• Egt!!
    ik kan haar wel slaan!!!!!!
    En hoezo?!
    Ze wist, ze Wist dat ik een vest zou krijgen!!!
    uit de large, met een bijpassent Chirt!
    en dat wist ze!en ze wist ook dt ik ze al besteld had!
    en wat denk je!!
    nu opeens, komt zij er mee aanzeten!!!
    AAAH, EN DAT IS AL DE 1000X DAT ZE MIJ EN ME VRIENDIN DAT FLIKT!
    ALLES WAT WIJ LEU KVINDEN, HEEFT 2 WEKEN LATER ZIJ!!!
    Ik had dat dus besteld he, gelukkig is me bestelling over!
    want hij had al binnen moeten zijn, en nu moet ik dus opnieuw bestellen!
    Maar Egt niet dat ik dat Vest en t-chirt op nieuw gaat bestellen!
    want zij gaat dat elke dag an doen, en ik ga dus egt niet met hetzelfde als haar lopen!!!
    maar ik heb nu vest nodig!
    en door dat K*T kind. Heb ik nu us, niet!!
    want dat vest was de enige die leuk was, want een ander vest, wat ik ook sexxi ind, krijgt me vriendin al!
    En Dus nu heb ik niks, door dat Fekertje!!!
    En we Weten niet hoe we van haar af kunnen komen!!
    Want we hebben, het zoo aak tegern haar gezegt!
    dat ze haarzelf moet zijn!
    maar alsnog, jat ze mijn kleding!! ><


    Dunno ><

    meis misschien vind ze jou smaak wel zo mooi en is ze zelf onzeker over haar kledingsmaak misschien het is maar een idee hoor kan je haar helpen door het gewoon te vragen van joh ik wil niet lelijk doen maar heb je zelf geen kledingsmaak zal ik een keer met je gaan shoppen want ik wil niet hetzelfde lopen (wie weet hoe gezellig dat wordt en dan draagt ze ook andere dingen dan wat jij heb).

    Ja oke.. maar ze odet het z sniekie weet je. als mijn vriendin iets leuks aan heb. roep ik ook altijd, omg die is leuk, die ga ik ook kopen.
    En niet als iemand iets tegen mijn vriendin zegt over dat ze een leuk shirtje heeft gezien, dan die sniekie agter me rug om gaan kopen!
    En ze draagt nu aleen nog maar kleren uit de large enzo.
    en dat mag ze van mij best mooi vinden ofzo..
    Maar ze vind aleen dingen mooi, waarvan ik en mijn vrienin hebben gezegt dat we die wouden!
    en als we dan zeggen, nou eigenlijk vind i hem tog niet zo leuk. zij ook niet meer. ><
    en dan nog sgijnheilig gaan lopen doen als ik zeg dat ze wist dat ik hem zou krijgen, en dan nee ropeen, dat vind ik nog wel het laagst ><
    geef dan gewoon toe dat je me kledingsmaak af jat.. en als je dat dan doet.. doe er dan iets bij wat je zelf ook egt leuk vind..


    Dunno ><

    Dat had ik dus ook, maar dan alleen met een shirt. Ik laat haar dus zo dat ding op die site zien, en zij zo: 'Leuk!' en 2 weken later je raad het al, heeft ze datzelfde shirt aan wat ik over een weekje zou binnenkrijgen :( Zegt ze dat haar moeder die heeft gekocht me hoela! wat een kutkind.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Dat had ik dus ook, maar dan alleen met een shirt. Ik laat haar dus zo dat ding op die site zien, en zij zo: 'Leuk!' en 2 weken later je raad het al, heeft ze datzelfde shirt aan wat ik over een weekje zou binnenkrijgen :( Zegt ze dat haar moeder die heeft gekocht me hoela! wat een kutkind.

    Ja,, dat is een chirt,, zij jat heel mijn kledingColectie ><
    Nog Voordat ik het met 1 vinger aan kan raaken!! ><
    Maar, dus ik leef met jou mee!!


    Dunno ><

    HAHA dat ken ik! DAT IS ECHT ZO KUT!:| je moet een keer tegen haar zeggen van: ja dat tshirt ga ik kopen.. en een hele lelijke laten zien.. en misschien koopt ze die dan ^^ Loopt zij ff lekker voor lul


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    - denkt dat ze weet welk vest en shirt je bedoelde ;$ -

    ja, weet eigenlijk niet goed wat je kan doen eraan Ôo geen kleren meer kopen? :'p nee dat is stom, misschien beter opletten of ze ergens in de buurt is wanneer je weer over zoiets praat ofso.


    -

    - denkt dat ze weet welk vest en shirt je bedoelde ;$ -

    ja, weet eigenlijk niet goed wat je kan doen eraan Ôo geen kleren meer kopen? :'p nee dat is stom, misschien beter opletten of ze ergens in de buurt is wanneer je weer over zoiets praat ofso.

    Maar, waar wij zijn staat zij ook!! ><
    ze is een,, een Kontlikker..xD
    Sorry, wist geen ander word! :P
    Nee egt. je doet 2 stappen opzij, en zij ook ><


    Dunno ><

    whaha eegt he !!
    chan je moet ook ff ofer die posters vertellen:P!!!!!!:@
    kuzzz <<<3


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    je moet het gwn niet meer zeggen dat je iets besteld hebt...[hoe simpel]x']


    Als je maar een ananas hebt..

    whaha eegt he !!
    chan je moet ook ff ofer die posters vertellen:P!!!!!!:@
    kuzzz <<<3

    welke?!
    Oja!!.
    Maar daar ben ik nu te lui voor :P
    Je bedoelt tog, dat lynn die posters zou krijgen, en dat wist zij, en toen zeggeen ddat zij ook posters wouw, kreeg Marloes die posters, en gaat Lynn zeggen dat ze dat genaait vond, gaat marloes lynn gelijk geven, en dan komt er niet in haar op, die posters tog aan lynn te geven!
    die bedoel je tog!?


    Dunno ><

    jaah die:P!!!
    okee bezzt ;)
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Ik heb zulk gedrag nooit helemaal begrepen. Eerst vraag ik me af? Is het omdat ze die kleding ook leuk vind of is het puur om het jatten van je kleedstijl zelf? Kleding van anderen kopieren alleen om het kopieren zelf vind ik zonde van je geld en tijd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb zulk gedrag nooit helemaal begrepen. Eerst vraag ik me af? Is het omdat ze die kleding ook leuk vind of is het puur om het jatten van je kleedstijl zelf? Kleding van anderen kopieren alleen om het kopieren zelf vind ik zonde van je geld en tijd.

    Moet je tegen haar zeggen:P
    Ike ook!!!!
    En daarom voel ik me niet meer Apart ><
    Ja sorry. ik moet me altijd anders voelen, anders voel ik me neit goed :P


    Dunno ><

    Argh, dat is echt super irritant ja! Wat je er aan moet doen? Misschien niet de beste oplossing, maar kun je haa stijl niet een tijdje nadoen? Of haar even een tijdje met rust laten? Ik weet het anders ook niet, maar aan die mensen heb ik zo'n gruwelijke hekel hea. 0_o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Argh, dat is echt super irritant ja! Wat je er aan moet doen? Misschien niet de beste oplossing, maar kun je haa stijl niet een tijdje nadoen? Of haar even een tijdje met rust laten? Ik weet het anders ook niet, maar aan die mensen heb ik zo'n gruwelijke hekel hea. 0_o

    Haar stijl na doen?!
    zij is een kppie van mij..xD
    Ze heeft geen eigen stijl :P
    en ik kan haar wel met rust laten, maar overal waar ik sta staat zij ook!
    als ik 2 stappen opzij doet, doet zij dat ook.
    ik kan niks zeggen, zonder dat zij er boven op zit.


    Dunno ><

    OMG ze is levenloos O__O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.