• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •

    Donaties: Noavek / 94 credits.

    Ik heb besloten om deze laatste periode van het jaar te gaan "opsparen", dus dat wil zeggen dat ik met kerst en met oud & nieuw wat grotere getallen weg wil geven. ^^ Dan laat ik de weekenden voor nu links liggen want ik merk dat het wat rustiger is met deze actie.

    Laat vooral af en toe weten wat je aan het doen bent, wat je nog wilt gaan doen, of je nog leuke plannen hebt...
    Op maandag 24 december, kerstavond, tegen 18u zal de eerste prijs de deur uit gaan (en misschien wel meerdere, als dit topic nog even gezellig wordt ^^).
    Op 1 januari in de avond, de volgende en laatste prijs en dan is deze hele actie al weer een jaar bezig geweest!
    Hoeveel credits dit zijn, blijft nog even een geheimpje. :Y)
    Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen dit jaar. Hopelijk heeft iedereen wat aan de credits gehad en het was erg leuk om te horen wat jullie zoal bezig hield gedurende de 52 weken. ^^
    Keep on giving! <3

    [ bericht aangepast op 2 jan 2019 - 16:29 ]

    En, hoe gaat het met de soty’s? (=
    Ik heb deze week een cover bewerkt, en wat topicjes gerangeerd. Ivm toetsweek een stuk minder online geweest.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ben weer actief geweest op forum :)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Leuk dat je iets speciaals met kerst/ oud en nieuw doet, en dat je deze actie zo lang volgehouden hebt!

    Het is geen gek idee om weer eens mee te gaan doen eigenlijk.
    De afgelopen dagen ben ik met name veel bezig geweest met het schrijven aan mijn FOTY, zodat ik die nog af krijg voor het eind van deze maand.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb meegedaan aan IOTM en COTM. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Benzin schreef:
    Leuk dat je iets speciaals met kerst/ oud en nieuw doet, en dat je deze actie zo lang volgehouden hebt!



    Inderdaad, je bent een topper Laura *O*
    Ik heb mijn profiel aangepast, gereageerd op (mod)topics en actief geweest op beiden fora :)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Thanks guys. ^^
    En dank voor de reacties *O* voor iedereen hier die ook nog meedoet met soty; succes met de laatste loodjes!!

    SOTY afgerond *O* Hoe zit het met de rest??

    Ik heb meegedaan aan een spelletje hier op het forum en wil graag een verhaal gaan schrijven om op Quizlet te zetten; maar het maken van een flaptekst is nog zo makkelijk niet!

    Weer wat actief geweest op forum


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik ben bezig met (o)rpgen, lekker kletsen en de soty-inzendingen lezen ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    ik prober overal op te reageren in het forum en te rpg' en.
    Merk dat ik een poosje wat minder online was omdat er niets te beleven viel maar toen dacht ik , nee ik wil gewoon nog tot mijn 50e op Quizlet zitten XD

    Vind het trouwens erg leuk en lief deze actie. Je merkt toch dat mensen gaan reageren en het wat leven brengt dus dikke duimen voor jou


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    ik prober overal op te reageren in het forum en te rpg' en.
    Merk dat ik een poosje wat minder online was omdat er niets te beleven viel maar toen dacht ik , nee ik wil gewoon nog tot mijn 50e op Quizlet zitten XD

    Vind het trouwens erg leuk en lief deze actie. Je merkt toch dat mensen gaan reageren en het wat leven brengt dus dikke duimen voor jou
    Hahaha

    En dankje! ^^ I'm trying haha.

    Actief op het forum zijn! Stiekeme bump naar dit topic toe, yuuu


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Actief op het forum zijn! Stiekeme bump naar dit topic toe, yuuu
    <3 😘

    Ik heb in november mijn FOTY afgerond en heb net als mooi uitstelgedrag aan een van mijn "tijdelijk gepauzeerde" verhalen gewerkt, die nu weer op "in ontwikkeling" staat.
    Verder doe ik op Q deze maand mee aan de kerstkaartenswap en de secret santa actie, waarvan mijn secret santa cadeau klaar staat om op te sturen en mijn kaarten enkel nog beschreven moeten worden.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn