• 4 juli 2018 werd ik om 2.00 in de avond wakker met een stekende en zeurende pijn in mijn buik. De pijn werd mij zo erg dat het bijna niet lukte om te lopen, ik moest kruipend naar de kamer van mijn moeder om haar wakker te maken.

    Diezelfde dag was het wel levende hel, de weeën duurde voor eeuwig en ik voelde me ontzettend onconfertabel door de indaling. Het was pas om half zes dat ik de 8 cm gehaald had en dat ik toestemming had om te gaan persen.
    Na een moeilijke anderhalf uur was mijn eerste zoontje, Santiago te wereld gekomen.

    Nu ben ik thuis, Santiago maakt het goed. Hij eet en slaapt (gelukkig) heel erg goed. Hij is niet een huilebalk, doet alleen huilen als het moet. xD

    Ik wil even de leden van Q bedanken voor de support die ik kreeg op mijn vorige Topic, jullie zijn geweldig! Waardeer jullie liefde enorm. Ik was een tijdje al niet actief op deze site maar nu dat ik lekker thuis zit ben ik wel actief, en zullen jullie meer updates krijgen over hoe het met mij gaat en met Santiago. Stories zal ik ook weer aan beginnen, je mag gerust een kijkje nemen. vragen hoor ik graag.
    Nogmaals bedankt voor jullie support,
    MLNY


    [ bericht aangepast op 10 juli 2018 - 18:50 ]


    writing is not my hobby, its my passion

    Gefeliciteerd! (:

    Zo leuk! Gefeliciteerd!! (baby)


    Life is a beautiful struggle

    Gefeliciteerd! (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wauw, gefeliciteerd!


    Caution first, always.

    Oh, wat prachtig! Heel erg gefeliciteerd! Ontzettend bijzonder dat je een kindje op de wereld heb gezet. Oh, jemig. Heel veel geluk samen!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Gefeliciteerd!


    26 - 02 - '16

    Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Necessity schreef:
    Gefeliciteerd!


    The truth is out there.

    Gefeliciteerd!!
    En wat een bijzondere naam.

    (flower)Jullie zijn, togmaals geweldig.
    Hartstikke bedankt loevies(H)


    writing is not my hobby, its my passion