eens gekeken of deze echt noodzakelijk is.

    Rutger, gij prutser, er zijn dingen die nog niet werken
    Om ervoor te zorgen dat het niet jaren duurde voor het nieuwe design klaar was hebben we een datum geprikt waarvoor alles klaar moest zijn (vandaag dus). Uiteraard zijn er nog wat laatste puntjes op de i die gezet moeten worden. Dit zijn:
    - Templates
    - Van de creaties op je profiel zelf de volgorde kunnen bepalen
    - Quicklinks kunnen aanpassen via Mijn Instellingen
    - Je vriendenlijst in het menu in plaats van de Online ledenlijst
    - Zoekfunctie afmaken (zoeken op usernames en topics, paginanummering)

    Leuk hoor! Kunnen we nog meer verwachten komende tijd?
    Wat leuk dat je het vraagt! :) Ja, binnenkort staat er nog een verrassing op het programma. Een nieuw soort creaties, al kunnen we er nog niet teveel over vertellen.



    Ik heb een bug gevonden!
    Dat was te verwachten! Laat het ons weten in dit topic en we gaan het fixen.



    But wait Mike, there's more!
    Om het nieuwe design te vieren krijgt iedereen een week lang gratis Golden Membership! Bestaande Golden Members krijgen automatisch een week extra.

    Ik weet niet, ik vind het maar mweh...
    Komt ie:




    Gemelde bugs/suggesties topic 1

    Algemeen
    - Manoeuvre: Ik vind die "nu online" lijst op de webbrowser er een beetje random en vervelend in de header staan, vooral omdat hij ook groter is dan de fontgrootte van het menu (pagina 14)
    - Burke: De 'laatst online' tijd klopt niet helemaal. Ik krijg net van iemand een chat bericht, dus diegene is online geweest. Maar op haar profiel staat: 'laatst online: twee uur geleden'. (pagina 14)
    - TrippaSnippa: Ik kan geen users meer zoeken bij de zoekfunctie. (pagina 15)
    - Eiland: Ik weet niet wat het is, maar ik heb een enorme afkeer tegen die zwarte balk bovenaan de pagina. Hij is heel prominent aanwezig en lijkt niet in een stijl te zijn met de rest van de lay-out. Ik heb niet echt een beter plan, maar misschien dat daar iets aan veranderd kan worden? Ik vind hem heel storend. (Like, als ik de enige ben, zal ik me maar gewoon moeten aanpassen, maar ik denk dat er vast meer mensen zijn die de balk niet zo lief vinden.) (pagina 15)
    - Paardenvriend: Knopje menu en zoekfunctie vallen buiten scherm op mobiel device. (pagina 15)
    - TrippaSnippa: Username veranderen lukt niet (pagina 16)

    Profiel
    - Callen: kan geen berichten verwijderen in gastenboek. (pagina 2)
    - ScribbleTheFox: kunnen we de informatie van een user ''Woonplaats, naam'' alsjeblieft weer rechts naast het profiel zetten en er niet boven. Dat maakt het al wat overzichtelijker. (pagina 2)
    - Maheegan: Ik vind het wel onoverzichtelijk op mijn profiel met creaties. Ik heb liever vanaf het begin een scheiding want ik zag net iets staan wat ik zelf had gemaakt maar ik wist niet meer wat het was en het bleek een gedicht te zijn. (pagina 5)
    - Tragically: De stories waar je co-auteur van bent staan niet meer op je profiel vermeld. (pagina 6)
    - Koldovstoretz: Ik krijg een foutmelding als ik mijn username aan probeer te passen, hebben anderen dat ook? (pagina 6)

    PB/GB
    - Eiland: ik mis melding van aantal PB's (MOBIEL)

    Creaties
    - AroonCat & aarsvogel: Als ik door een verhaal start pagina scroll loopt de onderkant van het scherm (hoofdstukken etc) door de info helft heen (pagina 3) > foto & foto 2
    - Stamets: Er staan creaties bij mijn creaties die niet van mij zijn, dat even als kleine bug mededeling. En dat nieuwe design? Goh, dat zal wel weer wennen gok ik. (pagina 3)
    - CroweaterIk vind het op zich wel tof, ik vind alleen de creaties die nu op je profiel worden getoond echt een mess. (pagina 3)
    - Tragically: (suggestie/vraag) Komt er een optie dat je "creaties" standaard alleen op je profiel laat zien wat jij wilt laten zien? (Bv alleen stories eerst, en dat je dan zelf op "alle creaties" kunt drukken als je iets anders wilt zien)? Want ik vind het nu een beetje chaotisch als je op je profiel komt en alles staat door elkaar heen. (pagina 5)
    - Histoire: Tekstbewerking in de stories (zoals vet, lettertypes...) is dat voorgoed weg? Of komt dat nog terug? (pagina 5)
    - Pastiche: als ik mijn creatie (poll) wil verwijderen, dan moet je je wachtwoord invoeren, maar als ik dan op 'verwijder' klik, krijg ik een foutmelding "Er is iets misgegaan!". (pagina 6)
    - Burke: Blogs nu ook tussen je stories, terwijl dat eerst een apart gedeelte was en dus veel werd gebruikt voor kleine frutsels. Blijven die ook vast zo prominent op je profiel staan? (pagina 11)
    - Nyx: er gaat iets mis met de layout als je teveel items in een lijstje hebt. Ook als ik mijn omschrijving centreer, veranderd de tekstkleur bij de lijstjes. (pagina 12) >> foto & foto
    - Eiland: De flaptekst van bijvoorbeeld je verhaal wordt nu weergegeven op je profiel. Dit vind ik opzich heel tof, maar ik heb niet het idee dat je je verhaal op die manier goed kunt verkopen? Ik zou liever zien dat je daar iets aparts voor kon typen. Dat je een kleine omschrijving kunt maken die slechts op je profiel wordt weergegeven. Of misschien alleen een cover? Zoals het er nu staat, vind ik het to be honest niet heel aantrekkelijk. (pagina 15)
    - Island: (vermoedelijk hetzelfde probleem als Histoire?) De voorgeprogrammeerde bewerkknoppen staan niet in een nieuw hoofdstuk. Ze staan er enkel als je het voor de 2e keer bewerkt. (pagina 16)
    - Island: In de preview van een hoofdstuk kan je geen foto zien. (pagina 16)
    - aarvsogel: Als ik bij mijn creaties omlaag Scroll blijft een gedeelte van de pagina staan en gaat het gene waar je naar toe scrollt er overheen bewegen. (pagina 16) >> foto[/img] & foto 2[/img]
    - Sucrose: Wat ik mis vergelijken het oude model, is dat ik niet meer kan zien in mijn lijst van abonnementen hoeveel hoofdstukken een verhaal heeft. Nu zie ik alleen nog wanneer de verhalen die ik volg, gewijzigd zijn. Maar vaak veranderen schrijvers iets zonder een nieuw hoofdstuk te plaatsen. Is dit er helemaal uit of kan ik dit ergens anders instellen dat ik het wel weer kan zien? (pagina 19)
    - NiareNero: Zie ik iets verkeerds of staat een verhaal waar je aan mee hebt gewerkt/co-beheerder bent niet meer op je profiel. Heb die van mij nog niet gevonden. Soms werk je als co-beheerder even hard als de eigenaar, dus misschien een dubbel eigenaarschap zou leuk zijn? Oh en misschien ook fijn als de volgorde van hoofdstukken makkelijker kan ipv de volgorde met nummers typen. Edit, oh en ik heb opgemerkt (om het uit te testen) dat je als co-beheerder nu je eigen verhaal een kudo kan geven. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is. (pagina 19)
    - AroonCat: Als ik klik op preview bij het schrijven van een hoofdstuk krijg ik alleen maar een klein kader met tekst te zien en niet het hele hoofdstuk.

    Forum
    - JufAnk: Bij Mijn Topics staat niet wie als laatst gereageerd heeft en blijven de 'ongelezen'-icoontjes nog staan.
    Plus er staat bij MT niet wie het laatste bericht gepost heeft. (pagina 9)
    - Pixelliesje: Ik vind de hele lay echt mooi en overzichtelijk, maar het enige dat ik echt niet overzichtelijk vind zijn de icoontjes naast de topics van hier staan er nieuwe meldingen, dit heb je al gelezen, dit topic is gesloten. Ik vond de vorige icoontjes echt veel duidelijker. (Het zou voor mij al een oplossing zijn op bij nieuwe berichten er al een kleurtje aan toe te voegen bij het icoon.) Want nu kan ik het niet echt in één oogopslag zien? Maar dat kan ook gewoon liggen aan het feit dat ik er nog aan moet wennen? Maar ik wou het toch even zeggen. (pagina 11)
    - Pastiche: andere uitlijning berichten vanaf Rutgers post halverwege pagina 12
    - JufAnk: er wordt niet meer aangegeven hoeveel pagina's een topic heeft als je in het topic zelf bent (er staat bijvoorbeeld 1 2 3 etc. maar als het er meer dan 10 worden, staat dat er niet.) Zou het weer zoals eerder kunnen, met 1, 2, 3, ... 13?
    - JufAnk: ik mis het icoontje voor gesloten topics & tijdens het aanpassen van een reactie op het forum is het tekstvak gecentreerd en klein. Het is wel aan te passen door het groter naar rechts te maken, maar is het mogelijk om het vak meteen net zo breed te maken als wanneer je een bericht schrijft? & als ik het het tekstvak minder lang wil maken, verdwijnt een deel van de tekst en kan er ook niet gescrold worden.
    - Forgarty: Klopt het dat je niet kan uitzoomen op mobiel? Want ik kan in het rpg forum enkele post niet lezen gezien de foto zichtbaar is maar de tekst vermoedelijk rechts uitgelijnd is (pagina 17)
    - Einzelganger: Graag de extra info over iemand als je over diens naam/profielfoto beweegt.

    Explore
    - Nyx: in 'ontdek' missen usernames van sommige verhalen. (pagina 9) >>
    foto

    Beginpagina
    - Pixelliesje: sommige zaken vind ik net een beetje te groot (bijv. de iconen van de lijst met nieuwe leden.) (pagina 11)

    Mobiel:
    - Pixelliesje: Op de pc layout zijn de meldingen bij profiel héél duidelijk, maar bij de mobiele layout moet je redelijk in het menu gaan scrollen om je meldingen te zien. (Quizlet wordt op mijn mobiel trouwens niet echt goed weergegeven denk ik? Er komt een horizontale balk bij omdat het niet volledig op het scherm kan worden weergegeven? Weet iemand hoe ik dat kan optimaliseren toevallig? Ik heb een iphone 5s.) (pagina 11)
    - Seasons: Er is alleen het dingetje op de mobiele versie; bovenaan staat er een lijst met mensen die online zijn en daarnaast pas de menulijst, en die laatste valt er bij mij bijna vanaf en verder uitzoomen gaat niet. Persoonlijk vind ik dat niet echt gebruiksvriendelijk. (pagina 12)


    Gemelde bugs/suggesties topic 1

    Forum
    - Burke: De justify code werkt niet op het forum, de posts worden dan alsnog gewoon links uitgelijnd en niet in een perfect hoekje, zeg maar. (pagina 1, topic 2)
    - Einzelganger: de vraag/titel bij polls in een topic is niet te zien. (pagina 1, topic 2)
    - Pixielisje: Suggestie: De inactieve hoofdstukken minder verstoppen en terug gaan naar een soort weergave van actief en inactief zoals daarvoor? Want ik vind het nu persoonlijk heel onduidelijk te vinden wanneer iets inactief staat. :( Dus dat zou handiger zijn voor orpgs bijv om terug als iets zoals daarvoor te gaan bij inactieve hoofdstukken. (pagina 1, topic 2)

    Algemeen
    - Thorunn: Ik zou het geen bug noemen, maar ik merk dat het lastig is dat het icoontje bovenaan alleen nog maar pb's aangeeft. Ik praat meestal met mensen via mijn gastenboek en heb op deze manier helemaal niet door dat ik een nieuw bericht heb. Misschien dat er een icoontje bij kan komen, net zoals op de oude versie? (pagina 1, topic 2)
    - Markle: Suggestie: Kan er op de mobiele versie bij het blauwe knopje voor het uitklappen van het menu, geen bolletje geplaatst worden als je een bericht hebt? Het is namelijk superirritant dat je nu steeds het menu moet uitklappen, voor je kan zien of je een bericht hebt. (pagina 1, topic 2)

    Creaties
    -Paardenvriend: Op de mobiele versie was ik aan mijn story aan het typen. En ik wilde een ander hoofdstuk bewerken. Maar de kolom met informatie en hoofdstuk word afgekapt en kan niet meer op het potlood tikken om het hoofdstuk te bewerken. (pagina 1, topic 2)
    - Fielding : En achter de laptop; Ik wil een aantal creaties inactiveren. Zodra ik op ''blogs'' klik en een creatie inactiveer, schiet ie direct terug naar de kolom van ''alle creaties''. Stront-irritant, want nu heb ik een paar creaties geïnactiveerd terwijl dat niet moest. (pagina 2, topic 2)
    - Croweater: Als ik een hoofdstuk lees en inzoom (want dat vind ik fijner lezen) dan loopt alle info dwars door het verhaal heen. >> (pagina 3, topic 2)

    PB/GB
    - Bij het knopje (mobiel) voor het uitklapmenu zelf een bolletje zetten ter notificatie dat je pb hebt. (Dus niet enkel de notificatie wanneer het uitgeklapt is. (pagina 3, topic 2)

    Instellingen:
    - IrishNialler : Bij Instellingen/Privacy staat een zin 2x >> foto (pagina 3, topic 2)


    Gemelde bugs/suggesties topic 2:
    -Stories waar jij co-auteur van bent, staan niet bij de stories op je profiel.
    -Als je een lang verhaal typt of een topicpost, moet je de hele tekst doorscrollen om bij de ubb-codesicoontjes te komen, wordt dat nog veranderd of blijft dat zo?
    -Misschien kun je de spotlight ook laten meescrollen? Dat het in hetzelfde kader als het logo en het menu staat en dusdanig overal zichtbaar is.
    -Blogs maken lukt nog niet, bij het knopje "maak een nieuwe blog" krijg je een "file not found" melding en bij het knopje "maak een nieuwe creatie" is de optie om een blog te maken er niet.
    -Bij het profiel met de informatie over de user, kan het uitgelijnd worden? Dat de leeftijd ook in de linkerkolom zit en niet rechts, dat is logischer.
    -De preview bij een hoofdstuk is niet zoals het hoofdstuk uiteindelijk wordt getoond, kan dit aangepast worden? https://78.media.tumblr.com/4eb237c07dc0511f0b4fedb6267f642e/tumblr_pb2v69UR2O1uw5klco1_1280.png


    Reacties Rutger

    - Manoeuvre: Ik vind die "nu online" lijst op de webbrowser er een beetje random en vervelend in de header staan, vooral omdat hij ook groter is dan de fontgrootte van het menu (pagina 14)

    Kan hier een screenshot van gemaakt worden? Op mijn mobiel is de Nu Online lijst evengroot als het menu.


    - Burke: De 'laatst online' tijd klopt niet helemaal. Ik krijg net van iemand een chat bericht, dus diegene is online geweest. Maar op haar profiel staat: 'laatst online: twee uur geleden'. (pagina 14)

    Als iemand alleen op de chat zit en geen nieuwe pagina's bekijkt wordt zijn laatst online tijd niet aangepast. Niets aan te doen. Is ook altijd al zo geweest ;)


    - TrippaSnippa: Ik kan geen users meer zoeken bij de zoekfunctie. (pagina 15)

    Staat idd op de to-do list. Wordt als het alles meezit maandag gefixt.


    - Eiland: Ik weet niet wat het is, maar ik heb een enorme afkeer tegen die zwarte balk bovenaan de pagina. Hij is heel prominent aanwezig en lijkt niet in een stijl te zijn met de rest van de lay-out. Ik heb niet echt een beter plan, maar misschien dat daar iets aan veranderd kan worden? Ik vind hem heel storend. (Like, als ik de enige ben, zal ik me maar gewoon moeten aanpassen, maar ik denk dat er vast meer mensen zijn die de balk niet zo lief vinden.) (pagina 15)

    Ik heb de balk iets kleiner gemaakt.


    - Paardenvriend: Knopje menu en zoekfunctie vallen buiten scherm op mobiel device. (pagina 15)

    Kan hier een screenshot van gemaakt worden? Op mijn mobiel is dit namelijk niet het geval.


    - TrippaSnippa: Username veranderen lukt niet (pagina 16)

    Opgelost (Y)


    - Callen: kan geen berichten verwijderen in gastenboek. (pagina 2)

    Opgelost (Y)


    - ScribbleTheFox: kunnen we de informatie van een user ''Woonplaats, naam'' alsjeblieft weer rechts naast het profiel zetten en er niet boven. Dat maakt het al wat overzichtelijker. (pagina 2)

    Ik heb er 2 kolommen van gemaakt (Y)


    - Maheegan: Ik vind het wel onoverzichtelijk op mijn profiel met creaties. Ik heb liever vanaf het begin een scheiding want ik zag net iets staan wat ik zelf had gemaakt maar ik wist niet meer wat het was en het bleek een gedicht te zijn. (pagina 5)

    Ik zal maandag een optie programmeren waarbij je zelf meer controle hebt over wat er op je profiel getoond wordt en op welke volgorde


    - Tragically: De stories waar je co-auteur van bent staan niet meer op je profiel vermeld. (pagina 6)

    Goed dat je het zegt. Ik zal ook dit maandag in orde maken.


    - Koldovstoretz: Ik krijg een foutmelding als ik mijn username aan probeer te passen, hebben anderen dat ook? (pagina 6)

    Opgelost (Y)


    - Eiland: ik mis melding van aantal PB's (MOBIEL)

    Opgelost (Y)


    - AroonCat & aarsvogel: Als ik door een verhaal start pagina scroll loopt de onderkant van het scherm (hoofdstukken etc) door de info helft heen (pagina 3)

    Dat is vreemd zeg. Kunnen jullie me een PB sturen met de URL waar je dit hebt (of de naam van de creatie). En wat voor device bekijk je Quizlet (mobiel/tablet/pc)? En welke browser gebruik je (chrome, ie, safari)? En welk besturingssysteem? (Windows, iOs, Mac, Android)


    Er staan creaties bij mijn creaties die niet van mij zijn, dat even als kleine bug mededeling. (pagina 3)

    Welke creaties zie je staan die niet van jou zijn? Kun je me de titel en URL sturen per PB?


    - Tragically: (suggestie/vraag) Komt er een optie dat je "creaties" standaard alleen op je profiel laat zien wat jij wilt laten zien? (Bv alleen stories eerst, en dat je dan zelf op "alle creaties" kunt drukken als je iets anders wilt zien)? Want ik vind het nu een beetje chaotisch als je op je profiel komt en alles staat door elkaar heen. (pagina 5)

    Ik zal maandag hier een elegante oplossing voor proberen te vinden


    - Histoire: Tekstbewerking in de stories (zoals vet, lettertypes...) is dat voorgoed weg? Of komt dat nog terug? (pagina 5)

    Opgelost (Y)


    - Pastiche: als ik mijn creatie (poll) wil verwijderen, dan moet je je wachtwoord invoeren, maar als ik dan op 'verwijder' klik, krijg ik een foutmelding "Er is iets misgegaan!". (pagina 6)

    Opgelost (Y)


    - Burke: Blogs nu ook tussen je stories, terwijl dat eerst een apart gedeelte was en dus veel werd gebruikt voor kleine frutsels. Blijven die ook vast zo prominent op je profiel staan? (pagina 11)

    Wordt maandag opgelost (Y)


    - Nyx: er gaat iets mis met de layout als je teveel items in een lijstje hebt. Ook als ik mijn omschrijving centreer, veranderd de tekstkleur bij de lijstjes. (pagina 12) >> foto & foto

    Beide opgelost (Y)


    - Eiland: De flaptekst van bijvoorbeeld je verhaal wordt nu weergegeven op je profiel. Dit vind ik opzich heel tof, maar ik heb niet het idee dat je je verhaal op die manier goed kunt verkopen? Ik zou liever zien dat je daar iets aparts voor kon typen. Dat je een kleine omschrijving kunt maken die slechts op je profiel wordt weergegeven. Of misschien alleen een cover? Zoals het er nu staat, vind ik het to be honest niet heel aantrekkelijk. (pagina 15)

    Goed idee! Ik ga het maandag regelen (Y)


    - Island: In de preview van een hoofdstuk kan je geen foto zien. (pagina 16)

    Kun je daar een screenshot van maken? Als ik via Hoofdstuk Aanpassen een preview bekijk dan zie ik wel gewoon de foto's


    - Sucrose: Wat ik mis vergelijken het oude model, is dat ik niet meer kan zien in mijn lijst van abonnementen hoeveel hoofdstukken een verhaal heeft. Nu zie ik alleen nog wanneer de verhalen die ik volg, gewijzigd zijn. Maar vaak veranderen schrijvers iets zonder een nieuw hoofdstuk te plaatsen. Is dit er helemaal uit of kan ik dit ergens anders instellen dat ik het wel weer kan zien? (pagina 19)

    Opgelost (Y)


    - NiareNero: Zie ik iets verkeerds of staat een verhaal waar je aan mee hebt gewerkt/co-beheerder bent niet meer op je profiel. Heb die van mij nog niet gevonden. Soms werk je als co-beheerder even hard als de eigenaar, dus misschien een dubbel eigenaarschap zou leuk zijn? Oh en misschien ook fijn als de volgorde van hoofdstukken makkelijker kan ipv de volgorde met nummers typen. Edit, oh en ik heb opgemerkt (om het uit te testen) dat je als co-beheerder nu je eigen verhaal een kudo kan geven. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is. (pagina 19)

    Co-auteur stories staan vanaf maandag weer op je profiel (Y) Aanpassen volgorde blijft voorlopig zoals het nu is. Ik zal even kijken naar kudo's geven aan co-auteur stories.


    - AroonCat: Als ik klik op preview bij het schrijven van een hoofdstuk krijg ik alleen maar een klein kader met tekst te zien en niet het hele hoofdstuk.

    Kun je daar een screenshot van maken? Hier lukt het zonder problemen.


    - JufAnk: Bij Mijn Topics staat niet wie als laatst gereageerd heeft en blijven de 'ongelezen'-icoontjes nog staan.
    Plus er staat bij MT niet wie het laatste bericht gepost heeft. (pagina 9)

    Opgelost (Y)


    - Pixelliesje: Ik vind de hele lay echt mooi en overzichtelijk, maar het enige dat ik echt niet overzichtelijk vind zijn de icoontjes naast de topics van hier staan er nieuwe meldingen, dit heb je al gelezen, dit topic is gesloten. Ik vond de vorige icoontjes echt veel duidelijker. (Het zou voor mij al een oplossing zijn op bij nieuwe berichten er al een kleurtje aan toe te voegen bij het icoon.) Want nu kan ik het niet echt in één oogopslag zien? Maar dat kan ook gewoon liggen aan het feit dat ik er nog aan moet wennen? Maar ik wou het toch even zeggen. (pagina 11)

    Opgelost (Y)


    - JufAnk: er wordt niet meer aangegeven hoeveel pagina's een topic heeft als je in het topic zelf bent (er staat bijvoorbeeld 1 2 3 etc. maar als het er meer dan 10 worden, staat dat er niet.) Zou het weer zoals eerder kunnen, met 1, 2, 3, ... 13?

    Opgelost (Y)


    - JufAnk: ik mis het icoontje voor gesloten topics & tijdens het aanpassen van een reactie op het forum is het tekstvak gecentreerd en klein. Het is wel aan te passen door het groter naar rechts te maken, maar is het mogelijk om het vak meteen net zo breed te maken als wanneer je een bericht schrijft? & als ik het het tekstvak minder lang wil maken, verdwijnt een deel van de tekst en kan er ook niet gescrold worden.

    - Icoontjes staan er inmiddels weer (Y)
    - Textvak is inmiddels weer groot (in /forum/modify.php)
    - Helaas is dat niet mogelijk. Het is of scrolbars, of dat het tekstvak zich automatisch aanpast. Helaas kun je niet instellen dat je allebei wilt.


    - Forgarty: Klopt het dat je niet kan uitzoomen op mobiel? Want ik kan in het rpg forum enkele post niet lezen gezien de foto zichtbaar is maar de tekst vermoedelijk rechts uitgelijnd is (pagina 17)

    Opgelost (Y)


    - Einzelganger: Graag de extra info over iemand als je over diens naam/profielfoto beweegt.

    Komt maandag (Y)


    - Nyx: in 'ontdek' missen usernames van sommige verhalen. (pagina 9)

    Opgelost (Y)


    - Pixelliesje: Op de pc layout zijn de meldingen bij profiel héél duidelijk, maar bij de mobiele layout moet je redelijk in het menu gaan scrollen om je meldingen te zien. (Quizlet wordt op mijn mobiel trouwens niet echt goed weergegeven denk ik? Er komt een horizontale balk bij omdat het niet volledig op het scherm kan worden weergegeven? Weet iemand hoe ik dat kan optimaliseren toevallig? Ik heb een iphone 5s.) (pagina 11)

    Ik heb de messages in het mobiele menu iets duidelijker geprobeerd te maken. Kun je me een screenshot sturen van die horizontale balk?


    - Seasons: Er is alleen het dingetje op de mobiele versie; bovenaan staat er een lijst met mensen die online zijn en daarnaast pas de menulijst, en die laatste valt er bij mij bijna vanaf en verder uitzoomen gaat niet. Persoonlijk vind ik dat niet echt gebruiksvriendelijk. (pagina 12)

    Kun je me daar een screenshot van sturen?


    Updates 5 juli
    - Je kunt nu instellen dat je blogs niet meer op je profiel pagina getoond worden als je dat niet wilt. Je kunt dit doen via Profiel -> Mijn Instellingen -> Overige Instellingen

    - De eerste zinnen van een creatie staan niet meer op je profiel. Dat stond idd een beetje rommelig.

    - Popup met meer informatie werkt weer als je met je muis over de naam van iemand gaat.

    - Je kunt nu zoeken op username.



    Nieuwe reacties van Rutger

    -Gedichten maken lukt niet

    Opgelost

    -Triviaquizzen activeren lukt niet

    Trivia Quizzen zijn ook nog niet klaar, dus die zijn nog te activeren (of aan te maken voor users)

    -Zoeken op oude usernames werkt niet, dit zou heel handig zijn

    Done

    -Volgens mij kun je geen foto's van het internet meer toevoegen aan je story hoofdstuk, dan krijg je een melding dat je url niet klopt (ik heb verschillende afbeeldingen geprobeerd – ook verschillende soorten, .png/.jpg – dus ik denk ook niet dat het aan de afbeelding ligt die ik gebruik)

    Opgelost

    -Bij het (in)activeren van creaties krijg je een pop-up met de tekst "Weet je het zeker?". Er staat niet wat je zeker moet weten. Zou dat erbij kunnen staan?

    Dat is helaas niet mogelijk. Mocht je niet zeker weten op wat voor link je hebt geklikt dan kun je op Cancel drukken :)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2018 - 17:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 aug 2018 - 14:45 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    typefout

    bij freshness van de actieve topics staat: '5 minuten geleden geleden'.

    Bug

    Het aantal hits bij 1 van mijn stories klopt niet! Er staat in totaal 121 hits, terwijl alleen het eerste hoofdstuk al meer dan 200 heeft.


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik vind het trouwens wel heel gaaf dat je signature nu in het midden onder je bericht staat, dat heeft echt een leuk effect! (bloos)*O*


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Bug

    Bij het aanpassen van een hoofdstuk kan je het formaat van het tekst vlak aanpassen waarin je typt. Als je het op het kleine vlak zet en dan gaat typen, verschiet het naar een grotere.
    Ik vind het persoonlijke fijn om in een kleiner vlak te schrijven, zoals het op de vorige lay-out was, omdat de tekst dan niet over de hele pagina zit en ik niet omhoog hoef te scrollen telkens. Het is trouwens met zowel een nieuw hoofdstuk aanmaken als met een hoofdstuk aanpassen.

    Foto 1, voordat er iets getypt is in het vlak.

    Foto 2, nadat er iets getypt word in het vlak.


    "Not my daughter, you bitch!"

    Suggestie: Misschien kun je de spotlight ook laten meescrollen? Dat het in hetzelfde kader als het logo en het menu staat en dusdanig overal zichtbaar is

    [ bericht aangepast op 29 juni 2018 - 18:15 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik weet niet of het een bug is, maar je kunt users niet meer vinden via oude usernames. Je kunt ook niet meer in je internetbalk quizlet.nl/users/*oudeusername* invoeren zodat je omgeleid wordt naar de user die die username had.


    I just caught the wave in your eyes

    Hoi ^^

    Ik wou zonet een nieuwe blog maken, maar zodra ik op de blauwe knop druk komt er steeds 'file not found' op.

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik heb ook een bug ontdekt, maar niet op quizlet, maar in mijn mail wanneer ik reactie krijg op een reactie van mij. De link waar je dan op moet klikken om bij die reactie te komen is geen link meer. Heb nu al een paar van dat soort berichtjes gehad haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    RickmanLover schreef:
    Bug

    Bij het aanpassen van een hoofdstuk kan je het formaat van het tekst vlak aanpassen waarin je typt. Als je het op het kleine vlak zet en dan gaat typen, verschiet het naar een grotere.
    Ik vind het persoonlijke fijn om in een kleiner vlak te schrijven, zoals het op de vorige lay-out was, omdat de tekst dan niet over de hele pagina zit en ik niet omhoog hoef te scrollen telkens. Het is trouwens met zowel een nieuw hoofdstuk aanmaken als met een hoofdstuk aanpassen.

    Foto 1, voordat er iets getypt is in het vlak.

    Foto 2, nadat er iets getypt word in het vlak.

    Ik vind het op deze manier juist fijn haha. Denk dat dat inderdaad een kwestie van smaak is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laleah schreef:
    Ik heb ook een bug ontdekt, maar niet op quizlet, maar in mijn mail wanneer ik reactie krijg op een reactie van mij. De link waar je dan op moet klikken om bij die reactie te komen is geen link meer. Heb nu al een paar van dat soort berichtjes gehad haha

    Ja, dat heb ik ook! Super irritant.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kan dat nieuwe(?) quiz ding niet online zetten


    Treat People With Kindness

    Ik ben in alle eerlijkheid na een paar dagen nog steeds niet echt fan van de nieuwe layout... Ik merk ook aan dat ik Q hierdoor ook een stuk minder vaak check.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Ik ben in alle eerlijkheid na een paar dagen nog steeds niet echt fan van de nieuwe layout... Ik merk ook aan dat ik Q hierdoor ook een stuk minder vaak check.


    Same. Ik denk dat ik zelfs mijn interesse in de website meer begin te verliezen.

    ^Why tho? Zo anders is het toch niet, alleen een nieuw jasje
    — je kunt nog hetzelfde doen

    [ bericht aangepast op 1 juli 2018 - 9:25 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Waarom staat mijn co-actuer verhaal niet meer op mijn profiel?


    Treat People With Kindness