• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IK WIL WEER TODDHOWARD ZIJN
    notallcaps


    Caution first, always.

    Twee maanden geleden wist ik echt wat ik wilde. Ik moest enkel wat tijd hebben om naar dat doel te werken. Nu is de situatie ook wel helemaal veranderd, maar ik weet daardoor niet dat ik wil. 🙁 Wel dat ik rust wil. 😞 Ik ben van de behoefte om m’n sociaal leven uit te breiden gegaan naar een basisbehoefte rust... Het is gwn een stap achteruit. 😣 En ik wil nog altijd m’n eigen keuzes maken, maar ook sparen. En niet enkel omdat zij er zo op hameren, maar omdat ik ook wat verder wil zitten/op hetzelfde niveau met het sparen. 😕 UGH.


    Ik wil een tuin vol egels

    Eanneer bijna iedereen in de stilte coupe aan het praten is. The fuck.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alles loopt weer helemaal in de soep. Goed bezig Erieka, goed bezig. 🙄


    26 - 02 - '16

    iew iew iew waarom heb ik dit soort dromen

    Seks met 60+'ers is zeg maar niet echt mijn ding brain, don't do that

    Tashirojima schreef:
    Alles loopt weer helemaal in de soep. Goed bezig Erieka, goed bezig. 🙄


    Hugs ❤

    OTOFT: muh, niet lekker geslapen vannacht. Ene keer een nachtmerrie dat Pip was overleden, andere keer een droom dat wanneer ik op Schiphol wordt opgehaald na Finland, mn moeder Pip heef mee gebracht en mn crush.
    Pip is opzich nu weer een opgewekte puppy. Maar dr is genoeg aan de hand dat t tóch zomaar mis kan gaan. Hopelijk komt t juist góéd. ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil gewoon zo graag weg van alles en iedereen en alle verplichtingen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    NS regel in godsnaam alsjeblieft andere mensen die jullie logistiek shit doen want zelfs een basisschoolkind had dit nog beter kunnen organiseren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik had toch wel gehoopt dat ik dat laatste examen met een beter gevoel zou afsluiten. Anyway, ik heb schijnbaar lar 4 & 5 gehaald dus nu is het nog wachten op lar 6 of ik over mag / kan. Ugh.
    En ik wil op bed liggen zodat mijn hoofdpijn weer tot rust kan komen maar die stomme schilders zijn er en die blijven nog wel de hele week en meh :/

    Waarom kan je niet even je mond houden??? (!^#*@^!(!*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tuurlijk, waarom kan er nu eens iets niet misgaan?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fielding schreef:
    (...)

    Hugs ❤

    OTOFT: muh, niet lekker geslapen vannacht. Ene keer een nachtmerrie dat Pip was overleden, andere keer een droom dat wanneer ik op Schiphol wordt opgehaald na Finland, mn moeder Pip heef mee gebracht en mn crush.
    Pip is opzich nu weer een opgewekte puppy. Maar dr is genoeg aan de hand dat t tóch zomaar mis kan gaan. Hopelijk komt t juist góéd. ❤


    Aawh Yo wat naar :( Ik hoop dat Pip snel weer de oude is ! (heart2)(H)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    [justify][/justify]

    Clapton schreef:
    (...)

    Aawh Yo wat naar :( Ik hoop dat Pip snel weer de oude is ! (heart2)(H)


    Dankjewel, ik hoop t ook _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lekker vanavond weer naar de bios. 🎉


    The truth is out there.

    Mental note: SCHRIJF GLOW FANFICTION NOW I SHIP IT SO MUCH


    The truth is out there.