• HELL OF THE OCEAN




    —— STORY ——

    Er bestaat in het midden van de Atlantische Oceaan een onbekend en heel klein eilandje. Nooit had iemand dit klein stukje paradijs ontdekt, tot er in 1806 een grote jacht tegen vampiers werd georganiseerd in het Verenigd Koninkrijk nadat hun bestaan bekend werd. Het lukte de meeste vampiers om te vluchten met boten, en na een paar dagen vonden ze het stukje grond wat al snel de naam 'Hell Of the Ocean' kreeg. Hiervoor leefden deze kwaadaardige wezens zeer discreet onder ons.
    Wanneer de vampiers aankwamen werd er een intelligent systeem opgezet.
    Ze besloten ten eerste om een enorm kasteel te bouwen op het eiland. Tijdens de vlucht hadden ze een paar mensen meegenomen die ze dwongen om kinderen te maken. Zo begon het allemaal. De mensen dienden als voedsel maar ook voor het lichamelijke plezier van de vampiers. Al jaren worden ze mishandelt en gebruikt. In deze RPG volgen we het leven van deze vampiers en mensen. Maar de mensen beginnen zich af en toe opstandig voor te tonen, en zijn vastbesloten om eindelijk te ontsnappen. Het wordt zeer moeilijk maar ze beginnen een plan te organiseren om het eiland na twee eeuwen te verlaten.

    Let's talk c:


    .






    Maakt het veel uit als ik in mijn post beschrijf dat het al avond is? Gezien mijn vampier het liefst overdag niet wakker wilt zijn.


    [ heaven knows ]