• Hooi! (:


    Er is mij gevraagd door vrienden of ik met ze mee wilde doen kerst vieren. Ze doen aan lootjes trekken, surprises en gedichten. Dus Sinterklaas, maar dan met kerst! x'D

    Ik heb een vriend van me. Hij speelt basgitaar, doet de opleiding muziektherapie, moet daar verplicht piano leren, houdt van swingmuziek en is gek van vossen.

    Ik zat te denken om een werkend muziekdoosje te maken. Maar volgens mij kun je die muziekdingetjes in die muziekkaarten niet herprogrammeren met eigen muziekje. :c

    Dus nu ben ik nogal ideeloos... Kan wel weer doosje verven, graferen met houtbrander maar dat is een nogal typisch cadeau van me dat ik al vaker aan mensen gegeven heb. :/

    Kunnen jullie me helpen? Mijn brein is echt hé-le-maal leeg. Past totaal niet bij me, maar het is nu toch echt waar. :c

    Liefs en heel erg bedankt! <3
    ~ Yolanda



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    https://www.cadeau.nl/maak-je-eigen-muziekdoosje/?gclid=CjwKCAiAodTfBRBEEiwAa1haulJpDBISU9NjE4Hs5X1OgKQ47VmSLP7i84SZn3fK4A5tyqBoZD74JxoCw4sQAvD_BwE

    Hiermee zou je enigzins wel zelf een muziekdoosje kunnen maken :) Altho het iets prijzig is wel. Maar die kun je vast wel goedkoper vinden ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    GroIsch schreef:
    https://www.cadeau.nl/maak-je-eigen-muziekdoosje/?gclid=CjwKCAiAodTfBRBEEiwAa1haulJpDBISU9NjE4Hs5X1OgKQ47VmSLP7i84SZn3fK4A5tyqBoZD74JxoCw4sQAvD_BwE

    Hiermee zou je enigzins wel zelf een muziekdoosje kunnen maken :) Altho het iets prijzig is wel. Maar die kun je vast wel goedkoper vinden ^^


    Ik kon alleen een heel bouwpakket vinden waarbij de handleiding in het Duits was voor een prima prijs. Maar das mij momenteel niet te doen. :/ Verder is het allemaal tóch rond die prijs. En het liefste wilde ik er niet al teveel geld aan uit hoeven geven, aangezien ik ook de cadeautjes moet kopen natuurlijk.

    Dus vandaar de vraag naar eventuele andere ideeën indien mogelijk. Ik kom er namelijk zelf momenteel niet uit. Maar dankjewel voor het meedenken! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •