• But I could have told you, Vincent
    This world was never meant
    For one as beautiful as you
    Hallo iedereen!
    Vandaag wil ik graag met jullie mijn allernieuwste aankoop tonen, want ik ben er echt waar zo blij mee en zo verliefd op.
    Ik volg een aantal fashionaccounts op instagram die een even quirky stijl als mij hebben en ik zag dat een meisje het had over dat ze juist een paar vans had kunnen scoren nog van de nieuwe collectie. Toen ontdekte ik dat Vans x Van Gogh museum net een nieuwe collectie hadden gedropt... helemaal in het teken van de geweldige Vincent Van Gogh dus.
    Nou, tegen de tijd dat ik dat dus wist was alles overal uitverkocht (op de vans en het VG-museum website). Nu had ik gelukkig de slimme reflex om als trouwe zalando-klant toch even een kijkje te gaan nemen bij hen en jawel... de schoenen uit de collectie die ik wilde waren nog op stock op een 39. Ik twijfelde nog tussen een 39 en een 40 (die laatste was trouwens al uitverkocht), maar dacht hé ik bestel die 39 gewoon want bij zalando kan je heel makkelijk achteraf betalen en gratis retourneren so why not.
    And yes. It fits. Ik waande me vanochtend even Assepoester toen ik mijn Vincent schoenen als gegoten paste. Dit is trouwens de eerste keer dat ik échte vans heb en man, eigenlijk zijn het wel echt makkelijke schoenen zeg. (Al winnen sketchers toch nog steeds de eerste plaats van meest-comfy schoen ooit. Maar dit design tho echt *gasp*)

    I'm just filled with love for these shoes. Ik moest overlaatst echt nog janken met James Blake's versie van Vincent.
    https://www.youtube.com/watch?v=MR-STh8jECU
    Even een gewone link om het topic leesbaar te krijgen op mobiel!


    Nou, voor de mensen die deze schoenen ook echt leuk vinden: niet getreurd. Deze week komt er bijvoorbeeld normaal nog een restock aan. Ik denk overigens dat ik dan ook de zonnebloemen-schoenen ga proberen scoren, want ik zou het echt heel leuk vinden om die twee paar schoenen te kunnen combineren (moest zo'n versie verkocht worden van twee verschillende designs als paar dan had ik die zeker gekocht haha).
    Nu moet ik enkel nog een paar Starry Nights sokken scoren ergens zodat ik all out kan gaan voor Vincent hehe.
    Overall als je twijfelt: de schoenen zijn echt van goede kwaliteit en het design is heel mooi. Tot op de binnenkant van de schoen en alles, echt tip top in orde.

    Overigens om dit topic wat nut te geven: Wie is jouw favoriete schilder? En heb jij kunst-related kledij? Deel ze met me! I'd love that!
    (ik dacht er ooit aan om de handen van Michelangelo's schepping van Adam te tatoeëren op mijn onderarmen of zo, hehe).



    [ bericht aangepast op 7 aug 2018 - 13:52 ]


    A to the Z

    Ik weet niet of het aan mij ligt, maar op mn gsm doet dit topic heel vreemd. De helft wordt afgekapt precies :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hawks schreef:
    Ik weet niet of het aan mij ligt, maar op mn gsm doet dit topic heel vreemd. De helft wordt afgekapt precies :')

    Oh, op pc werkt hij wel goed. Misschien ligt het aan de youtube video die ik erin gezet heb? Ik zal hem veranderen met een linkje zodat dit topic wel goed leesbaar wordt!

    EDIT: is hij nu beter?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2018 - 13:52 ]


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)
    Oh, op pc werkt hij wel goed. Misschien ligt het aan de youtube video die ik erin gezet heb? Ik zal hem veranderen met een linkje zodat dit topic wel goed leesbaar wordt!

    EDIT: is hij nu beter?

    Jep, nu wel :p

    De schoenen klinken wel echt gaaf, leuk dat het je gelukt is ze nog te kopen^^ Ikzelf heb niet meteen kunstzinnige kledij, maar vind het wel altijd nice. Dus als ik het ooit ergens tegen zou komen per toeval, zou ik het waarschijnlijk wel overwegen. Mijn favoriete schilder is waarschijnlijk (super mainstream) Michelangelo :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh jemig dit is echt geweldig :'D
    Ik heb een portemonnee van een van zijn kunstwerken; caféterras bij nacht.

    @Hawks: nou Michelangelo is wel écht een goede schilder en overall kunstenaar, dus dat vind ik wel een terecht goede keuze hoor!

    @Laura: Aaah, ook zo'n mooi werk van Vincent! Ik vind dat blauw gecombineerd met dat geel echt zo mooi in al zijn werken gewoon <3 Goede keuze voor een portemonnee!


    A to the Z

    Ahh, supergaaf! Ik hou ook echt van Van Gogh's werk (:
    Zelf heb ik twee Keith Haring T-shirts ^^


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Ahh, supergaaf! Ik hou ook echt van Van Gogh's werk (:
    Zelf heb ik twee Keith Haring T-shirts ^^


    Dankjewel!
    Oh, ik kende die mannetjes maar ik kende de naam erachter niet. Maar ik ken het werk dus wel! Superleuk vind ik die wel :D Lijken mij zeker geslaagde tshirt dus!


    A to the Z

    Ik vond het echt een super gaaf idee toen ik het hoorde.
    De schoenen zijn ook heel vet geworden!! (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Ik vond het echt een super gaaf idee toen ik het hoorde.
    De schoenen zijn ook heel vet geworden!! (:


    Ja, het is echt een mooie collecti hé? Goed gedaan door Vans :)


    A to the Z

    Woah, die zijn super gaaf!

    Die zijn echt heel erg gaaf! Ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent. :9~

    Ik denk dat ik wat te weinig van kunst weet om echt te kunnen beweren dat ik een favoriete schilder heb, helaas. Ik had een poosje geleden wel bijna een Sterrennacht rugzak gekocht, want ook als leek vind ik Van Gogh erg cool, maar uiteindelijk was die uitverkocht voordat ik een definitief besluit kon nemen, dus dat is hem toch niet helemaal geworden. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan