• Stel een vraag (maakt niet uit waarover) en laat degene onder je de vraag beantwoorden.

    De laatste vraag was: Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

    Mijn boek afschrijven en uitgeven. En dan de andere 3 delen ook meteen afschrijven en uitgeven. Maar tijd :')

    Aan wie kan je alles vertellen?


    From these ashes, I will rise

    Mijn moeder
    Wat is je favoriete fandom?

    Ik wil zeggen ARMY, maar tbh vind ik die best wel toxic dus ik ga voor Whovians.
    Wat is je favoriete dessert?


    What’s tasty in Busan?

    Oeh dat is een hele goede vraag! Ik ben erachter gekomen dat ik er gewoon geen weet. Er is er een die ik heerlijk vind, maar ik weet niet wat het is.

    Het smaakt als witte chocolade, heeft de structuur van slagroom en voelt aan als suikerspin. Heeeeel lekker!

    Wat is je favoriete voorgerecht?


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Carpaccio daar mag je me op zich wel voor wakker maken ook!

    Wat is je favorieten seizoen en waarom?


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    De lente, want:
    * De natuur leeft weer op. Blaadjes aan de bomen, vogeltjes gaan weer fluiten.
    * Het wordt warmer.
    * De dagen worden langer, dus 's ochtends is het al vroeger licht (wat betekent dat je niet in het donker hoeft te reizen, whoo).
    * Het collegejaar loopt op z'n einde, dus in de lente ben je onderhand wel gewend aan alles en heb je het allemaal wel onder controle, wat studie betreft.

    Wie is je favoriete Disney personage, en waarom?

    Mijn favoriete personage is toch wel Belle. Naast de klassieke Disney Princess (want ik ben toch wel een beetje een meisje meisje), vind ik het amazing how zelfstandig (gaat toch maar even haar paps redden in haar eentje), vergevend en accepting zij is over alles. Daarnaast was ze de eerste Disney Princess die ik zag die brunette was en was ze, net als ik, gek op boeken en fantaseren. Mulan en Merida komen close second and third, omdat ze zo badass zijn.

    Wat voor topic/actie zou jij nog een keer willen aan aanmaken op Q?


    From these ashes, I will rise

    Iets halloween-gerelateerds zou me echt leuk lijken. Of iets met een horrorwedstrijd. I dunno. Maar het lijkt me wel leuk om in de toekomst nog een keer iets op te starten.

    Als je nu een vliegticket zou winnen, naar welke stad zou je dan vliegen?

    Rome, dat wil ik heel graag nog eens bezoeken nu ik oudheidskunde heb gestudeerd.

    Waar zou je willen wonen als je alles mocht kiezen?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Een stad die ik aangenaam vind en waar ik connecties heb. Ik zou best in het buitenland kunnen gaan wonen als le husband vandaar afkomstig is zeg nooit nooit lol maar ik kan nu niet zomaar een stad prikken en zeggen 'hier woon ik punt uit'. Het moet dat goede thuisgevoel krijgen, weet je.

    Stel je krijgt volgende keuze: Je leert een beroemdheid naar keuze kennen op fanficachtige manier, jullie worden verliefd op elkaar en jullie trouwen. De catch? Hij/zij heeft de gewoonte die jij echt het allermeeste haat. Zou je het doen of niet?
    (Geef ook een woordje uitleg over welke celeb je kiest, hoe jullie elkaar dan leren kennen en welke vreselijke gewoonte dat dan is ;) )


    A to the Z

    HAHA OMG. Oke weetje op dit moment heb ik dus een kleine obsessie met Kim Taehyung (wow verrassing). Dus dat zou denk ik wel mijn keuze zijn, weetje. Ik heb niet per se een gewoonte die ik het allermeeste haat. Maar ik hou er gewoon echt niet van als mensen boeren of scheten laten. Ik ben daar niet echt van gediend. Zeker niet als ze zeggen; ja het moet er toch uit, of niet? ... Ja heel leuk, doe dat maar ergens anders - de wc bijvoorbeeld. :')
    Maargoed. Zou ik het dan doen of niet? eeeehm. JA. hahaha. This boy's got me weak, gosh.

    Je bent bij het concert van je favoriete band/zanger/zangers. Je staat vooraan en hij/zij wenkt je om het podium op te komen, waarschijnlijk om een stukje mee te zingen. Het is een once in a lifetime ervaring uiteraard, maar zou jij dit durven?

    i asked that question especially for u omggg yessss who wouldnt tho tae dabei
    if that involves hearing Jimin's cute ass laugh vlak naast mijn oor wanneer ik de Koreaanse delen semi-probeer-semi-neurie, then it's worth it als ik al op het podium raak tho, i might faint as soon as one of them looks at me

    De wereld vergaat! Je mag een ruimteschip samen stellen met een beperkte bemanning aan boord. Alleen deze mensen overleven de vernietiging van de aarde. Jullie moeten de mensheid in existentie houden. Er zijn slechts 30 plaatsen aan boord. Wie neem je allemaal mee?


    A to the Z

    Jezus Lau wat een vraag hahaha.
    Ik zou denk ik voornamelijk mannelijke en vrouwelijk wetenschappers (yay voor voortplanting) van alle mogelijke werkvelden die kant op sturen, wildlife experts, twee astronauten, iemand die een land kan besturen (Obama of Queen Eliz cuz they cool), een piloot (praktisch lol). Iets in die trant. Ik zou er zelf niet op stappen though. I bedoel, als we realistisch zijn, wat zou mijn aanwezigheid daar toevoegen. Daarom stop ik mijn familie daar ook niet op.

    Stel, je hebt een tijdmachine gebouwd waarmee je terug kan in de tijd. Niet vooruit, alleen achteruit. Alles wat je doet in het verleden zal invloed hebben op de toekomst, maar je weet niet hoe totdat je terugkomt in je eigen tijd. Zou je teruggaan naar het verleden of niet?


    What’s tasty in Busan?

    Nee, ik denk 't niet. Ik geloof niet per se in het lot of in God die alles regelt, maar ik denk dat de wereld er heel anders uit had gezien als Hitler bijvoorbeeld nooit aan de macht was gekomen (of nooit was verslagen) en ik weet niet of ik die verantwoordelijkheid op me wil nemen om het verleden te veranderen. :') I mean, ik zou Hitlers vader maar al te graag een condoom aansmeren en ik zou er bij wijze van spreken voor zorgen dat zijn moeder onvruchtbaar was, maar ja, of dat werkt...

    Als je voor één week de leider van een land zou zijn, welk land zou je willen besturen en wat zou je willen bereiken?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zou leider willen worden van vaticaanstad, en dan zou ik zeggen tegen Nederland :"Bedankt voor die bloemen."

    All jokes aside, ik zou wel een week de macht willen hebben om dingen te veranderen in Nederland, dan zou ik minder bezuinigen op GGZ en Jeugdzorg. Vreselijk hoe veel jongeren dakloos worden omdat er letterlijk geen opvang is. Toen ik uit huis ging was er nog iets als ambulante crisisopvang maar kwam erachter dat die ook met bosjes gesloten worden. Dus ja ik zou daar wat aan veranderen.



    Wat zou je doen als je een miljard (of hoeveel nodig is) had om een maatschappelijk probleem op te lossen? Welk probleem en wat zou je oplossing zijn?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.