• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ennnn ik moet janken.


    The truth is out there.

    Vandaag heb ik mijn rust goed genomen. Heerlijk uitgerust vandaag, lekker creatief geweest en gezellig met mijn moeder zitten praten. Even van mijn tijd genomen om mezelf rust te gunnen. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ben zo’n persoon die de hele dag ligt te huilen van de pijn en daarmee doorgaat na twee morfinepillen // en dan alsnog denkt: ‘Zal ik morgen wel naar de dokter gaan? Die vrouw heeft het al druk genoeg. . .’


    •

    Wat een opluchting dat er eindelijk een akkoord is gekomen ❤️


    26 - 02 - '16

    Wauw, eenzaamheid slaat me wel echt met een brick in my face momenteel. I hate feeling like this.


    The truth is out there.

    Moeilijke tentamen gehaald en nog ruim een week om te leren voor de makkelijke. Ik proef die bachelor bijna.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het wordt tijd dat ik deze vakantie een beetje voor mezelf begin te hypen geloof ik

    !! vakantie! heck yes!!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aan school moeten werken en ziek zijn is geen goede combinatie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "Lost the friends I needed losing,"

    Wow ok Rapalje dat ging wel heel diep. Er zit zo veel waarheid in die zin ^^

    Ik hoop dat ze het vandaag echt kan bevestigen. Ik kan niet meer blijven wachten, want ik moet alles nog boeken en ugh. Dinsdag -na een week- gemaild, donderdag gebeld, vrijdag gebeld. Vandaag wordt hopelijk de laatste keer dat ik bel.

    Edit: lol, is ze juist met verlof. :') Vind ik eigenlijk niet erg dat ik nu iemand anders moet contacteren want bij dezelfde persoon blijven aandringen tot ik iets geregeld krijg vind ik toch niet zo fijn, ook al heb ik daar goed recht op. Hopelijk kunnen de vervangers het wel sneller regelen..

    [ bericht aangepast op 2 juli 2018 - 10:45 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    god, laat gewoon deze vier data werken door gaan en dan hoef ik daarna niet meer te gaan


    A to the Z

    Moe


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zo ontezettend blij dat ik morgen vrij ben, wat een enorme chaos hier (no_chears)


    Life is a beautiful struggle

    Shit mate, wat is het dood op Q de laatste dagen.


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    Shit mate, wat is het dood op Q de laatste dagen.


    amen to that


    A to the Z