• Hi there, earthlings!

    Een aantal jaar geleden heb ik deze RPG geopend, alleen daar kwam nogal een abrupt einde aan. Toentertijd had ik het niet goed uitgeschreven, waardoor er behoorlijk wat dingen niet klopte of zelf misten. Nu heb ik de afgelopen tijd eraan gewerkt, omdat ik er zelf een verhaal van wil schrijven, en ben ik bereid deze opnieuw te starten! Zijn er gegadigden hiervoor? Ik start het namelijk alleen wanneer er genoeg ammo is, anders zou ik het zonde vinden. Het min. aantal woorden zal 300 worden, en je mag een Elf, Rueri of Mens aanmaken. Natuurlijk zou ik het wel waarderen mocht het niet overspoeld worden met de eerste twee.

    Notitie: er is meer informatie hierover die pas bekend zal worden in het rollentopic zelf. Mochten mensen hier interesse in tonen, zal ik het topic in het volgende weekend openen. Je hoeft geen oud personage daarvan te hebben, want ik start het totaal opnieuw.
          (Houd er wel rekening mee dat ik het plot iets aangepast heb. Over het algemeen blijft het nog hetzelfde, maar de Rueri is aan de oppervlakte niet zo sterk aanwezig. To be continued.)





    Sinister thoughts follow me,
    when I go to sleep.
    They crawl into my dreams
    and I'm trapped in a nightmare
    unable to scream,
    tormented by evil memories.


    Het jaar is 4995. In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
          Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
          Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2018 - 18:08 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil wel meedoen, mocht je besluiten het te openen. ^^
    Ik zag dat ik er destijds ook een rol voor gereserveerd had, maar dat is inderdaad al een flinke tijd geleden.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2018 - 22:23 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rayla schreef:
    Ik wil wel meedoen, mocht je besluiten het te openen. ^^
    Ik zag dat ik er destijds ook een rol voor gereserveerd had, maar dat is inderdaad al een flinke tijd geleden.

    Ik zou het wel graag willen openen, ja. Maar je hoeft niet per se je oude rol weer te nemen, ik start 'm toch opnieuw. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben geïnteresseerd! Eindelijk weer een RPG in met zo'n dergelijk thema.
    Al moet ik zeggen dat ik wel pas echt actief zal worden in december, omdat ik me nu eerst wil focussen op mijn FOTY.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2018 - 18:58 ]


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Ik ben geïnteresseerd! Eindelijk weer een RPG in met zo'n dergelijk thema.
    Al moet ik zeggen dat ik wel pas echt actief zal worden in december, omdat ik me nu eerst wil focussen op mijn FOTY.

    Het is altijd gemakkelijk om in te springen! (:

    Verder nog mensen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh my gosh, ik herinner me deze RPG nog!
    Als ik tijd heb doe ik sowieso mee, maar dat kan ik alleen nog niet met zekerheid zeggen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Yassssss!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ga het sowieso aanmaken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het klinkt wel leuk. (: Bedoel je een minimum of maximum aantal woorden van 300?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Imelda schreef:
    Het klinkt wel leuk. (: Bedoel je een minimum of maximum aantal woorden van 300?

    Ah, jij bent scherp, Imelda. Het is inderdaad minimum, ik heb het aangepast!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oeh! Love it! Ik zou erg graag mee doen (:

    Rollentopic
    Even hier dumpen!


    Quiet the mind, and the soul will speak.