• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •

    Donaties: Noavek / 94 credits.

    Ik heb besloten om deze laatste periode van het jaar te gaan "opsparen", dus dat wil zeggen dat ik met kerst en met oud & nieuw wat grotere getallen weg wil geven. ^^ Dan laat ik de weekenden voor nu links liggen want ik merk dat het wat rustiger is met deze actie.

    Laat vooral af en toe weten wat je aan het doen bent, wat je nog wilt gaan doen, of je nog leuke plannen hebt...
    Op maandag 24 december, kerstavond, tegen 18u zal de eerste prijs de deur uit gaan (en misschien wel meerdere, als dit topic nog even gezellig wordt ^^).
    Op 1 januari in de avond, de volgende en laatste prijs en dan is deze hele actie al weer een jaar bezig geweest!
    Hoeveel credits dit zijn, blijft nog even een geheimpje. :Y)
    Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen dit jaar. Hopelijk heeft iedereen wat aan de credits gehad en het was erg leuk om te horen wat jullie zoal bezig hield gedurende de 52 weken. ^^
    Keep on giving! <3

    [ bericht aangepast op 2 jan 2019 - 16:29 ]

    Even berichtje herhalen voor als je het laatste topic niet gezien hebt; vanavond laat wordt er weer een winnaar gekozen. ^^

    Ik heb deze week veel op het forum rondgeneusd :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb een lijstje gemaakt. 😛


    Ik wil een tuin vol egels

    MT


    A to the Z

    Oehh weer een nieuw topic :o
    Ik heb rpg-posts gemaakt en ben bezig met het controleren en activeren van mijn laatste foty posts ^^ En lekker kletsen met mensen.
    En ik heb een poging gedaan mijn inbox wat te legen, dus ben maar eens begonnen systematisch verhalen eindelijk eens bij te lezen haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Oehh weer een nieuw topic :o
    Ik heb rpg-posts gemaakt en ben bezig met het controleren en activeren van mijn laatste foty posts ^^ En lekker kletsen met mensen.
    En ik heb een poging gedaan mijn inbox wat te legen, dus ben maar eens begonnen systematisch verhalen eindelijk eens bij te lezen haha.
    damn goed bezig dan :Y)

    Ik doe het weer even een keertje zonder de layout want ik heb geen toegang tot mijn laptop atm...
    De winnaar deze week is...



    Een nieuwe week... een nieuwe kans om dit topic vol te spammen (maar niet te overdreven), staan er nog dingen op de planning? Ga je buiten Q nog iets leuks doen? :Y)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 23:53 ]

    Nawh, leuk Laura! Dankjewel! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Deze week heb ik twee topics aangemaakt, ik ben eindelijk weer begonnen met schrijven en activeren hier op Q, ik ben actiever geworden weer op het forum en ik heb wat profielen en gastenboeken gestalkt. Oh, ik heb ook eindelijk weer een profiel ^^
    Ook ben ik nog van plan een nieuw topic aan te maken met een initiatief, maar dat moet ik nog even wat beter uitwerken hehe.

    Het lijkt positief dat ik deze week al zoveel heb gedaan op Q, maar alle tijd die ik hierin heb gestoken, is weer tijd die ik niet aan school heb gespendeerd. Send help pls.


    look at the stars, look how they shine for you;

    *knip*

    [ bericht aangepast op 10 mei 2019 - 16:21 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ben bezig met lesplannen maken en daarna nog even bezig met mijn stageportfolio en daarna hoop ik nog even tijd te hebben om een hoofdstuk af te schrijven van m'n fanfic.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben weer wat actiever hier! En ik heb een lijstje gemaakt *shameless self-promo hehe*
    En nog wat geprobeerd te schrijven, maar het gaat echt ruk en ik ben mijn nano wachtwoord kwijt whoops.

    En jullie?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb weer een rol gemaakt ^^ en verder ben ik alleen nog bezig met het activeren van mijn foty dus erg actief ben ik op het moment niet :')
    En gezien de stilte hier, zijn jullie allemaal ook niet erg actief. Of zijn jullie zo druk dat je geen tijd hebt iets te vertellen? :p


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb weer een rol gemaakt ^^ en verder ben ik alleen nog bezig met het activeren van mijn foty dus erg actief ben ik op het moment niet :')
    En gezien de stilte hier, zijn jullie allemaal ook niet erg actief. Of zijn jullie zo druk dat je geen tijd hebt iets te vertellen? :p

    Moet zeggen dat ik het zelf atm ook wel druk heb.
    En dan is er ook nog de deadline voor soty ooohhhjee.

    Ik zal denk ik deze keer ook aankomende zondag pas weer een winnaar kiezen. Ook ivm de stilte eigenlijk.

    Maaarr ik denk dat ik nog wel even wat leuks ga verzinnen voor de feestdagen. Iets met dit topic misschien met credits. We'll see. ^^

    Ik heb besloten om deze laatste periode van het jaar te gaan "opsparen", dus dat wil zeggen dat ik met kerst en met oud & nieuw wat grotere getallen weg wil geven. ^^ Dan laat ik de weekenden voor nu links liggen want ik merk dat het wat rustiger is met deze actie.

    Laat vooral af en toe weten wat je aan het doen bent, wat je nog wilt gaan doen, of je nog leuke plannen hebt...
    Op maandag 24 december, kerstavond, tegen 18u zal de eerste prijs de deur uit gaan (en misschien wel meerdere, als dit topic nog even gezellig wordt ^^).
    Op 1 januari in de avond, de volgende en laatste prijs en dan is deze hele actie al weer een jaar bezig geweest!
    Hoeveel credits dit zijn, blijft nog even een geheimpje. :Y)