• Had ik dus een herkansing van een presentatie met mijn projectgroep op het HBO en nou ja, ik was dus vet zenuwachtig.....maar we hebben hem mooi gehaald! Het ging dan ook meer om aanvulling van de inhoud dan om presentatie skills, maar presenteren....vreselijk.
    Hoe dan ook, na afloop stond ik dus buiten met een vriendin en toen vroeg een klasgenoot aan me of ik zenuwachtig was van te voren. Blijkbaar had hij dat aan me gezien. Nou toen ik dus zei dat ik altijd zenuwachtig was voor presentaties antwoorde hij dat ik dat helemaal niet hoefde te zijn omdat alles wat ik vertelde gewoon klopte en een groepsgenoot beaamde dat (krul)
    Dat voelt toch wel even goed soms, zeker als je bedenkt dat ik met presenteren van heel ver ben gekomen. Vorig jaar liep ik nog rond met bloedsuikers van 28 (normaal is 6) door zenuwen.
    Beat that presentatiestress, one day i'll finish you off :Y)

    Oh en ik kreeg complimentjes over mijn nieuwe jurkje van de H&M, yay (blush)

    Iemand anders nog blij? presentaties gehad?
    #PresentatieWarior


    You were born original, don't die as a copy.

    Yay super goed! Ik ben altijd de lul voor presenteren in een groep omdat ik de enige ben die durf. Dus geen last van stress maar wel irritant omdat ik ALTIJD moet presenteren hahaah!


    The truth is out there.

    Goed gedaan! En fijn die complimenten. 😊 Als je weer stress hebt voor de volgende presentatie moet je even hier aan terugdenken. Komt wel goed dan! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Nou wil ik je jurkje zien Jol!

    YOU GO :) GOED GEDAAN!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Yesss, Go Jol! Proud of you! 💪


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd met het behalen en het rocken van je presentatie! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Evergarden schreef:
    Yay super goed! Ik ben altijd de lul voor presenteren in een groep omdat ik de enige ben die durf. Dus geen last van stress maar wel irritant omdat ik ALTIJD moet presenteren hahaah!


    Dit, ja!

    Maar gefeliciteerd met je presentatie! Van dat soort klasgenoten krijg je zelfvertrouwen! (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aaah wat goed, het gaat je sowieso lukken om het echt niet meer erg te gaan vinden!

    Ik kreeg laatst een mic in m'n handen om een sponsorloopje voor het WWF te openen, omdat ze vonden dat ik dat als voormalig animatrice wel even mooi kon doen :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Leuk als je dan complimentjes krijgt ^^ Deze presentatie kan je weer afstrepen, klaar ermee ^^
    Ik ben super blij aangezien ik te horen heb gekregen dat ik waarschijnlijk betaald ga worden voor mijn stage...
    En dat money is zeer welkom ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Evergarden schreef:
    Yay super goed! Ik ben altijd de lul voor presenteren in een groep omdat ik de enige ben die durf. Dus geen last van stress maar wel irritant omdat ik ALTIJD moet presenteren hahaah!


    Oh ja, dat kan ik me ook voorstellen ja, maar je bent een life saver voor mensen zoals mij :'D
    Danku names alle presentatiestresskippen <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Liyo schreef:
    Aaah wat goed, het gaat je sowieso lukken om het echt niet meer erg te gaan vinden!

    Ik kreeg laatst een mic in m'n handen om een sponsorloopje voor het WWF te openen, omdat ze vonden dat ik dat als voormalig animatrice wel even mooi kon doen :')


    We shall see :'D

    Oh wauw, mensen....aannames zijn NIET oké haha


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    Nou wil ik je jurkje zien Jol!

    YOU GO :) GOED GEDAAN!


    https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0671217002.html
    Here you go :3


    You were born original, don't die as a copy.