• Hooi iedereen,

    Na vaak mee te lezen op forums, maar nooit te reageren, heb ik nu zelf een vraagje. Na lang zoeken heb ik eindelijk een deodorant gevonden waar ik goed tegen kan en dus geen uitslag van krijg. Helaas bevat deze deodorant aluminium en veroorzaakt dat dus gele vlekken onder de oksels van mijn kleding. Nu is er genoeg informatie te vinden over het verwijderen van gele vlekken uit witte kleding, maar mijn favoriete kledingstuk waarbij dit is gebeurd is licht roze. Ik ben bang dat als ik de methodes gebruik voor witte kleding dat ik de kleding bleek. Heeft iemand ervaring met gele vlekken verwijderen op gekleurde kleding?

    Alvast bedankt


    Treat people with kindness

    Ik heb m'n moeder even gevraagd, maar ook zij weet het niet, haha.

    Misschien dat op deze site iets staat: klik.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik had het ook gevraagd aan mijn moeder en zij weet misschien het antwoord. Wat zij altijd doet als ze vlekken op gekleurde kleding ziet, dan gebruikt ze ossengalzeep. Je hebt daar dus een zeep variant van, maar ook in een spray vorm. Ze weet niet zeker of je daar deo vlekken van uit kan halen, maar het is een natuurlijk product, dus het schaad zeker je kleding niet. Laat het even inweken voor een paar uur, als het echt hardnekkig is en daarna met de hand wassen of in de wasmachine. Waar koop je ossengalzeep/spray: verkrijgbaar bij een supermarkt, kruitvat en trekpleister. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ossengalzeep is heilig ja, had een keer iets in leer en dat gaat er ook uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ossengalzeep klinkt echt raar lol.
    (Sorry heb niks nuttigs bij te voegen😁😁😁)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Snapple schreef:
    Ossengalzeep klinkt echt raar lol.
    (Sorry heb niks nuttigs bij te voegen😁😁😁)

    Dit dus, rofl.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ossengalzeep is fantastisch.

    Toen ik in de tweede klas zat ofzo had ik een witte broek die heel lekker zat, maar toen ik m'n kamer op ging ruimen ging ik in een zwarte inktvulling zitten. Er zat toen een gigantische zwarte inktvlek op die broek. Met ossengalzeep heb ik het helemaal weg weten te krijgen, zonder verkleuring, je zag er helemaal niets meer van.

    Wellicht dat dat met jouw shirt ook lukt? Heb het op meerdere kleuren geprobeerd en tot nu toe werkte het altijd goed


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly