• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •

    Donaties: Noavek / 94 credits.

    Ik heb besloten om deze laatste periode van het jaar te gaan "opsparen", dus dat wil zeggen dat ik met kerst en met oud & nieuw wat grotere getallen weg wil geven. ^^ Dan laat ik de weekenden voor nu links liggen want ik merk dat het wat rustiger is met deze actie.

    Laat vooral af en toe weten wat je aan het doen bent, wat je nog wilt gaan doen, of je nog leuke plannen hebt...
    Op maandag 24 december, kerstavond, tegen 18u zal de eerste prijs de deur uit gaan (en misschien wel meerdere, als dit topic nog even gezellig wordt ^^).
    Op 1 januari in de avond, de volgende en laatste prijs en dan is deze hele actie al weer een jaar bezig geweest!
    Hoeveel credits dit zijn, blijft nog even een geheimpje. :Y)
    Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen dit jaar. Hopelijk heeft iedereen wat aan de credits gehad en het was erg leuk om te horen wat jullie zoal bezig hield gedurende de 52 weken. ^^
    Keep on giving! <3

    [ bericht aangepast op 2 jan 2019 - 16:29 ]

    Benzin schreef:
    Ik heb in november mijn FOTY afgerond en heb net als mooi uitstelgedrag aan een van mijn "tijdelijk gepauzeerde" verhalen gewerkt, die nu weer op "in ontwikkeling" staat.
    Verder doe ik op Q deze maand mee aan de kerstkaartenswap en de secret santa actie, waarvan mijn secret santa cadeau klaar staat om op te sturen en mijn kaarten enkel nog beschreven moeten worden.
    Superleuk! ^^
    Ik doe ook mee met de kerstkaarten hehe.

    Ik kijk af en toe nog even om te kijken hoe het gaat en ik lees nog nieuwe hoofdstukjes bij, kan helaas even door drukte niet schrijven maar in de vakantie hopelijk wel weer!


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Wat gaan jullie met de feestdagen doen? (Behalve eten heheh) ^^

    TaeTae schreef:
    Wat gaan jullie met de feestdagen doen? (Behalve eten heheh) ^^

    Bestaan er andere dingen om te doenn behalve eten? :'D
    Bowlen. En stressen omdat wij beide dagen het kerstdiner moeten organiseren. Halp.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    TaeTae schreef:
    Wat gaan jullie met de feestdagen doen? (Behalve eten heheh) ^^
    Naar Winterland in Hasselt! :3 En jij?


    Ik wil een tuin vol egels

    Wij gaan op kerstavond met zijn tweeën eten, op eerste kerstdag bij mijn schoonouders en op tweede kerstdag komen mijn ouders hier naartoe. Ik ben blij als de drukte allemaal weer voorbij is, want ik zie er toch wel een beetje tegenop. Allemaal verplichte nummertjes.

    Gelukkig heb ik weer inspiratie gekregen voor een nieuw verhaal (of ja, 'nieuw'... Ik heb ideeën gerecycled lol), dus daarmee kan ik in elk geval aan de slag.

    Ik probeer heel gemotiveerd door mijn writersblock heen te schrijven. 😅


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben deze week begonnen met weer actiever zijn op Q :"D Na een pauze van een jaar schrijf ik weer minstens om de twee dagen aan mijn verhaal en reageer ik weer op topics!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    TaeTae schreef:
    Wat gaan jullie met de feestdagen doen? (Behalve eten heheh) ^^


    Ik ga naar mijn ouders in de Franse Ardennen ^^


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    (...)

    Ik ga naar mijn ouders in de Franse Ardennen ^^


    Vet, wonen zij daar?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Vet, wonen zij daar?


    Yep! Onder onvoorziene omstandigheden moesten ze de huur stoppen en zijn ze in het vakantiehuisje in frankrijk (een 16e eeuws boerderijtje) getrokken.
    Sinds dien woon ik bij mijn vriend en zijn ouders en zie ik ze dus alleen met feestdagen!


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Necessity schreef:
    (...)
    Bestaan er andere dingen om te doenn behalve eten? :'D
    Bowlen. En stressen omdat wij beide dagen het kerstdiner moeten organiseren. Halp.
    Tja, eten is inderdaad wel 90% van de feestdagen he haha
    Bowlen is ook super leuk! Heel veel plezier alvast!

    Rubin schreef:
    (...)Naar Winterland in Hasselt! :3 En jij?
    Oeh veel plezier!
    Ik ga naar New York - heb er echt zó veel zin in haha

    AroonCat schreef:
    (...)

    Ik ga naar mijn ouders in de Franse Ardennen ^^
    Ook al zo leuk! Have fun *O*

    AroonCat schreef:
    (...)

    Yep! Onder onvoorziene omstandigheden moesten ze de huur stoppen en zijn ze in het vakantiehuisje in frankrijk (een 16e eeuws boerderijtje) getrokken.
    Sinds dien woon ik bij mijn vriend en zijn ouders en zie ik ze dus alleen met feestdagen!


    Goh, best heftig eigenlijk! Maar wel heel fijn om daar nu te zijn, 16e eeuws boerderijtje is wel heel bijzonder :)

    Ik ga met mijn schoonfamilie voor de tweede keer in mijn leven op wintersport, superveel zin in (yeah)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain