• Wanneer ik de volgorde van m'n hoofdstukken verander en op opslaan druk, word ik direct doorgestuurd naar 'Mijn creaties'. Als ik vervolgens terug ga naar de story is de volgorde dan ook niet aangepast.

    Ik heb zowel twee hoofdstukken omgewisseld als een eerder hoofdstuk naar plek 50 verplaatst, maar geen van beide handelingen had invloed op de volgorde van de hoofdstukken.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Komt denk ik door dezelfde bug als die waardoor je geen hoofdstukken meer kunt activeren. Dan word je ook meteen naar Mijn creaties gestuurd. Ik heb echt afkickverschijnselen doordat ik al twee dagen niet heb kunnen activeren xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Komt denk ik door dezelfde bug als die waardoor je geen hoofdstukken meer kunt activeren. Dan word je ook meteen naar Mijn creaties gestuurd. Ik heb echt afkickverschijnselen doordat ik al twee dagen niet heb kunnen activeren xD


    Oh wauw, wou ik eindelijk eens aan mijn SOTY gaan werken, krijg ik nu pas een excuus om het niet te doen (lol)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Croweater schreef:
    Komt denk ik door dezelfde bug als die waardoor je geen hoofdstukken meer kunt activeren. Dan word je ook meteen naar Mijn creaties gestuurd. Ik heb echt afkickverschijnselen doordat ik al twee dagen niet heb kunnen activeren xD


    en ik maar wachten op jou hoofdstukken .-.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    en ik maar wachten op jou hoofdstukken .-.

    I knooow! En het zijn juist zulke toffe hoofdstukken!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    (...)
    I knooow! En het zijn juist zulke toffe hoofdstukken!


    Omijngod hou op hahahaha 😱


    You were born original, don't die as a copy.

    Moet je na gaan met gedichten is dit al meer dan een maand :') Real annoying xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Echt? Nou dat belooft wat. (no_chears)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zo houd je je verhaal nog eens spannend voor je lezers :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Hoofdstukken activeren doet het weer, dus veranderen van de volgorde misschien ook?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yes! Werkt weer.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Aangezien dit opgelost is, zet ik er een slotje op. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.