• Er was er één jarig (hoera, hoera), dat kun je helaasnietzienomdatjenietfysiekopdezelfdelocatiebentalszijdoordemagievanhetinternet dat is Ninaaa 🎵🎉

    Jawel, Nina (aka Q's gelaarsde kat, Mylintis) was jarig op 30 juni, en het is nu weliswaar een aantal dagen later, maar er is geen reden dat dat ons ervan hoeft te weerhouden alsnog een hoop felicitaties haar kant op te gooien. Ga wild, Q.

    Nina, ik wens je veel kaas en voorspoed (al is dat misschien een beetje hetzelfde ding) in de overgebleven 362 dagen van dit nieuwe levensjaar, en ik hoop dat je nog lang enthousiast kunt zijn over je fantastische broodtrommel. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nog gefelciteerd! *O*


    Life is a beautiful struggle

    Jaaaa, dat vraagt om een verlate verjaardagstoost! En geen zorgen: er is nog geen grijze snorhaar te spotten (too cheesy?). *O*


    She's imperfect but she tries

    Nog gefeliciteerd! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nog gefeliciteerd!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Jaaaa nog gefeliciteerd Nina!! *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nog gefeliciteerd :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Een late happy birthday! :)


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd! *O*


    HEY, ik was ook op 30 juni jarig. Whoe!

    HAPPY BIRTHDAY! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad ^^ Het weer was in ieder geval super nice.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik log nu pas weer in, oeps.

    Ontzettend bedankt voor het lieve (en toepasselijke) topic en alle attente reacties. Heel leuk om te zien/lezen! (A)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Nog gefeliciteerd! (:


    We were the forever that didn't last

    Nog gefeliciteerd!!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.