• Hoi allemaal,

    Ik ben zo erg moe en futloos. Dit heb ik al vanaf begin dit jaar maar steeds waren er zaken waar ik het op af schoof. Nu ben ik 2 weken terug van vakantie dus de jetleg kan het haast niet zijn.

    Ik heb al bloed geprikt en er kwam niks uit en ik weet het niet meer.

    Ik ben 21 en gezond, slaap 7 tot 10 uur op een nacht, slaap meestal wel hele nachten door, werk 2 dagen en 1 dag scouting.

    Zo heel veel bijzonders doe ik niet. Maar dinsdag ook ik kom al gebroken uit bed en heb de strijk gedaan. Daarna voel ik alsof ik weer naar bed kan om te slapen. Ik heb geen idee waar het aan ligt of wat zou kunnen helpen.

    Ik probeer actief te blijven en niet hele dagen op de bank te liggen, maar dat is zo moeilijk.

    Iemand tips?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb precies hetzelfde, en bij mij kwam er ook niets uit. Bij mij geven ze het telkens op het weer, maar dat geloof ik ook niet want ik heb het ook al een paar maand. Dus, mtje ^^


    We were the forever that didn't last

    Zit je emotioneel slecht in je vel? Ik weet van mezelf namelijk dat toen ik niet zo lekker ging, dat ik dan ook erg moe kon zijn.
    Heb je een vast ritme in je dagen? Stiekem zijn mensen structuur barbaren (volgens mij). Ik heb namelijk dat als ik een hele dag niets doe, dat ik dan echt moe wordt.
    Echter ik wordt ook moe van als ik geen dagen vrij neem, en dus zeven dagen in de week lekker bezig ben (':
    Soort balans dingetje denk ik.

    Misschien helpt dit? Dit zijn redenen wat ik kon bedenken vanuit eigen ervaring (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb hier ook last van. Loop ook de hele dag te gapen, zelfs als ik gewoon een prima nacht achter de rug heb.. Dus ik kan je helaas niet helpen. ):


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Rhyme schreef:
    Zit je emotioneel slecht in je vel? Ik weet van mezelf namelijk dat toen ik niet zo lekker ging, dat ik dan ook erg moe kon zijn.
    Heb je een vast ritme in je dagen? Stiekem zijn mensen structuur barbaren (volgens mij). Ik heb namelijk dat als ik een hele dag niets doe, dat ik dan echt moe wordt.
    Echter ik wordt ook moe van als ik geen dagen vrij neem, en dus zeven dagen in de week lekker bezig ben (':
    Soort balans dingetje denk ik.

    Misschien helpt dit? Dit zijn redenen wat ik kon bedenken vanuit eigen ervaring (':


    Emotioneel zit ik juist op m'n hoogtepunt na 3 jaar haha. Psychisch en emotioneel gaat het geweldig. Lichamelijk heb ik al heel m'n leven shit maar dat is nu wel ver voorbij

    Ik probeer rond 10 uur op z'n vroegst te slapen en ben uit mijzelf vaak om uiterlijk half negen wakker en ik probeer dat ritme er wel in te houden want wat zou said. Maar niks helpt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat eet je zoal op een dag? Voeding kan er ook mee te maken hebben


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het enige wat ik nog kan bedenken is (heel vreemd) om eens wat minder te slapen. Heb eens gehoord dat dat soms helpt, omdat sommige mensen te veel slapen voor hun ritme en van te veel slapen word je ook moe. Verder kan ik ook alleen zeggen dat sporten en gezond eten misschien ook iets kan doen. Verder kan ik niet echt helpen. Ik heb hier ook best veel last van (iets minder nu ik wat gezonder probeer te leven), ik val tijdens sommige lessen bijna letterlijk in slaap. En ja, die lessen zijn saai, maar ook weer niet zo saai :W


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb zelf ME (chronische vermoeidheid) dus herken je verhaal wel heel erg. Moet wel zeggen dat veel mensen momenteel hetzelfde hebben als jij en dat het misschien ook een beetje kan komen doordat het weer heel erg afgewisseld is de laatste tijd, dat is moeilijk voor je immuunsysteem waardoor je extra moe kunt raken. Heb je reden tot burn out misschien? Verder kan ik je aanraden om vooral gezond te eten en een vast ritme aan te houden zowel met slaaptijden als overdag (bv niet overdag uren slapen). Als het echt een kwestie wordt van langer dan 2 maanden deze issues zou ik toch even opnieuw bij de huisarts langs gaan misschien is er toch meer aan de hand dat niet aan het bloed is te zien? Ben je ook getest op pfeiffer of lyme?


    The truth is out there.

    @texel
    Ik ontbijt met een boterham met melk of met thee en een stuk fruit. Lunchen is 2 a 3 boterhammen met cracker. Als beleg kaas worst en zoet en een beker melk e avond eten verschild AVG tot rijst en pasta's. Rond 10 uur pak ik soms fruit en smiddags ook Rod 3 uur of half vier en s'avonds rond half acht een koekje of fruit.

    @Island
    Dit heb ik ook al geprobeerd maar helpt niet.

    @Kirsiu
    Ik ben denk ik gewoon de reguliere bloedtest dus geen idee of t ook Pfeiffer en lyme is . Hierboven heb ik een beetje hoe ik eet en naar mijn idee gezond. Ik drink veel water en af en toe sap. Ik 0robeer idd niet overdag te slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan