• Ah nee. Bullshit. Niets te zien hier.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 23:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat probleem is alleen dat ik mijn verhaal van mijn leven in mijn engls weergeef is vor mij goed. Persoonlijk vind ik als ik dat in engls schrijv dat ik niet doe, is het niet meer persoonlijk. Ik hoop dat jullie dat ook kunnen begrijpen.


    ¢ Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light. ¢

    Baechu schreef:
    Ik zou een Duitse story best een kans willen geven hoor..? Dus wellicht als je dat nog wil overwegen kan dat ook een optie zijn.


    Ik ook, ik begrijp Duits beter dan Engels.
    Engelse verhalen laat ik altijd links liggen. Ik heb gepoogd je verhaal te lezen omdat het me aansprak, maar ben na de introductie al afgehaakt omdat ik dacht: "Je bent Duits, waarom schrijf je dan in het Engels en niet in het Duits?". Het Engels begrijp ik gewoon niet zo goed ondanks dat ik mijn CAE-certificaat met een B heb gehaald.

    Ik zou hartstikke graag je verhaal willen lezen, in het Duits :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mateson schreef:
    Dat probleem is alleen dat ik mijn verhaal van mijn leven in mijn engls weergeef is vor mij goed. Persoonlijk vind ik als ik dat in engls schrijv dat ik niet doe, is het niet meer persoonlijk. Ik hoop dat jullie dat ook kunnen begrijpen.


    Je hoeft je verhaal ook niet te verwijderen en voel je zeker vrij verder te schrijven in het engels.
    Ik denk dat het voor een groot gedeelte namelijk gaat uiteindelijk om het voor jezelf te maken.
    En of iemand het dan leest of niet zou niet veel uit moeten maken.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    KnopfIer schreef:
    (...)

    Je hoeft je verhaal ook niet te verwijderen en voel je zeker vrij verder te schrijven in het engels.
    Ik denk dat het voor een groot gedeelte namelijk gaat uiteindelijk om het voor jezelf te maken.
    En of iemand het dan leest of niet zou niet veel uit moeten maken.


    Maar dat doet het voor mij omdat ik ook mensen will zegen wat er allemaal kan gebeuren. Maar ik kan het wel verzoeken in het duits.


    ¢ Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light. ¢

    I advise writing in the language you know best, so the story isn't affected by bad grammar or stuff like that.


    Mateson schreef:
    (...)

    Maar dat doet het voor mij omdat ik ook mensen will zegen wat er allemaal kan gebeuren. Maar ik kan het wel verzoeken in het duits.


    En wanneer ik je probeer te zeggen dat je het ook in Duits kunt doen, wil je het niet, maar wanneer andere het zeggen ineens wel? Stik toch in je verhaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    En wanneer ik je probeer te zeggen dat je het ook in Duits kunt doen, wil je het niet, maar wanneer andere het zeggen ineens wel? Stik toch in je verhaal.



    O.O


    Mateson schreef:
    (...)

    Maar dat doet het voor mij omdat ik ook mensen will zegen wat er allemaal kan gebeuren. Maar ik kan het wel verzoeken in het duits.


    Schrijf hem in de taal waar je het meest comfortabel in kan schrijven, als het in het duits te dicht bij komt is het niet erg om in het engels te schrijven, maar dan zou ik de hulp die andere mensen aanbieden niet wegzetten als commentaar waar je niks aan hebt. De mensen hier zijn niet tegen je en willen alleen maar dat het voor jou zo soepel mogelijk zal verlopen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    En wanneer ik je probeer te zeggen dat je het ook in Duits kunt doen, wil je het niet, maar wanneer andere het zeggen ineens wel? Stik toch in je verhaal.


    Misschien is dit iets wat je beter prive kan doen Kelly.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    KnopfIer schreef:
    (...)

    Misschien is dit iets wat je beter prive kan doen Kelly.


    Oh nee hoor. Jullie mogen dit gerust weten.
    Ik vind dit gewoon zwaar ondankbaar gedrag.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 23:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Oh nee hoor. Jullie mogen dit gerust weten.
    Ik vind dit gewoon zwaar ondankbaar gedrag.


    Maar, like, jullie wonen samen? Dan is het niet handig om een ruzie op het internet te starten en uit te vechten waar iedereen het kan zien.
    Just some advice.


    Elain schreef:
    (...)

    Maar, like, jullie wonen samen? Dan is het niet handig om een ruzie op het internet te starten en uit te vechten waar iedereen het kan zien.
    Just some advice.


    Jup, wij wonen samen... Mij maakt het niet uit maar naja, zegen kan ik nix

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 23:36 ]


    ¢ Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light. ¢

    Elain schreef:
    (...)

    Maar, like, jullie wonen samen? Dan is het niet handig om een ruzie op het internet te starten en uit te vechten waar iedereen het kan zien.
    Just some advice.


    Hij is op werk tho.
    Maar goed, ik vind het gewoon zwaar ondankbaar dat hij mijn hulp niet aanneemt. Ik heb hem meerdere malen voorgesteld het in het Duits te doen, maar toen wilde meneer niet. En nu dan toch ineens wel.
    Klopt niets van.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Hij is op werk tho.
    Maar goed, ik vind het gewoon zwaar ondankbaar dat hij mijn hulp niet aanneemt. Ik heb hem meerdere malen voorgesteld het in het Duits te doen, maar toen wilde meneer niet. En nu dan toch ineens wel.
    Klopt niets van.


    Misschien had hij meerdere meningen nodig? Volgens mij heeft iedereen wel eens een moment dat hij / zij eigen plan trekt, terwijl familie iets anders zegt // maar uiteindelijk veranderen ze door de mening van 'buitenstaanders'. Geen ramp toch? Het is eerder een 'told you so' moment.


    Elain schreef:
    (...)

    Misschien had hij meerdere meningen nodig? Volgens mij heeft iedereen wel eens een moment dat hij / zij eigen plan trekt, terwijl familie iets anders zegt // maar uiteindelijk veranderen ze door de mening van 'buitenstaanders'. Geen ramp toch? Het is eerder een 'told you so' moment.


    Kan, maar ik vind het vreemd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.