• Hi ^^

    Ik heb deze nacht een droom gehad - whoa - en daarin kwam een idee naar boven dat ik waarschijnlijk toch niet (snel) ga uitwerken. Maar bon, bij het idee kwam een coole cover in me op, die ik helemaal niet kan maken. Dus ik vroeg me af of iemand dat voor mij wil proberen, omdat ik echt super graag wil zien hoe het eruit komt (: Plus, dan heb jij iets om mee te stoefen en je coverskills mee te testen/oefenen/tonen.

    Anyways:
    Ik dacht aan de titel Rewind, met daarop een rewind button (google it), waar wat bloed van afdroop. De achtergrond is sober en donker (het is een thriller/horror) en de titel duidelijk, zonder al te veel krullen. Het gaat over - verrassing - een seriemoordenaar die terechtstaat en op zijn stappen terugkijkt.

    Hopelijk heeft iemand hier de tijd en goesting voor, want ik kijk uit naar de mooie creaties die de covermensen van deze site in de vingers hebben zitten (:

    Ciao,
    Liesje


    Mhm?

    Ik ga proberen om de cover te maken, maar ik vind werken met bloed echt heel lastig. Het zou dus kunnen dat het niet lukt. (Zeker met bloed afdruipende tekst)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.



    Dit is even een ruw probeersel, is dit ongeveer wat je zoekt?


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk



    Is dit iets?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Als je nog iets zoekt wil ik ook wel iets voor je proberen. (:


    Credendo Vides

    Same (: Heb al in tijden geen covers meer geprobeerd voor iemand anders ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Heb je je keuze al gemaakt, of kan ik nog iets proberen?


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather