• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •

    Donaties: Noavek / 94 credits.

    Ik heb besloten om deze laatste periode van het jaar te gaan "opsparen", dus dat wil zeggen dat ik met kerst en met oud & nieuw wat grotere getallen weg wil geven. ^^ Dan laat ik de weekenden voor nu links liggen want ik merk dat het wat rustiger is met deze actie.

    Laat vooral af en toe weten wat je aan het doen bent, wat je nog wilt gaan doen, of je nog leuke plannen hebt...
    Op maandag 24 december, kerstavond, tegen 18u zal de eerste prijs de deur uit gaan (en misschien wel meerdere, als dit topic nog even gezellig wordt ^^).
    Op 1 januari in de avond, de volgende en laatste prijs en dan is deze hele actie al weer een jaar bezig geweest!
    Hoeveel credits dit zijn, blijft nog even een geheimpje. :Y)
    Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen dit jaar. Hopelijk heeft iedereen wat aan de credits gehad en het was erg leuk om te horen wat jullie zoal bezig hield gedurende de 52 weken. ^^
    Keep on giving! <3

    [ bericht aangepast op 2 jan 2019 - 16:29 ]

    aarsvogel schreef:
    Ben ik de enige die niet door heeft dat het al december is? Natuurlijk weet ik het wel, maar het voelt gewoon niet zo. Ondanks alle feestdagen :')
    Ben ik de enige die dit heeft? Of vieren jullie deze december heel uitgebreid?

    Ik snap jou :'D al heb ik het vooral met het feit dat het al bijna januari/2019 is. In mijn gevoel gaat dit jaar nog veel langer duren en is het misschien 8 december ofzo, in plaats van 29 :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik weet eigenlijk nog niet wat ik in 2019 wil gaan doen. Alles wat ik maar kan bedenken klinkt of niet haalbaar of moeilijk te behalen of klinkt uiteindelijk kinderachtig. Voor mij is alles eigenlijk als een verrassing, dus ik zou graag een keer willen dat 2019 mij een leuke verrassing gaat geven.

    ----

    Ik heb deze week verder twee hoofdstukken geüpload van mijn story, een aantal stories gelezen en ook reacties gegeven ^^.


    WinterDawn

    Sneeuwballen haha dat is mijn goal. Dat te winnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Net een nieuwe story geactiveerd 😏 Hopelijk een even goeie schrijfflow in 2019 ook ;)


    A to the Z

    Ik ben weer wat actiever geweest door de sneeuwballenactie en heb wat creaties gelezen en erop gereageerd haha.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Het wordt denk ik tijd om mijn speciaal verkerstigde profiel maar weer om te bouwen naar normaal een dezer dagen.
    Jullie nog wat leuks doen hier?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Het wordt denk ik tijd om mijn speciaal verkerstigde profiel maar weer om te bouwen naar normaal een dezer dagen.
    Jullie nog wat leuks doen hier?

    Leuke make-over! Een paar extra dagen in de feestsfeer blijven kan natuurlijk ook altijd nog, dus je profiel weer aanpassen hoeft geen haast te hebben. (:

    Zelf ga ik misschien later vandaag weer eens verder schrijven aan een verhaal hier.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Eigenlijk wil ik mijn profiel ook eens een makeover geven maar tegelijk ben ik daar te lui voor :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Eigenlijk wil ik mijn profiel ook eens een makeover geven maar tegelijk ben ik daar te lui voor :')
    Herkenbaar :'D

    Ik werk vanavond van 6 tot sluit (12u / half1) dus ik kijk even of ik na mijn werk nog energie heb om dit te doen~ anders morgenochtend :Y)

    Mocht je nog kans willen maken; laat even een reactie achter :Y)
    Om 16:00 trek ik de winnaars

    De laatste credits van 2018!
    De laatste paar 'winnaars', gekozen door de randomizer, hebben hun credits ontvangen. ^^
    1. Papiliones ~ 65 credits
    2. aarsvogel ~ 65 credits
    3. Pixielisje ~ 65 credits
    4. Benzin ~ 31 credits
    5. AroonCat ~ 31 credits
    6. Thessalhydra ~ 31 credits
    7. Snapple ~ 31 credits


    Hopelijk hebben jullie er wat aan. *O*

    TaeTae schreef:
    De laatste credits van 2018!
    De laatste paar 'winnaars', gekozen door de randomizer, hebben hun credits ontvangen. ^^
    1. Papiliones ~ 65 credits
    2. aarsvogel ~ 65 credits
    3. Pixielisje ~ 65 credits
    4. Benzin ~ 31 credits
    5. AroonCat ~ 31 credits
    6. Thessalhydra ~ 31 credits
    7. Snapple ~ 31 credits


    Hopelijk hebben jullie er wat aan. *O*


    Are you kidding me....? :'D AAAAH OMG! Dankje, Laura! Pfff, je bent echt lief en geweldig! Ik weet bij god niet wat ik er mee ga doen, maar dat zie ik later wel. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Oh wauw, daar zijn flinke bedragen doorheen gegaan zeg!
    Gefeliciteerd winnaars!

    Heel erg bedankt voor deze gulle actie! Ik vond het leuk om te horen wat iedereen het afgelopen jaar gedaan heeft.
    Je bent een schat <3


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    TaeTae schreef:
    De laatste credits van 2018!
    De laatste paar 'winnaars', gekozen door de randomizer, hebben hun credits ontvangen. ^^
    1. Papiliones ~ 65 credits
    2. aarsvogel ~ 65 credits
    3. Pixielisje ~ 65 credits
    4. Benzin ~ 31 credits
    5. AroonCat ~ 31 credits
    6. Thessalhydra ~ 31 credits
    7. Snapple ~ 31 credits


    Hopelijk hebben jullie er wat aan. *O*


    Wauw wat lief! Ik heb gewonnen met mijn lievelingsgetal <33 Dankjewel!


    « The "earth" without "art" is just "eh." »