• ... want ik heb echt iets heel leuks besteld.

    Namelijk dit:


    Yep, dat zijn LGBT+ armbandjes. En het mooie van deze armbandjes is, dat ze dus wel laten zien dat je voor de LGBT+ community bent, maar ze zijn lekker subtiel. Niet van die ''IN YOUR FACE BITCH''-dingen.

    Eigenlijk is het een soort kleinigheidje, omdat ik mijn propedeuse gehaald heb.
    Mijn moeder en broertje hebben er ook allebei een besteld, om hun ''steun'' aan de community te laten zien.

    Ikzelf heb straks de donkerbruine, mijn moeder de beige en mijn broertje de zwarte.

    Wanneer ze binnenkomen, zal ik wel een update posten, hehe. :3

    Om dit topic nuttig te houden: hebben jullie ook leuke LGBT+-gerelateerde spullen?

    Oh die zijn echt heel leuk!


    A to the Z

    Awh wat leuk! Ook lief van je broertje en moeder dat ze er ook eentje hebben gekocht als steun!

    Ik heb niets qua accesoires, maar ik heb wel een pridevlag in mijn kamer hangen! Verder niet echt, eigenlijk. Moet wat meer gaan halen tbh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shimada schreef:
    Awh wat leuk! Ook lief van je broertje en moeder dat ze er ook eentje hebben gekocht als steun!

    Ik heb niets qua accesoires, maar ik heb wel een pridevlag in mijn kamer hangen! Verder niet echt, eigenlijk. Moet wat meer gaan halen tbh.


    Awesome! Ik zou ook wel een pridevlag willen! (:

    Ah. Wat tof! Leuke betekenis voor jullie alledrie erbij ook.

    Zelf heb ik pride schoenen van Dr Martens en een paar plastic armbandjes.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wat cool! Subtiel maar toch kleurrijk. (bloos)

    Ik heb een Star Trek T-shirt met een regenboog erop. Op de Amazonpagina waar ik hem kocht waren fanboys elkaar aan het verzekeren dat het niet gay was, maar gewoon te maken had met de Enterprise die naar warp speed gaat, maar ja, tja, het blijft een regenboog, jongens. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat zijn die leuk zeg!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Chilton schreef:
    (...)

    Awesome! Ik zou ook wel een pridevlag willen! (:


    Ik las "privevlag" and got confused. 😂
    Maar die armbanden zijn zo cuuute! Echt geweldig, en super gaaf dat je mams en broertje dr ook een nemen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •