• Ahhh help!
    Onderaan mijn topic staat:

    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'AND mid = 142114' at line 1

    Nou zal het wel een hele domme vraag zijn, maar ik heb echt geen idee wat dit is, hoe ik het wegkrijg en waarom ik nu de reacties niet kan zien.
    Weet iemand hoe ik dit oplos?
    X


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Om welk topic gaat het precies?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Q interviews :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Sorry voor de bump, maar ik post regelmatig in mijn topic en hou het ook in de gaten omdat ik moet bijhouden wie er reageert :')


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreevf:
    Sorry voor de bump, maar ik post regelmatig in mijn topic en hou het ook in de gaten omdat ik moet bijhouden wie er reageert :')


    Ja, we hebben het erover gehad, maar geen van de moderators kon een probleem vinden... Het is echt heel apart, we gaan Rutger om een oplossing vragen. Sorry voor het niet reageren en een goede bump!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Sorry again voor de bump maar hij werkt nog steeds niet. Is het not fixable of is t hopeloos :') Anders open ik een nieuw topic, hoor. Geen probleem.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Sorry again voor de bump maar hij werkt nog steeds niet. Is het not fixable of is t hopeloos :') Anders open ik een nieuw topic, hoor. Geen probleem.

    Nee, er is nog geen oplossing voor gekomen helaas. Van mij mag je wel een nieuw topic openen!

    Als je de exacte tekst/codes wil hebben, mag je altijd een mod of mij contacteren. Dan moet je niet van begin af aan starten. ;-)
    Intussen is de code van jouw userID naar de mijne veranderd geweest gezien ik de laatste ben die het had aangepast. Maar voor de rest hebben we niets kunnen veranderen aan het topic en blijven we op Rutger/Tristan aangewezen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Is dit intussen opgelost?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nee, niet echt. Maar maakt niet uit, ik heb het topic ook niet meer nodig :D


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Nee, niet echt. Maar maakt niet uit, ik heb het topic ook niet meer nodig :D


    Oke, dan sluit ik dit topic, maar moest het nog eens voorvallen laat je het maar weten. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.